hoezo ben ik niet goed? Ben ik niet goed genoeg voor je?! Wil je soms van mij af, zeg het dan gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 05:01 schreef Rots het volgende:
Viro je bent niet goed.
praten is voor dominees, plat neuken in de kont en dumpen FTWquote:Op donderdag 30 april 2009 04:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Praten zal vooral betekenen dat je eerst moet luisteren en daarna moet gaan praten, tenzij je d'r helemaal zat bent, dan moet je d'r gelijk geven, plat neuken en dumpen
Mag er ook na hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 08:17 schreef IJsmuts het volgende:
maar voor dat je dr dump eerst even wat naaktpics van bunny posten !!
KAK!!!! Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
praten is voor dominees, plat neuken in de kont en dumpen FTW![]()
![]()
mooie 18poster hoor![]()
ik ga nu naar de noordermarkt, koffie drinken, appeltaart eten en ouwe shit kopen....![]()
jah viro, dan kan je beter ruzie met je wijfie maken .....
Zekers, gek genoeg voel ik me nu vrij goed, maar dat zal wel komen omdat ik nog onder invloed ben van ietsquote:Op donderdag 30 april 2009 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Mag er ook na hoor
Ga je nog zwaaien naar Bea, Jorrit?
quote:Op donderdag 30 april 2009 05:02 schreef Viro het volgende:
Je weet als er iets is dat je altijd bij mij terecht kan.
wel grappig om te zien allemaalquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef FJD het volgende:
Het blijft fascinerende TV. Bea die door een dorp loopt langs allemaal mensen die hun arm uit de kom zwaaien
Goed heftig jaquote:
Rotterdam alles afgelast, Amsterdam in overleg.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef ursel het volgende:
bij nickelodeon op het malieveld is het groot feest.
Nog niks over doden gehoord?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Rotterdam alles afgelast, Amsterdam in overleg.
4 doden
Ja dat is geen stijlquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
Waarom moeten er toch altijd zulke foto's gemaakt worden![]()
Tis idd niet het grootste licht wat ooit geproduceerd is neequote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef IJsmuts het volgende:
wat een amateurpik zeg, stouw dan een hummer vol c4 en pak die bus vol van achter.., maar een beetje van die onschuldige oranjefans (die trouwens wel heel sneu zijn) kapot rijden
De een kan er beter tegen dan de ander.quote:
Verder word ik nu al schijtziek van de 100e ooggetuige die precies hetzelfde heeft gezien als de vorige ooggetuige maar ja de live-uitzending moet ook gevuld worden dus laten we de 101e ooggetuige ook maar aan het woord. Pffff! Of de zoveelste deskundige die komt verklaren wat er gebeurd is en wat ie aan het doen was toen het gebeurde. Nu een of andere sukkel op Ned1 die loopt te vertellen dat ie precies op dat tijdstip een Oranje tompouce aan het eten was met een stel bejaarden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Ja en dat meisjes van 14 moesten wachten op hun fiets.........quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
De een kan er beter tegen dan de ander.
Ik vond deze wel sterk:
[..]
Verder word ik nu al schijtziek van de 100e ooggetuige die precies hetzelfde heeft gezien als de vorige ooggetuige maar ja de live-uitzending moet ook gevuld worden dus laten we de 101e ooggetuige ook maar aan het woord. Pffff! Of de zoveelste deskundige die komt verklaren wat er gebeurd is en wat ie aan het doen was toen het gebeurde. Nu een of andere sukkel op Ned1 die loopt te vertellen dat ie precies op dat tijdstip een Oranje tompouce aan het eten was met een stel bejaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |