oh okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij was echt l33t, stond retehoog op diverse EU ladders![]()
tja, blijkbaar is IRL wat moeilijker dan met een colaatje achter je PCquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Als hij genoeg gespeeld had, had hij die bus wel geraakt.
Als hij echt zo goed was, waarom had hij de bull-bar upgrade dan nog niet...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ja joh wat deed hij nou gaat die gewoon op een monumentje precies afrijdenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Als hij genoeg gespeeld had, had hij die bus wel geraakt.
we zullen het nooit precies wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was, waarom had hij de bull-bar upgrade dan nog niet...
Daarom mag je dus niet rijden, nadat je gedronken hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef pisnicht het volgende:
Overigens heeft mijn broer ten tijde van carmageddon wel eens gehad dat hij na een avond gamen bij mij in de auto terug de neiging had om mensen aan te tikken met zijn auto...
Is Carmageddon multiplayer en zijn er online ladders?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow kut, ik had niet gedacht dat hier serieuze reacties zouden komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef miodzio het volgende:
[..]
Is Carmageddon multiplayer en zijn er online ladders?I think not.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow kut, ik had niet gedacht dat hier serieuze reacties zouden komen
Roger thatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb al een kickje naar NWS aangevraagd
Maakt niet uit, je avatar maakt veel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow kut, ik had niet gedacht dat hier serieuze reacties zouden komen
niet te lang naar kijken hoor, zometeen pleeg je nog een aanslag op de borsten van maximaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef miodzio het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je avatar maakt veel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |