Die is er zo te zien al een tijdje uit..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens complimenten voor de TT, niet dat die goed is, maar netjes hoofdletters, spaties en komma's. alleen jammer dat de ! achter BoF mist
Nee, jullie zouden hem opsturenquote:
Nee, geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Die is er zo te zien al een tijdje uit..![]()
Bart, kan jij je werk even uitvoeren??
Correctie, Fer zou hem opsturen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden hem opsturen
[..]
Nee, geen zin in
support is wel lekker schwarzeneggerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef Incolumis het volgende:
nieuwe mod voor BF2, ziet er goed uit
http://www.aixtended.com/index.html
jawel standaard vehicles en ik zag in dat filmpje ook nog wat nieuws rondrijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, maar er zitten geen andere voertuigen in![]()
Dus of lopen of vliegen
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragenquote:[b]Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef ursel het volgende:[/b
Correctie, Fer zou hem opsturen.
Maar Fer heeft klaarblijkelijk alleen maar een grote bek hier op het forum.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie ben ik een stinkende puber die de hele avond stil op een stoel zit, niets te drinken durf te pakken of zelfs maar te vragen
Was ut genoeg of moet ik morgen weer verder gaan met Swiss Groove hier te dumpen??quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:27 schreef jpjedi het volgende:
Beddengoed sowieso meenemen inderdaad!
Ursel, Rudy en de rest nog bedankt voor de muziek ideetjes. Ik heb er een selectie van in de download staan
Volgens mij werken de posterijen niet op donderdag?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Cudles het volgende:
Fokking Hell, gisteren besteld voor 21.00 maar nog steeds niet in huis. Morgen ook weer de helft van de dag weg. Zal wel donderdag of vrijdag worden eer ik dat spel heb.
de patch is iig al gedownload. Het bedje is gespreid....
BoF! quizquote:
Schat, als jij je nou ketterlam gaat zuipen op dat tentfeest en je vervolgens achter het podium anaal laat vernederen door 8 boerenkonkels dan blijf ik vanavond thuis om naar het voetbal te kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. vanavond Arsenal - Manchester United op tv.
Hoe vertel ik m'n vriendin dat ik liever die wedstrijd zie en dat zij naar een tentfeest gaat?
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Schat, als jij je nou ketterlam gaat zuipen op dat tentfeest en je vervolgens achter het podium anaal laat vernederen door 8 boerenkonkels dan blijf ik vanavond thuis om naar het voetbal te kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
@IJs, ga je voor de 14% bijtelling met die bak? Lijkt me iig geen wagen om veel snelwegkm's mee te doen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Spelen mensen hier eigenlijk nog BF2?
ZIt mij af te vragen of het nog waard is de ergenissen van de installatie op de hals te halen
Op de een of andere manier gaat een BF2 installatie bij mij nooit vlekkeloosquote:
kusje voor JPquote:Op woensdag 29 april 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]Posts van IJs serieus nemen..
![]()
Klopt ik maak het verschil niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef jpjedi het volgende:
27e is definitief. Mis nog de data van met name static, Viro en Jafar maar die gaan het verschil niet meer maken.
Dus zet in je agenda:
27e Juni - 16:00
Slaaplaatsen: genoeg
beschikbaar op basis van first come, first serve basis: 2 bedden, 1 dubbel luchtbed.
Meebrengen: goed humeur
optioneel: potje veldvoetbal op zondag
Mijn terras moet dan ook klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |