Maar je kan toch ook gewoon een bank voor je pc zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik ben meer een bank-gamer geworden JorritController in de knuistjes en dan maar lekker iedereen inmaken met Fifa
Pleurt op gekquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Fok! werkt dat prima maar int echt speel je niets klaar en wordt je keihard geringd door de tegenpartij. Ook net als bij IJs
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pleurt op gekOf ben al weer vergeten hoe geniaal ik scoorde met Duitsland, ondanks ik met Ursel opgescheept zat
Ja twee tegen tweequote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:
Pleurt op gekOf ben al weer vergeten hoe geniaal ik scoorde met Duitsland, ondanks ik met Ursel opgescheept zat
Das superlastig met toetsenbord & muis maar heb wel m'n PC op de TV aangesloten. Heerlijk met TV-seriesquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon een bank voor je pc zetten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
Jah, maar dan nog had ik een extra handicap (sorry Ursel)
boehoehoe2quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar dan nog had ik een extra handicap (sorry Ursel)
Dat ga je verliezenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baas
Vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat ga je verliezenAlleen ik own Ferdi
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwachtquote:
Moet wel lukken jaquote:
Goeie tipquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet wel lukken jaZal m'n headset thuis ff aan de opladert hangen
Bij mij krijg je er tenminste nog een brok tuin bij..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwacht
Jij ownd Ferdi en mij beide... Als het op nutteloze truckjes en schandalig slechte lopjes aankomtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ga je verliezenAlleen ik own Ferdi
Valt wel mee, hier in de streek is kan het veel duurder.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwacht
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij ownd Ferdi en mij beide... Als het op nutteloze truckjes en schandalig slechte lopjes aankomt
Maar niet bijster functioneelquote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Mijn trucjes & lobjes zijn ongekend geniaal
Soms wel! En als ik nog ff doortrain worden ze alleen maar nuttigquote:
Omdat het een jaar ongebruikt in de kast stondquote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Soms wel! En als ik nog ff doortrain worden ze alleen maar nuttig
Doe je vanavond mee met RS: V?Waarom verpats je dat spel nou man! Gewoon houden, word vast nog wel eens gespeeld zoals je ziet
Ik heb bijna 45 Xbox 360 games en verkoop nooit wat
De helft van de spellen in m'n kast heb ik nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat het een jaar ongebruikt in de kast stond
Ik heb gekozen voor verpatsen en anderen voor terug te kopen of om te ruilen voor andere gamesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De helft van de spellen in m'n kast heb ik nog nooit gespeeldKutsmoes dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:Mijn trucjes & lobjes zijn ongekend geniaal
Mooi is dat he..quote:Op woensdag 29 april 2009 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD!
Heb ik echt me hele weekend plus de avond van gisteren verneukt om me huis op te ruimen voor het maken van foto's maakt hij alleen van mijn slaapkamer, keuken en woonkamer foto's.
Uren zitten er in mijn pc hok, alle snoeren zijn mooi weggewerkt, maar nee die kamer is niet nodig &*#^*$#(*
Zo dat lucht op...
voordeel is wel dat me huis nu weer mooi is opgeruimd
Nee Fer, dat moet je pas doen vlak voor je kijkers hebt. Brood kan je niet ruiken op een foto..quote:
Ik heb er een stuk boom op staan da's wel genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef ursel het volgende:
Wordt tijd dat je die fiets weer eens gaat gebruiken vriend..
En ik mis de bloemen..
Goedmaaksexquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef staticdata het volgende:
paar weken ruzie, wtfmoet je altijd zo snel mogelijk oplossen mijn beste
Denk dat ik daar nu wel tijd voor heb nu mijn xbox dood is voor de 2de keerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef staticdata het volgende:
paar weken ruzie, wtfmoet je altijd zo snel mogelijk oplossen mijn beste
Ja idd sta al een paar weken droogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |