Kun je nagaan wat voor prutser je zelf bentquote:
topquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor prutser je zelf bent![]()
Ow IJs, als je interesse hebt kan ik je de 26e onze SAP omgeving laten zien bij JP![]()
Kan ik dat ergens terug vinden? Ik heb werkelijk waar geen idee namelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef IJsmuts het volgende:
top![]()
welke module? ga ik me van te voren ook nog ff inlezen!
net expert support & supply gehaald![]()
ik neem zo baus zn plekkie over
dit zijn ze, zit er iets tussen op wat lijkt wat je doet?quote:B) COMPLETE MODULES OF SAP ERP
1. Basis
2. ABAP/4 Programming
3. FI (Financial Accounting)
4. CO (Controlling)
5. EC (Enterprise Controlling)
6. TR (Treasury)
7. IM (Investment Management)
8. HR (Human Resource)
9. SD (Sales and Distribution)
10. Logistics Information System
11. MM (Materials Management)
12. PM (Plant Maintenance)
13. PP (Production Planning)
14. QM - Quality Management
15. BW (Business Warehousing)
16. IS (Industry Solutions) / SAP for Industries specific solutions
17. CS (Customer Service)
18. SMB
19. CA (Cross Application Components)
20. PS (Project Systems)
21. mySAP SEM
22. mySAP CRM (Customer Relationship Management)
23. mySAP Product Life Cycle Management
24. SCM (SAP Supply Chain Management)
25. Netweaver
26. mySAP SRM (Supplier Relationship Management)
Ach ja, ze zeggen het niet voor niets, het geluk is met de domme..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor prutser je zelf bent![]()
Ow IJs, als je interesse hebt kan ik je de 26e onze SAP omgeving laten zien bij JP![]()
Ik heb me gedragen. Zo erg zelfs dat ik gewoon met de auto naar huis kon. Waren toch kapot van dag aan de boot klussenquote:
heb em zelf nog niet geprobeerd, zal van de week wel eens kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef Sickert het volgende:
die mod die inco poste is echt geniaal
ik lach me kapot
chaos allom
timed c4
claymores met alarm![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 08:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb em zelf nog niet geprobeerd, zal van de week wel eens kijken
Je bent ook wel een ongelofelijke grafmongool als je spiritus op een brandende BBQ gooitquote:
Sparta is de baas in Rotterdamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een kk joden zeg...
Werken voor je geld kennen ze daar niet...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Sparta is de baas in Rotterdam![]()
Wel te achterlijk voor woordenVolgens de radio was Ajax veel beter de eerste helft en als je weet dat je bij winst nog in de laatste wedstrijd zelf plaatsing voor CL af kan dwingen dan doe je echt iets verkeerd gedaan.
Ow ja Utrecht gaat afscheid nemen van Etienne Shew-Atjon, oud-speler van VV Rozenburg
Dat van Basten daar nog zit zeg... Met de beste selectie van Nederland moet je nog hopen voor de 3e plek bij de laatste speelronde... elke andere coach had er al uit gelegenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef FJD het volgende:
4-0![]()
![]()
![]()
Laat je vanavond de slaapkamerdeur heel als je bij me in bed kruipt
Tja Bassiequote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat van Basten daar nog zit zeg... Met de beste selectie van Nederland moet je nog hopen voor de 3e plek bij de laatste speelronde... elke andere coach had er al uit gelegen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat van Basten daar nog zit zeg... Met de beste selectie van Nederland moet je nog hopen voor de 3e plek bij de laatste speelronde... elke andere coach had er al uit gelegen
Idd, en dat komt allemaal omdat az de beste coach heeft. Eerlijk is eerlijk. Als van Gaal weggaat dan mag Az blij zijn als het in de top 5 staat.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef ursel het volgende:
az heeft het beste collectief. Kijk je op individuele basis zou je ajax toch hoger inschatten.
'AZ wil Adriaanse terughalen bij vertrek Van Gaal'quote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd, en dat komt allemaal omdat az de beste coach heeft. Eerlijk is eerlijk. Als van Gaal weggaat dan mag Az blij zijn als het in de top 5 staat.
Maakt juist geen reet uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef ursel het volgende:
az heeft het beste collectief. Kijk je op individuele basis zou je ajax toch hoger inschatten. Zoals gewoonlijk verwacht iedereen het meeste van ajax begin van het seizoen, maar staan ze eind van de rit weer met lege handen.
7e plek
Snel, bel de politie! Dit onrecht moet aangepakt worden!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef FJD het volgende:
Radar heeft weer een groot onrecht gevonden; meer megapixels betekent niet automatisch betere fotos
Ga jij eens snel wat anders doen dan mijn post history te spittenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snel, bel de politie! Dit onrecht moet aangepakt worden!
Ow sorry almachtige Viro dat ik weleens in DIG komquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga jij eens snel wat anders doen dan mijn post history te spitten
Dat is standaart bij vrouwen... Die willen dat je naar hun "problemen" luistert, alleen jammer dat die vrouwenproblemen nooit eens ergens over gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 06:38 schreef Viro het volgende:
Bunny en ik hebben het zitten praten over de issue waardoor wij in een ruzie raakten. Uitkomst: zij wil iemand (ik dus) hebben die luistert naar haar crap alom bekend als geklaag c.q. gezeik.
Tis echt een nazi wat dat betreft! Hij moet en zal winnen en gaat bij z'n naaste concurrentie kijken wat zij invullenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg Fer, kun je niet gewoon je eigen uitslagen invullen![]()
Ik dacht gooi er nog wat gokjes in, ga jij alles zitten kopieren
Nee overal 1-0 of 0-1 invullen is nadenkenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis echt een nazi wat dat betreft! Hij moet en zal winnen en gaat bij z'n naaste concurrentie kijken wat zij invullen![]()
8 uur schrijven, om 13:00 naar huisquote:Op maandag 4 mei 2009 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zit heel de dag alleen hier op m'n werk. M'n baas en de helpdeskmedewerker zijn ziek en de 3 anderen zijn vrij
Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |