Die is er zo te zien al een tijdje uit..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens complimenten voor de TT, niet dat die goed is, maar netjes hoofdletters, spaties en komma's. alleen jammer dat de ! achter BoF mist
Nee, jullie zouden hem opsturenquote:
Nee, geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Die is er zo te zien al een tijdje uit..![]()
Bart, kan jij je werk even uitvoeren??
Correctie, Fer zou hem opsturen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden hem opsturen
[..]
Nee, geen zin in
support is wel lekker schwarzeneggerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef Incolumis het volgende:
nieuwe mod voor BF2, ziet er goed uit
http://www.aixtended.com/index.html
jawel standaard vehicles en ik zag in dat filmpje ook nog wat nieuws rondrijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, maar er zitten geen andere voertuigen in![]()
Dus of lopen of vliegen
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragenquote:[b]Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef ursel het volgende:[/b
Correctie, Fer zou hem opsturen.
Maar Fer heeft klaarblijkelijk alleen maar een grote bek hier op het forum.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragen
Was ut genoeg of moet ik morgen weer verder gaan met Swiss Groove hier te dumpen??quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:27 schreef jpjedi het volgende:
Beddengoed sowieso meenemen inderdaad!
Ursel, Rudy en de rest nog bedankt voor de muziek ideetjes. Ik heb er een selectie van in de download staan
Volgens mij werken de posterijen niet op donderdag?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Cudles het volgende:
Fokking Hell, gisteren besteld voor 21.00 maar nog steeds niet in huis. Morgen ook weer de helft van de dag weg. Zal wel donderdag of vrijdag worden eer ik dat spel heb.
de patch is iig al gedownload. Het bedje is gespreid....
BoF! quizquote:
Schat, als jij je nou ketterlam gaat zuipen op dat tentfeest en je vervolgens achter het podium anaal laat vernederen door 8 boerenkonkels dan blijf ik vanavond thuis om naar het voetbal te kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. vanavond Arsenal - Manchester United op tv.
Hoe vertel ik m'n vriendin dat ik liever die wedstrijd zie en dat zij naar een tentfeest gaat?
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Schat, als jij je nou ketterlam gaat zuipen op dat tentfeest en je vervolgens achter het podium anaal laat vernederen door 8 boerenkonkels dan blijf ik vanavond thuis om naar het voetbal te kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
@IJs, ga je voor de 14% bijtelling met die bak? Lijkt me iig geen wagen om veel snelwegkm's mee te doen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Spelen mensen hier eigenlijk nog BF2?
ZIt mij af te vragen of het nog waard is de ergenissen van de installatie op de hals te halen
Op de een of andere manier gaat een BF2 installatie bij mij nooit vlekkeloosquote:
kusje voor JPquote:Op woensdag 29 april 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]Posts van IJs serieus nemen..
![]()
Klopt ik maak het verschil niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef jpjedi het volgende:
27e is definitief. Mis nog de data van met name static, Viro en Jafar maar die gaan het verschil niet meer maken.
Dus zet in je agenda:
27e Juni - 16:00
Slaaplaatsen: genoeg
beschikbaar op basis van first come, first serve basis: 2 bedden, 1 dubbel luchtbed.
Meebrengen: goed humeur
optioneel: potje veldvoetbal op zondag
Mijn terras moet dan ook klaar zijn.
keltie komt niet, dus je mag wel bij mij inquote:Op woensdag 29 april 2009 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shit net te laat voor een bedDan neem ik m'n eigen spul wel mee
Me vriendin heeft een verjaardag en nu wil ze d'r werk naar dit weekend verzetten, dus ik kan gewoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef jpjedi het volgende:
27e is definitief. Mis nog de data van met name static, Viro en Jafar maar die gaan het verschil niet meer maken.
Dus zet in je agenda:
27e Juni - 16:00
Slaaplaatsen: genoeg
beschikbaar op basis van first come, first serve basis: 2 bedden, 1 dubbel luchtbed.
Meebrengen: goed humeur
optioneel: potje veldvoetbal op zondag
Mijn terras moet dan ook klaar zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
keltie komt niet, dus je mag wel bij mij in
Thanks!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
en trouwens, ik heb mn single survival kit nog steeds in mn auto liggen, dus neem jij het bedje maar
kan niet meer, ik ga vanaf vandaag alleen nog maar serieus postenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
Ijs, je bent nodig -> monique, jwt die lkkere chick van take me out!
dan moet je sig ook aangepast wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan niet meer, ik ga vanaf vandaag alleen nog maar serieus posten
Deze telt zeker nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan niet meer, ik ga vanaf vandaag alleen nog maar serieus posten
mijn dag is weer goed na het pwnen van een nukubu met grootheidswaanzinquote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs: i'm fokking pwned! Jazz is ook een auto!! _0_
22 cmquote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn dag is weer goed na het pwnen van een nukubu met grootheidswaanzin
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb net besloten dat ik vandaag een bof nukubu gedicht ga schrijven en in de OP ga plakken
even een sneak preview, ben nu dus bezig al de BoF! Nukubu's de revu te laten passerenquote:
quote:Forza, Forza, Hup Hosee,
De BoF! Nukubu’s trekken ten strijden en nemen de n00btubes mee.
Dwars door Karkand, langs Mashtuur en via Dalian Plant,
Een heroïsche mars die zijn weerga niet kent.
Trompetgeschetter en wapengekletter, een bebloede vaandel die in de wind kreunt,
Verstikkende rook en hels geschreeuw, artillerie dat onophoudelijk op de BoF! Nukubu’s dreunt.
Als de rook is opgetrokken en er geen enkele hoop meer lijkt te bestaan,
Maken de BoF! Nukubu’s zich gereed om in een second wave de vijandige tickets te verslaan.
Nu al mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even een sneak preview, ben nu dus bezig al de BoF! Nukubu's de revu te laten passeren![]()
[..]
Hij wordt mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even een sneak preview, ben nu dus bezig al de BoF! Nukubu's de revu te laten passeren![]()
[..]
Hij is goedquote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer! Bestellen? http://www.thehut.com/hut/9998498.product
Doe maar jaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer! Bestellen? http://www.thehut.com/hut/9998498.product
Had. Heb ik verpatst. Speelde hem bijna nooit meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Keltie, heb jij Rainbow Six Vegas (1 of 2) voor de Xbox 360?
L4D heb ik wel en die vind ik supertof!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeker weten? http://www.insidegamer.nl/xbox360/left4dead/recensies/23121
Moet ik er gelijk 2 bestellen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had. Heb ik verpatst. Speelde hem bijna nooit meer.
doe maar 3quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeker weten? http://www.insidegamer.nl/xbox360/left4dead/recensies/23121
Moet ik er gelijk 2 bestellen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Incolumis het volgende:
mag ik even van de gelegenheid gebruik maken
want deze BoF! battlerap komt in verschillende smaken
hossels on the ground!
geen punt, die geef ik gewoon 800 pound
clusters
want de hele squad zit vol met busters
en als je dan nog een grote bek hebt pak ik ook nog je zusters
zit me niet zo te dissen
want met mijn PKM zal ik jou niet missen
drop the supplies like it's hot
want ik heb net een squadje gespot
stop eens met dat dolfindiven
je zit te springnichten als een stel wijven
op Wake
gezien je postgeschiedenis ben je nog een leek
naast mijn bed staat een Kalashnikov
Battlerappen met BoF! is best tof!
aye yo Ice neem het even over
door die artillerie ben ik nu wat dover
Kunnen jullie hem niet gewoon op de pc halen?quote:
yo yo yo ik steek in [knife] in je rugquote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Incolumis het volgende:
mag ik even van de gelegenheid gebruik maken
want deze BoF! battlerap komt in verschillende smaken
hossels on the ground!
geen punt, die geef ik gewoon 800 pound
clusters
want de hele squad zit vol met busters
en als je dan nog een grote bek hebt pak ik ook nog je zusters
zit me niet zo te dissen
want met mijn PKM zal ik jou niet missen
drop the supplies like it's hot
want ik heb net een squadje gespot
stop eens met dat dolfindiven
je zit te springnichten als een stel wijven
op Wake
gezien je postgeschiedenis ben je nog een leek
naast mijn bed staat een Kalashnikov
Battlerappen met BoF! is best tof!
aye yo Ice neem het even over
door die artillerie ben ik nu wat dover
Mjah, maar als niemand dat doet houd het opquote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Vette games en kunnen beiden 4 player co-op
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baasquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik ben meer een bank-gamer geworden JorritController in de knuistjes en dan maar lekker iedereen inmaken met Fifa
Daar durf ik wel een krat pils op te zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baas
Let's bring it on, bitch!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een krat pils op te zetten
Trash talk doe je maar nadat ik je als vuilnis in de hoek heb gezetquote:
Ik FIFA zoals Ijs graag sex heeft: totale vernedering van de andere partijquote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Trash talk doe je maar nadat ik je als vuilnis in de hoek heb gezet
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik FIFA zoals Ijs graag sex heeft: totale vernedering van de andere partij
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Keltie het volgende:
Whehehe!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van toch..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Fok! werkt dat prima maar int echt speel je niets klaar en wordt je keihard geringd door de tegenpartij. Ook net als bij IJs
Maar je kan toch ook gewoon een bank voor je pc zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik ben meer een bank-gamer geworden JorritController in de knuistjes en dan maar lekker iedereen inmaken met Fifa
Pleurt op gekquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Fok! werkt dat prima maar int echt speel je niets klaar en wordt je keihard geringd door de tegenpartij. Ook net als bij IJs
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pleurt op gekOf ben al weer vergeten hoe geniaal ik scoorde met Duitsland, ondanks ik met Ursel opgescheept zat
Ja twee tegen tweequote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:
Pleurt op gekOf ben al weer vergeten hoe geniaal ik scoorde met Duitsland, ondanks ik met Ursel opgescheept zat
Das superlastig met toetsenbord & muis maar heb wel m'n PC op de TV aangesloten. Heerlijk met TV-seriesquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon een bank voor je pc zetten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
Jah, maar dan nog had ik een extra handicap (sorry Ursel)
boehoehoe2quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar dan nog had ik een extra handicap (sorry Ursel)
Dat ga je verliezenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Met FIFA ben ik nog steeds de baas
Vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat ga je verliezenAlleen ik own Ferdi
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwachtquote:
Moet wel lukken jaquote:
Goeie tipquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet wel lukken jaZal m'n headset thuis ff aan de opladert hangen
Bij mij krijg je er tenminste nog een brok tuin bij..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwacht
Jij ownd Ferdi en mij beide... Als het op nutteloze truckjes en schandalig slechte lopjes aankomtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ga je verliezenAlleen ik own Ferdi
Valt wel mee, hier in de streek is kan het veel duurder.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
fokkin hell dure woonplaats zeker! 80m2 voor boven de 200K is flink. uiteraard betaal je zoiets ook in Rotterdam maar had het persoonlijk niet in Meteren verwacht
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij ownd Ferdi en mij beide... Als het op nutteloze truckjes en schandalig slechte lopjes aankomt
Maar niet bijster functioneelquote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Mijn trucjes & lobjes zijn ongekend geniaal
Soms wel! En als ik nog ff doortrain worden ze alleen maar nuttigquote:
Omdat het een jaar ongebruikt in de kast stondquote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Soms wel! En als ik nog ff doortrain worden ze alleen maar nuttig
Doe je vanavond mee met RS: V?Waarom verpats je dat spel nou man! Gewoon houden, word vast nog wel eens gespeeld zoals je ziet
Ik heb bijna 45 Xbox 360 games en verkoop nooit wat
De helft van de spellen in m'n kast heb ik nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat het een jaar ongebruikt in de kast stond
Ik heb gekozen voor verpatsen en anderen voor terug te kopen of om te ruilen voor andere gamesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De helft van de spellen in m'n kast heb ik nog nooit gespeeldKutsmoes dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:Mijn trucjes & lobjes zijn ongekend geniaal
Mooi is dat he..quote:Op woensdag 29 april 2009 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD!
Heb ik echt me hele weekend plus de avond van gisteren verneukt om me huis op te ruimen voor het maken van foto's maakt hij alleen van mijn slaapkamer, keuken en woonkamer foto's.
Uren zitten er in mijn pc hok, alle snoeren zijn mooi weggewerkt, maar nee die kamer is niet nodig &*#^*$#(*
Zo dat lucht op...
voordeel is wel dat me huis nu weer mooi is opgeruimd
Nee Fer, dat moet je pas doen vlak voor je kijkers hebt. Brood kan je niet ruiken op een foto..quote:
Ik heb er een stuk boom op staan da's wel genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef ursel het volgende:
Wordt tijd dat je die fiets weer eens gaat gebruiken vriend..
En ik mis de bloemen..
Goedmaaksexquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef staticdata het volgende:
paar weken ruzie, wtfmoet je altijd zo snel mogelijk oplossen mijn beste
Denk dat ik daar nu wel tijd voor heb nu mijn xbox dood is voor de 2de keerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef staticdata het volgende:
paar weken ruzie, wtfmoet je altijd zo snel mogelijk oplossen mijn beste
Ja idd sta al een paar weken droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |