Die is er zo te zien al een tijdje uit..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens complimenten voor de TT, niet dat die goed is, maar netjes hoofdletters, spaties en komma's. alleen jammer dat de ! achter BoF mist
Nee, jullie zouden hem opsturenquote:
Nee, geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Die is er zo te zien al een tijdje uit..![]()
Bart, kan jij je werk even uitvoeren??
Correctie, Fer zou hem opsturen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden hem opsturen
[..]
Nee, geen zin in
support is wel lekker schwarzeneggerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef Incolumis het volgende:
nieuwe mod voor BF2, ziet er goed uit
http://www.aixtended.com/index.html
jawel standaard vehicles en ik zag in dat filmpje ook nog wat nieuws rondrijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, maar er zitten geen andere voertuigen in![]()
Dus of lopen of vliegen
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragenquote:[b]Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef ursel het volgende:[/b
Correctie, Fer zou hem opsturen.
Maar Fer heeft klaarblijkelijk alleen maar een grote bek hier op het forum.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragen
Was ut genoeg of moet ik morgen weer verder gaan met Swiss Groove hier te dumpen??quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:27 schreef jpjedi het volgende:
Beddengoed sowieso meenemen inderdaad!
Ursel, Rudy en de rest nog bedankt voor de muziek ideetjes. Ik heb er een selectie van in de download staan
Volgens mij werken de posterijen niet op donderdag?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Cudles het volgende:
Fokking Hell, gisteren besteld voor 21.00 maar nog steeds niet in huis. Morgen ook weer de helft van de dag weg. Zal wel donderdag of vrijdag worden eer ik dat spel heb.
de patch is iig al gedownload. Het bedje is gespreid....
BoF! quizquote:
Schat, als jij je nou ketterlam gaat zuipen op dat tentfeest en je vervolgens achter het podium anaal laat vernederen door 8 boerenkonkels dan blijf ik vanavond thuis om naar het voetbal te kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. vanavond Arsenal - Manchester United op tv.
Hoe vertel ik m'n vriendin dat ik liever die wedstrijd zie en dat zij naar een tentfeest gaat?
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Schat, als jij je nou ketterlam gaat zuipen op dat tentfeest en je vervolgens achter het podium anaal laat vernederen door 8 boerenkonkels dan blijf ik vanavond thuis om naar het voetbal te kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
@IJs, ga je voor de 14% bijtelling met die bak? Lijkt me iig geen wagen om veel snelwegkm's mee te doen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Spelen mensen hier eigenlijk nog BF2?
ZIt mij af te vragen of het nog waard is de ergenissen van de installatie op de hals te halen
Op de een of andere manier gaat een BF2 installatie bij mij nooit vlekkeloosquote:
kusje voor JPquote:Op woensdag 29 april 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]Posts van IJs serieus nemen..
![]()
Klopt ik maak het verschil niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef jpjedi het volgende:
27e is definitief. Mis nog de data van met name static, Viro en Jafar maar die gaan het verschil niet meer maken.
Dus zet in je agenda:
27e Juni - 16:00
Slaaplaatsen: genoeg
beschikbaar op basis van first come, first serve basis: 2 bedden, 1 dubbel luchtbed.
Meebrengen: goed humeur
optioneel: potje veldvoetbal op zondag
Mijn terras moet dan ook klaar zijn.
keltie komt niet, dus je mag wel bij mij inquote:Op woensdag 29 april 2009 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shit net te laat voor een bedDan neem ik m'n eigen spul wel mee
Me vriendin heeft een verjaardag en nu wil ze d'r werk naar dit weekend verzetten, dus ik kan gewoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef jpjedi het volgende:
27e is definitief. Mis nog de data van met name static, Viro en Jafar maar die gaan het verschil niet meer maken.
Dus zet in je agenda:
27e Juni - 16:00
Slaaplaatsen: genoeg
beschikbaar op basis van first come, first serve basis: 2 bedden, 1 dubbel luchtbed.
Meebrengen: goed humeur
optioneel: potje veldvoetbal op zondag
Mijn terras moet dan ook klaar zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
keltie komt niet, dus je mag wel bij mij in
Thanks!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
en trouwens, ik heb mn single survival kit nog steeds in mn auto liggen, dus neem jij het bedje maar
kan niet meer, ik ga vanaf vandaag alleen nog maar serieus postenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
Ijs, je bent nodig -> monique, jwt die lkkere chick van take me out!
dan moet je sig ook aangepast wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan niet meer, ik ga vanaf vandaag alleen nog maar serieus posten
Deze telt zeker nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan niet meer, ik ga vanaf vandaag alleen nog maar serieus posten
mijn dag is weer goed na het pwnen van een nukubu met grootheidswaanzinquote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs: i'm fokking pwned! Jazz is ook een auto!! _0_
22 cmquote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn dag is weer goed na het pwnen van een nukubu met grootheidswaanzin
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb net besloten dat ik vandaag een bof nukubu gedicht ga schrijven en in de OP ga plakken
even een sneak preview, ben nu dus bezig al de BoF! Nukubu's de revu te laten passerenquote:
quote:Forza, Forza, Hup Hosee,
De BoF! Nukubu’s trekken ten strijden en nemen de n00btubes mee.
Dwars door Karkand, langs Mashtuur en via Dalian Plant,
Een heroïsche mars die zijn weerga niet kent.
Trompetgeschetter en wapengekletter, een bebloede vaandel die in de wind kreunt,
Verstikkende rook en hels geschreeuw, artillerie dat onophoudelijk op de BoF! Nukubu’s dreunt.
Als de rook is opgetrokken en er geen enkele hoop meer lijkt te bestaan,
Maken de BoF! Nukubu’s zich gereed om in een second wave de vijandige tickets te verslaan.
Nu al mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even een sneak preview, ben nu dus bezig al de BoF! Nukubu's de revu te laten passeren![]()
[..]
Hij wordt mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even een sneak preview, ben nu dus bezig al de BoF! Nukubu's de revu te laten passeren![]()
[..]
Hij is goedquote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer! Bestellen? http://www.thehut.com/hut/9998498.product
Doe maar jaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer! Bestellen? http://www.thehut.com/hut/9998498.product
Had. Heb ik verpatst. Speelde hem bijna nooit meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Keltie, heb jij Rainbow Six Vegas (1 of 2) voor de Xbox 360?
L4D heb ik wel en die vind ik supertof!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeker weten? http://www.insidegamer.nl/xbox360/left4dead/recensies/23121
Moet ik er gelijk 2 bestellen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had. Heb ik verpatst. Speelde hem bijna nooit meer.
doe maar 3quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeker weten? http://www.insidegamer.nl/xbox360/left4dead/recensies/23121
Moet ik er gelijk 2 bestellen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Incolumis het volgende:
mag ik even van de gelegenheid gebruik maken
want deze BoF! battlerap komt in verschillende smaken
hossels on the ground!
geen punt, die geef ik gewoon 800 pound
clusters
want de hele squad zit vol met busters
en als je dan nog een grote bek hebt pak ik ook nog je zusters
zit me niet zo te dissen
want met mijn PKM zal ik jou niet missen
drop the supplies like it's hot
want ik heb net een squadje gespot
stop eens met dat dolfindiven
je zit te springnichten als een stel wijven
op Wake
gezien je postgeschiedenis ben je nog een leek
naast mijn bed staat een Kalashnikov
Battlerappen met BoF! is best tof!
aye yo Ice neem het even over
door die artillerie ben ik nu wat dover
Kunnen jullie hem niet gewoon op de pc halen?quote:
yo yo yo ik steek in [knife] in je rugquote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Incolumis het volgende:
mag ik even van de gelegenheid gebruik maken
want deze BoF! battlerap komt in verschillende smaken
hossels on the ground!
geen punt, die geef ik gewoon 800 pound
clusters
want de hele squad zit vol met busters
en als je dan nog een grote bek hebt pak ik ook nog je zusters
zit me niet zo te dissen
want met mijn PKM zal ik jou niet missen
drop the supplies like it's hot
want ik heb net een squadje gespot
stop eens met dat dolfindiven
je zit te springnichten als een stel wijven
op Wake
gezien je postgeschiedenis ben je nog een leek
naast mijn bed staat een Kalashnikov
Battlerappen met BoF! is best tof!
aye yo Ice neem het even over
door die artillerie ben ik nu wat dover
Mjah, maar als niemand dat doet houd het opquote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Vette games en kunnen beiden 4 player co-op
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baasquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik ben meer een bank-gamer geworden JorritController in de knuistjes en dan maar lekker iedereen inmaken met Fifa
Daar durf ik wel een krat pils op te zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baas
Let's bring it on, bitch!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een krat pils op te zetten
Trash talk doe je maar nadat ik je als vuilnis in de hoek heb gezetquote:
Ik FIFA zoals Ijs graag sex heeft: totale vernedering van de andere partijquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Trash talk doe je maar nadat ik je als vuilnis in de hoek heb gezet
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik FIFA zoals Ijs graag sex heeft: totale vernedering van de andere partij
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Keltie het volgende:
Whehehe!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van toch..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Fok! werkt dat prima maar int echt speel je niets klaar en wordt je keihard geringd door de tegenpartij. Ook net als bij IJs
Maar je kan toch ook gewoon een bank voor je pc zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik ben meer een bank-gamer geworden JorritController in de knuistjes en dan maar lekker iedereen inmaken met Fifa
Pleurt op gekquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Fok! werkt dat prima maar int echt speel je niets klaar en wordt je keihard geringd door de tegenpartij. Ook net als bij IJs
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pleurt op gekOf ben al weer vergeten hoe geniaal ik scoorde met Duitsland, ondanks ik met Ursel opgescheept zat
Ja twee tegen tweequote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:
Pleurt op gekOf ben al weer vergeten hoe geniaal ik scoorde met Duitsland, ondanks ik met Ursel opgescheept zat
Das superlastig met toetsenbord & muis maar heb wel m'n PC op de TV aangesloten. Heerlijk met TV-seriesquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon een bank voor je pc zetten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
Jah, maar dan nog had ik een extra handicap (sorry Ursel)
boehoehoe2quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar dan nog had ik een extra handicap (sorry Ursel)
Dat ga je verliezenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baas
Vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat ga je verliezenAlleen ik own Ferdi
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwachtquote:
Moet wel lukken jaquote:
Goeie tipquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet wel lukken jaZal m'n headset thuis ff aan de opladert hangen
Bij mij krijg je er tenminste nog een brok tuin bij..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwacht
Jij ownd Ferdi en mij beide... Als het op nutteloze truckjes en schandalig slechte lopjes aankomtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ga je verliezenAlleen ik own Ferdi
Valt wel mee, hier in de streek is kan het veel duurder.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwacht
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij ownd Ferdi en mij beide... Als het op nutteloze truckjes en schandalig slechte lopjes aankomt
Maar niet bijster functioneelquote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Mijn trucjes & lobjes zijn ongekend geniaal
Soms wel! En als ik nog ff doortrain worden ze alleen maar nuttigquote:
Omdat het een jaar ongebruikt in de kast stondquote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Soms wel! En als ik nog ff doortrain worden ze alleen maar nuttig
Doe je vanavond mee met RS: V?Waarom verpats je dat spel nou man! Gewoon houden, word vast nog wel eens gespeeld zoals je ziet
Ik heb bijna 45 Xbox 360 games en verkoop nooit wat
De helft van de spellen in m'n kast heb ik nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat het een jaar ongebruikt in de kast stond
Ik heb gekozen voor verpatsen en anderen voor terug te kopen of om te ruilen voor andere gamesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De helft van de spellen in m'n kast heb ik nog nooit gespeeldKutsmoes dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:Mijn trucjes & lobjes zijn ongekend geniaal
Mooi is dat he..quote:Op woensdag 29 april 2009 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD!
Heb ik echt me hele weekend plus de avond van gisteren verneukt om me huis op te ruimen voor het maken van foto's maakt hij alleen van mijn slaapkamer, keuken en woonkamer foto's.
Uren zitten er in mijn pc hok, alle snoeren zijn mooi weggewerkt, maar nee die kamer is niet nodig &*#^*$#(*
Zo dat lucht op...
voordeel is wel dat me huis nu weer mooi is opgeruimd
Nee Fer, dat moet je pas doen vlak voor je kijkers hebt. Brood kan je niet ruiken op een foto..quote:
Ik heb er een stuk boom op staan da's wel genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef ursel het volgende:
Wordt tijd dat je die fiets weer eens gaat gebruiken vriend..
En ik mis de bloemen..
Goedmaaksexquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef staticdata het volgende:
paar weken ruzie, wtfmoet je altijd zo snel mogelijk oplossen mijn beste
Denk dat ik daar nu wel tijd voor heb nu mijn xbox dood is voor de 2de keerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef staticdata het volgende:
paar weken ruzie, wtfmoet je altijd zo snel mogelijk oplossen mijn beste
Ja idd sta al een paar weken droogquote:
hoezo ben ik niet goed? Ben ik niet goed genoeg voor je?! Wil je soms van mij af, zeg het dan gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 05:01 schreef Rots het volgende:
Viro je bent niet goed.
praten is voor dominees, plat neuken in de kont en dumpen FTWquote:Op donderdag 30 april 2009 04:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Praten zal vooral betekenen dat je eerst moet luisteren en daarna moet gaan praten, tenzij je d'r helemaal zat bent, dan moet je d'r gelijk geven, plat neuken en dumpen
Mag er ook na hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 08:17 schreef IJsmuts het volgende:
maar voor dat je dr dump eerst even wat naaktpics van bunny posten !!
KAK!!!! Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
praten is voor dominees, plat neuken in de kont en dumpen FTW![]()
![]()
mooie 18poster hoor![]()
ik ga nu naar de noordermarkt, koffie drinken, appeltaart eten en ouwe shit kopen....![]()
jah viro, dan kan je beter ruzie met je wijfie maken .....
Zekers, gek genoeg voel ik me nu vrij goed, maar dat zal wel komen omdat ik nog onder invloed ben van ietsquote:Op donderdag 30 april 2009 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Mag er ook na hoor
Ga je nog zwaaien naar Bea, Jorrit?
quote:Op donderdag 30 april 2009 05:02 schreef Viro het volgende:
Je weet als er iets is dat je altijd bij mij terecht kan.
wel grappig om te zien allemaalquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef FJD het volgende:
Het blijft fascinerende TV. Bea die door een dorp loopt langs allemaal mensen die hun arm uit de kom zwaaien
Goed heftig jaquote:
Rotterdam alles afgelast, Amsterdam in overleg.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef ursel het volgende:
bij nickelodeon op het malieveld is het groot feest.
Nog niks over doden gehoord?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Rotterdam alles afgelast, Amsterdam in overleg.
4 doden
Ja dat is geen stijlquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
Waarom moeten er toch altijd zulke foto's gemaakt worden![]()
Tis idd niet het grootste licht wat ooit geproduceerd is neequote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef IJsmuts het volgende:
wat een amateurpik zeg, stouw dan een hummer vol c4 en pak die bus vol van achter.., maar een beetje van die onschuldige oranjefans (die trouwens wel heel sneu zijn) kapot rijden
De een kan er beter tegen dan de ander.quote:
Verder word ik nu al schijtziek van de 100e ooggetuige die precies hetzelfde heeft gezien als de vorige ooggetuige maar ja de live-uitzending moet ook gevuld worden dus laten we de 101e ooggetuige ook maar aan het woord. Pffff! Of de zoveelste deskundige die komt verklaren wat er gebeurd is en wat ie aan het doen was toen het gebeurde. Nu een of andere sukkel op Ned1 die loopt te vertellen dat ie precies op dat tijdstip een Oranje tompouce aan het eten was met een stel bejaarden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Ja en dat meisjes van 14 moesten wachten op hun fiets.........quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
De een kan er beter tegen dan de ander.
Ik vond deze wel sterk:
[..]
Verder word ik nu al schijtziek van de 100e ooggetuige die precies hetzelfde heeft gezien als de vorige ooggetuige maar ja de live-uitzending moet ook gevuld worden dus laten we de 101e ooggetuige ook maar aan het woord. Pffff! Of de zoveelste deskundige die komt verklaren wat er gebeurd is en wat ie aan het doen was toen het gebeurde. Nu een of andere sukkel op Ned1 die loopt te vertellen dat ie precies op dat tijdstip een Oranje tompouce aan het eten was met een stel bejaarden.
Dan moetie maar niet op het internet gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 14:49 schreef FJD het volgende:
Mik ze minimaal even tussen spoiler tags. Kan me voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten.
Dalijk raakt Foxie nog getraumatiseerd
Foxie is een boefje, als z'n ouders iets verbieden dan doet ie t tochquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan moetie maar niet op het internet gaan
Ophangen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis idd niet het grootste licht wat ooit geproduceerd is nee![]()
Levenslang de cel in iig
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef Mrakz0r het volgende:
Groeten vanuit de jungle in Laos.
(wtf gebeurt er in apeldoorn??)
Inderdaad... Beetje jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik hoorde net op de radio dattie al dood isheeftie nog een mazzeltje ook
KAK!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef FJD het volgende:
We kunnen vanavond L4D op de PC doen, tis gratis vandaag
Gereageerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef Keltie het volgende:
Karst T. Was Fanatieke Carmageddon Speler!!Ijs
Lekker belangrijk. De meeste grappen zijn gisteren in de stad al gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
je weet dat zulke dingen eeuwig in je MyAT blijven staan he
Huh?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef FJD het volgende:
We kunnen vanavond L4D op de PC doen, tis gratis vandaag
was meer omdat er alleen maar BoF! topics in je lijstje staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. De meeste grappen zijn gisteren in de stad al gemaakt
Afhankelijk van levering thehut en van wanneer ik langs Frankie kom. Reken dus maar op minimaal volgend weekend.quote:
Karst T. Was Actief op FOK!!!! Zocht Hier zijn Moordauto!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef Keltie het volgende:
Karst T. Was Fanatieke Carmageddon Speler!!Ijs
Dat is al heel lang niet meer zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
was meer omdat er alleen maar BoF! topics in je lijstje staan
PB updaten..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Cudles het volgende:
Ik heb BF2 geinstalleerd, maar ik wordt hele tijd uit die servers gekicked. Waarom is dat?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef ursel het volgende:
Yeah...
Bootje is gefinished..
Mooi race, strakke wind..
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Je bent eerste geworden van de ene persoon die nog actief meedoet binnen BoF!![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:20 schreef ursel het volgende:Wel ergens aan beginnen, maar zodra je het niet kan winnen afhaken he..
Nee je stinktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]De voetbalpoule doe ik nog trouw aan mee.
Frank, we draaien hier die Sharepoint Server 2007! Wil je me aanraken?
Omdat je toevallig bovenaan staat..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]De voetbalpoule doe ik nog trouw aan mee.
Frank, we draaien hier die Sharepoint Server 2007! Wil je me aanraken?
Toevalligquote:
Kun je nagaan wat voor prutser je zelf bentquote:
topquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor prutser je zelf bent![]()
Ow IJs, als je interesse hebt kan ik je de 26e onze SAP omgeving laten zien bij JP![]()
Kan ik dat ergens terug vinden? Ik heb werkelijk waar geen idee namelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef IJsmuts het volgende:
top![]()
welke module? ga ik me van te voren ook nog ff inlezen!
net expert support & supply gehaald![]()
ik neem zo baus zn plekkie over
dit zijn ze, zit er iets tussen op wat lijkt wat je doet?quote:B) COMPLETE MODULES OF SAP ERP
1. Basis
2. ABAP/4 Programming
3. FI (Financial Accounting)
4. CO (Controlling)
5. EC (Enterprise Controlling)
6. TR (Treasury)
7. IM (Investment Management)
8. HR (Human Resource)
9. SD (Sales and Distribution)
10. Logistics Information System
11. MM (Materials Management)
12. PM (Plant Maintenance)
13. PP (Production Planning)
14. QM - Quality Management
15. BW (Business Warehousing)
16. IS (Industry Solutions) / SAP for Industries specific solutions
17. CS (Customer Service)
18. SMB
19. CA (Cross Application Components)
20. PS (Project Systems)
21. mySAP SEM
22. mySAP CRM (Customer Relationship Management)
23. mySAP Product Life Cycle Management
24. SCM (SAP Supply Chain Management)
25. Netweaver
26. mySAP SRM (Supplier Relationship Management)
Ach ja, ze zeggen het niet voor niets, het geluk is met de domme..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor prutser je zelf bent![]()
Ow IJs, als je interesse hebt kan ik je de 26e onze SAP omgeving laten zien bij JP![]()
Ik heb me gedragen. Zo erg zelfs dat ik gewoon met de auto naar huis kon. Waren toch kapot van dag aan de boot klussenquote:
heb em zelf nog niet geprobeerd, zal van de week wel eens kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef Sickert het volgende:
die mod die inco poste is echt geniaal
ik lach me kapot
chaos allom
timed c4
claymores met alarm![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 08:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb em zelf nog niet geprobeerd, zal van de week wel eens kijken
Je bent ook wel een ongelofelijke grafmongool als je spiritus op een brandende BBQ gooitquote:
Sparta is de baas in Rotterdamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een kk joden zeg...
Werken voor je geld kennen ze daar niet...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Sparta is de baas in Rotterdam![]()
Wel te achterlijk voor woordenVolgens de radio was Ajax veel beter de eerste helft en als je weet dat je bij winst nog in de laatste wedstrijd zelf plaatsing voor CL af kan dwingen dan doe je echt iets verkeerd gedaan.
Ow ja Utrecht gaat afscheid nemen van Etienne Shew-Atjon, oud-speler van VV Rozenburg
Dat van Basten daar nog zit zeg... Met de beste selectie van Nederland moet je nog hopen voor de 3e plek bij de laatste speelronde... elke andere coach had er al uit gelegenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef FJD het volgende:
4-0![]()
![]()
![]()
Laat je vanavond de slaapkamerdeur heel als je bij me in bed kruipt
Tja Bassiequote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat van Basten daar nog zit zeg... Met de beste selectie van Nederland moet je nog hopen voor de 3e plek bij de laatste speelronde... elke andere coach had er al uit gelegen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat van Basten daar nog zit zeg... Met de beste selectie van Nederland moet je nog hopen voor de 3e plek bij de laatste speelronde... elke andere coach had er al uit gelegen
Idd, en dat komt allemaal omdat az de beste coach heeft. Eerlijk is eerlijk. Als van Gaal weggaat dan mag Az blij zijn als het in de top 5 staat.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef ursel het volgende:
az heeft het beste collectief. Kijk je op individuele basis zou je ajax toch hoger inschatten.
'AZ wil Adriaanse terughalen bij vertrek Van Gaal'quote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd, en dat komt allemaal omdat az de beste coach heeft. Eerlijk is eerlijk. Als van Gaal weggaat dan mag Az blij zijn als het in de top 5 staat.
Maakt juist geen reet uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef ursel het volgende:
az heeft het beste collectief. Kijk je op individuele basis zou je ajax toch hoger inschatten. Zoals gewoonlijk verwacht iedereen het meeste van ajax begin van het seizoen, maar staan ze eind van de rit weer met lege handen.
7e plek
Snel, bel de politie! Dit onrecht moet aangepakt worden!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef FJD het volgende:
Radar heeft weer een groot onrecht gevonden; meer megapixels betekent niet automatisch betere fotos
Ga jij eens snel wat anders doen dan mijn post history te spittenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snel, bel de politie! Dit onrecht moet aangepakt worden!
Ow sorry almachtige Viro dat ik weleens in DIG komquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga jij eens snel wat anders doen dan mijn post history te spitten
Dat is standaart bij vrouwen... Die willen dat je naar hun "problemen" luistert, alleen jammer dat die vrouwenproblemen nooit eens ergens over gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 06:38 schreef Viro het volgende:
Bunny en ik hebben het zitten praten over de issue waardoor wij in een ruzie raakten. Uitkomst: zij wil iemand (ik dus) hebben die luistert naar haar crap alom bekend als geklaag c.q. gezeik.
Tis echt een nazi wat dat betreft! Hij moet en zal winnen en gaat bij z'n naaste concurrentie kijken wat zij invullenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg Fer, kun je niet gewoon je eigen uitslagen invullen![]()
Ik dacht gooi er nog wat gokjes in, ga jij alles zitten kopieren
Nee overal 1-0 of 0-1 invullen is nadenkenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis echt een nazi wat dat betreft! Hij moet en zal winnen en gaat bij z'n naaste concurrentie kijken wat zij invullen![]()
8 uur schrijven, om 13:00 naar huisquote:Op maandag 4 mei 2009 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zit heel de dag alleen hier op m'n werk. M'n baas en de helpdeskmedewerker zijn ziek en de 3 anderen zijn vrij
Heerlijk!
Relaxt hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
8 uur schrijven, om 13:00 naar huisNet als Ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |