De rest mag jij hebben. De prachtigste ben jij en jij bent gewoon voor mij...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb eerste keus uit al die prachtige dames hier
Ik zit beneden op de laptop, haha. Ik wandel zo wel eventjes naar boven, momentjeeé!quote:
Om hier ff op terug te komen...welke zone zou ik anders willen? Meer dan dat zal het niet meer wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
En dat je niets tegen 'm weet te zeggen is toch niet zo heel erg, of wil je de friendszone in?
Dit is het laatste dat je hebt gezegd he als je je aan je afspraken houdtquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om hier ff op terug te komen...welke zone zou ik anders willen? Meer dan dat zal het niet meer worden
Het is niet verkeerd om achter liefie_ te staan hoor.quote:
Trainigsbroek en xxl trui aan. Kopje thee erbij. Haren vast.quote:
oh op die manier ja dan misschien weer welquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd om achter liefie_ te staan hoor.
Ook helemaal niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Ofresca het volgende:
Friendzone. Natuurlijk.![]()
Tja, ik weet niet of je vrienden met hem wil horen. Zeker niet al zo snel?![]()
[..]
Traingsbroek en xxl trui aan. Kopje thee erbij. Haren vast.
De friendzone is volgens mij meer een zwak excuus voor mensen die niet kunnen bevatten dat een ander hen gewoon niet leuk vindt. Als je eenmaal een relatie heb gehad, dan telt dat niet meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Ofresca het volgende:
Tja, ik weet niet of je vrienden met hem wil horen. Zeker niet al zo snel?![]()
Ik wil niet het contact an sich met hem verliezen. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Ofresca het volgende:
Tja, ik weet niet of je vrienden met hem wil horenworden. Zeker niet al zo snel?![]()
Hey! Hoe is het met de lijstjes?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef liefie_ het volgende:
he kut diein de tt moet eigenlijk gewoon een
zijn
ff in de war met msn
Precies, zo'n trainingsbroek is met één beweging weer uit en met die haren in een staart kun je ze mooi in bedwang houden.quote:
Verliefd en niet leuk vinden vind ik nogal een verschilquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De friendzone is volgens mij meer een zwak excuus voor mensen die niet kunnen bevatten dat een ander hen gewoon niet leuk vindt. Als je eenmaal een relatie heb gehad, dan telt dat niet meer.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen niet dat je het dan over de friendzone hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
Verliefd en niet leuk vinden vind ik nogal een verschilTuurlijk kan je wel vrienden zijn nadat een relatie stop gezet is.
Ah okee. Nou ja, dan is het dus gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil niet het contact an sich met hem verliezen. Ik zie wel hoe het loopt.
Nee, daarom vroeg ik ook om meer uitleg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen niet dat je het dan over de friendzone hebt.
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
Nee, daarom vroeg ik ook om meer uitleg.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, zo'n trainingsbroek is met één beweging weer uit en met die haren in een staart kun je ze mooi in bedwang houden.
Is goed. Kies jij de dames, blijven de heren over voor mijn klauwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb eerste keus uit al die prachtige dames hier
ZEG! Niet allemaal hoor! ik wil er ook 2quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Kies jij de dames, blijven de heren over voor mijn klauwen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor. Dit hou ik niet vol, ik moet aan mijn opdrachten werken
Het was weer gezellig![]()
Box!quote:
quote:
quote:
Jij bent niet single.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Niet allemaal hoor! ik wil er ook 2
Het worden er steeds meer.. jij onverzadigbare mupquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Niet allemaal hoor! ik wil er ook 2
ssssstquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het worden er steeds meer.. jij onverzadigbare mup
Hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier, het mondje gaat gelijk open.. jij kan er echt geen genoeg van krijgen he!
Voor?!quote:
Voor jou.quote:
Vervelendquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik maar weer ga lezen
de verveling slaat toe
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voor jou.
Hoop dat je je wat beter voelt!
Ik wil je wel bezighouden? Kom je vanavond naar mij toequote:
Goed hopor, al loop ik vast achterquote:
Jemie Nouk.... Ik krijg hier nu hele vreemde ideeën bijquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil je wel bezighouden? Kom je vanavond naar mij toe
Haha, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed hopor, al loop ik vast achter
Doe je de groetjes aan Techno () als je hem spreekt?
gelukkigquote:
quote:[..]
Jij edittert![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed hopor, al loop ik vast achter
Doe je de groetjes aan Techno () als je hem spreekt?
Hahaha, jij met je dirty mind!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie Nouk.... Ik krijg hier nu hele vreemde ideeën bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de autorit terug? of is het niet de bedoeling dat ze s'avonds weer terug gaat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, jij met je dirty mind!
Ik bedoelde natuurlijk met de autorit hierheen!
Nee, wij zijn geen stel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]nog een stel auto en techno?
Oooooquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, jij met je dirty mind!
Ik bedoelde natuurlijk met de autorit hierheen!
Oeh, dat wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Das een goede vraag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
En de autorit terug? of is het niet de bedoeling dat ze s'avonds weer terug gaat?
auto mag altijd blijven slapen bij mij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
En de autorit terug? of is het niet de bedoeling dat ze s'avonds weer terug gaat?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef automatic_ het volgende:
Ooooo
Dat is een tegenvaller
al bedacht ik mij ook iets niet-dirty-mind-achtig![]()
Hmm, ik zeg ontkenning fasequote:
Deal! Ik ga dit bewaren hè!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
auto mag altijd blijven slapen bij mij!
poetsen!quote:
Vertel!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Deal! Ik ga dit bewaren hè!
moet ik dan mijn super hippe luchtbed meenemen?![]()
[..]
poetsen!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Niet dat ik weetquote:
Mja, hij heeft/had er niet meer zoveel zin in en beetje privé omstandigheden enzoquote:
MMM of MMV?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilt een stel om mee te seksen?
VVM zal het niet zijn denk ikquote:
Je hebt je bankstel. En als je lief bent kom ik daar binnenkort weer slapenquote:
Dat wist je toch al?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef automatic_ het volgende:
Deal! Ik ga dit bewaren hè!
moet ik dan mijn super hippe luchtbed meenemen?![]()
Oow ja!quote:poetsen!
Nee joh, wij gaan in zijn bed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt je bankstel. En als je lief bent kom ik daar binnenkort weer slapen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, wij gaan in zijn bed!
O, je wil mij er veilig tussen leggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
King size was het toch?! 3 moet passen! Billetje poesje billetje balletje wordt het dan.
Dan kun jij die 2 uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, je wil mij er veilig tussen leggen?
Ja, eigenlijk wel, maar ik hoor het graag nog een keerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wist je toch al?
Ligt eraan of je bij mij in bed wilt of niet
Had jij daar nog niet aan gedacht?quote:Oow ja!
Dat denkt hij!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja, eigenlijk wel, maar ik hoor het graag nog een keer
Graag!![]()
Neequote:Had jij daar nog niet aan gedacht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Neuh, been there done thatquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilt een stel om mee te seksen?
Nou, we hebben een deal! Dat ging snel!quote:
Hahaha, daar moest ik als eerste aan denkenquote:Nee
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik geen Single was, dan was ik hier niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
je typt al zoals je zou praten als je liegt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik ging Single was, dan was ik hier niet hoor
Ze is eerder aan het koppelen!quote:
Ik heb er nog eenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ineens schoonmaakkriebels denk ikIk heb net mijn vader gevraagd om voor vanavond een hogedrukspuit te regelen zodat ik mijn balkon kan doen
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ineens schoonmaakkriebels denk ikIk heb net mijn vader gevraagd om voor vanavond een hogedrukspuit te regelen zodat ik mijn balkon kan doen
Ik gun jou gewoon ook een pleziertje, daar is toch niks mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Wil je mijn adres? Mijn balkon is ook nog wat viezig.
Dat betekent dat ik eerst naar L-town moet en dan richting Eindhovenquote:
Gewoon doorrijden en doorwerken. Heb ook nog wel een bouwlamp, kan je zo de hele nacht doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik eerst naar L-town moet en dan richting EindhovenDan kom ik toch niet aan mijn eigen balkon toe!
O, als je dan toch in de buurt bent.... Ik heb er 2.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik eerst naar L-town moet en dan richting EindhovenDan kom ik toch niet aan mijn eigen balkon toe!
1 voor Ang3l en 1 voor mij. maar dan zonder hoge druk spuit, maar met wit shirt en tuinslangquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, als je dan toch in de buurt bent.... Ik heb er 2.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 voor Ang3l en 1 voor mij. maar dan zonder hoge druk spuit, maar met wit shirt en tuinslang
wie weet wat je ophaalt op zo'n dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg! Ik ga er dan wel geld voor vragen hoor!
DFquote:
Maar dat betekend geen harde tepels die door het shirt priemen, das niet leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Da's niet praktisch. De balkons zitten aan de voor- en achterzijde. Dan zet ik jullie wel naast elkaar. All kan dat ook gewoon onder de douche, dat lijkt me voor jullie wat warmer
Preciesquote:
Dat hoeft niet alleen door de kou te komen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dat betekend geen harde tepels die door het shirt priemen, das niet leuk!
Snuit moet duidelijk nog wat lerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alleen door de kou te komen hoor.
Dan zou ik toch auto_ uitnodigen, kunnen jullie lekker samen schoonmaken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
Jamaar, Hij heeft een piemeltje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alleen door de kou te komen hoor.
oh Aaaaang33333333l!quote:
haha ben er nu tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DF![]()
Je komt hier nog maar weinig tegenwoordig?
Waterballettenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 voor Ang3l en 1 voor mij. maar dan zonder hoge druk spuit, maar met wit shirt en tuinslang
Gewoon verder lezen mop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waterballetten
maar met dit weer nat op't balkon is alles wel heul klein hoor
Alsof dat niet door het shirtje heenpriemt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar, Hij heeft een piemeltje!![]()
Nee hoor, dat wil ik auto niet aan doen. Aangezien er op dit moment weinig verschil is tussen in een huis wonen en op straat. Dat is niet voor de buitenwereld toonbaar!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan zou ik toch auto_ uitnodigen, kunnen jullie lekker samen schoonmaken.
En dan ben je ook lekker schoon voor Qday
Whehehe.. de aanhouder wintquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
haha ben er nu toch
En bedankt voor het advies.... Ga ik net terug naar die winkel om even te sjansen met het leuke meisje.
Is ze er niet! alleen die man (waarschijnlijk haar vader gok ik) en zijn vrouw grom!
En nu zit ik met een extra cadeau, gelukkig is mijn collega binnenkort jarig.
Doe maar, dan heb je ook weer genoeg geld voor vrijdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg! Ik ga er dan wel geld voor vragen hoor!
Nah, zo erg zal het niet zijn toch!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wil ik auto niet aan doen. Aangezien er op dit moment weinig verschil is tussen in een huis wonen en op straat. Dat is niet voor de buitenwereld toonbaar!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe maar, dan heb je ook weer genoeg geld voor vrijdag
Nou....... Moet ik me weer voorstellen?quote:
Zit ik straks met een huis vol nutteloze cadeautjes...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. de aanhouder wintGewoon blijven proberen
Je huiselijk leven ken ik niet idd. Misschien maar beter ook blijkt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou....... Moet ik me weer voorstellen?Je kent me duidelijk niet
Dan koop je allemaal dingen die je straks aan haar kunt gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zit ik straks met een huis vol nutteloze cadeautjes...
of het shirtje uit zijn voegen laat scheurenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dat niet door het shirtje heenpriemt!
Voorstellen mag altijd, als je de glazen maar heel laat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou....... Moet ik me weer voorstellen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je huiselijk leven ken ik niet idd. Misschien maar beter ook blijkt...
Zijn er nog andere dingen waar ik voor gewaarschuwd moet worden?quote:
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voorstellen mag altijd, als je de glazen maar heel laat!
Alle glazen uit het cafe kapot enzo. Tafels overhoop, stoelen op zijn kop. Het was echt een grote bendequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?
Wil jij nog een cadeautje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan koop je allemaal dingen die je straks aan haar kunt geven
Of je gaat er alleen kijken natuurlijk
Oh oh o nou dan weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alle glazen uit het cafe kapot enzo. Tafels overhoop, stoelen op zijn kop. Het was echt een grote bende
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verliefd en niet leuk vinden vind ik nogal een verschilTuurlijk kan je wel vrienden zijn nadat een relatie stop gezet is.
Precies...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
Cola uit mijn neus, met glazen gooien, dat ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?
whehehe... ik geef niet zoveel om spulletjes. Tenzij het iets is om mezelf te verwennen natuurlijk.quote:
Ehm, wat moet ik hier van denken....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing is![]()
Ik zou het niet weten.. Wat denk je?quote:
Hmm lijkt erop dat je plezier hebt gehad en daar gaat het omquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing is![]()
[..]
Cola uit mijn neus, met glazen gooien, dat idee
Ik denk zelden. Maar nu denk ik dat het positief nee, negatief positief is dat je geen waarschuwingen voor me kan bedenken.quote:
Ik heb ontzettend veel plezier gehad. Maar als ik zenuwachtigJa, dat was ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm lijkt erop dat je plezier hebt gehad en daar gaat het om
Wel op de onhandige manier maar dat maakt niet uit
Had er misschien toch wel bij willen zijn toen het gebeurde
Je was harstikke leuk op de meetquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel plezier gehad. Maar als ik zenuwachtigJa, dat was ikben word ik altijd een beetje lomp.
Wat ik normaal gesproken ook al ben, dus kun je nagaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je moet ook niet zenuwachtig worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel plezier gehad. Maar als ik zenuwachtigJa, dat was ikben word ik altijd een beetje lomp.
Kom je 9 mei? Kun je het nog een keer zien![]()
Dag lieverd. Doe Ang3l de groeten van me?quote:
Als ik niet de laatste wedstrijd van de voetbal had was ik wel gekomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom je 9 mei? Kun je het nog een keer zien![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je was harstikke leuk op de meet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms heb je daar wel eens last van... Ik althans, maar dat had een bepaalde redenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je moet ook niet zenuwachtig worden.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Op Q-day bedoel je?! Hahaha, iemand vinden die je kent is dan al een opgave! Kun je nagaan als je iemand zoekt die je niet kent! Maar nee, ik ben er niet. Amsterdam is overzichtelijk hoor, geen probleem om daar iets te vinden. Zelfs met de auto nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Als ik niet de laatste wedstrijd van de voetbal had was ik wel gekomen![]()
Ben je niet aanwezig in A'dam?
zou ik je daar kunnen zien A'dam is toch niet zo groot
Bij scharrels vind ik dat niet erg. En mijn echte exen spreek ik nooit meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op Q-day bedoel je?! Hahaha, iemand vinden die je kent is dan al een opgave! Kun je nagaan als je iemand zoekt die je niet kent! Maar nee, ik ben er niet. Amsterdam is overzichtelijk hoor, geen probleem om daar iets te vinden. Zelfs met de auto niet
*knuffel*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik geef niet zoveel om spulletjes. Tenzij het iets is om mezelf te verwennen natuurlijk.
Dat klinkt weer veel fouter dan bedoeld.. een lekkere douchegel of zo bedoel ik dan
Maar eerlijk. Liever een fijne knuffel dan een cadeautje
Haha, ik heb geen bordjes nodigquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ben er vorig jaar ook geweest, alles was heel duidelijk met bordjes aangegeven
Oh jammer je bent er niet![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
Dan ga je wat anders doen...............quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Aaaah mijn date vrijdag gaat niet door!
Ze mag van haar ma niet snowboarden...
Ze had haar teen laatst gebroken, en die is nog niet aan elkaar gegroeid...
Zucht...
He balen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
Ahw jammer wel bedankt voor de zeer belangrijke informatie!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
En je kunt niks anders leuks met haar gaan doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
Nee, maar bij Venco was het niet echt een scharrel geloof ik. Dus dan is het niet handig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij scharrels vind ik dat niet erg. En mijn echte exen spreek ik nooit meer
Andere suggestiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen...............
Dan ga je toch wat anders met 'r doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]Acda & de Munnik is meer mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hmm snowboarden leek me leuk, die standaard dingetjes hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je kunt niks anders leuks met haar gaan doen
Blof! met Ze is er niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahw jammer wel bedankt voor de zeer belangrijke informatie!
En die tekst van djayz ken ik niet
Bungeejumpen in Scheveningenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Nog voordat ik de spoiler las moest ik daar ook gelijk aan denken. !!!
nee parachute springenquote:
dawg! kutmutsquote:
Denk dat haar moeder dat ook niet fijn zal vindenquote:
Google is your friendquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik sta open voor suggesties
Omgeving Noord-Holland (Hoorn - Amsterdam! )
Dat spel heb ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Of het swaffelspel.
Dat bestaat kennelijk.
Acda & de Munnik is inderdaadquote:
sauna?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk dat haar moeder dat ook niet fijn zal vinden
Wat zonde!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Misschien kun je het een keer gezellig met muisje spelen, misschien krijgt ze dan wat waardering voor je.quote:
Hmm ik ken haar niet zo goed, dus denk dat dat raar overkomt...quote:
Geen bekend nummer misschien, maar ze hebben genoeg. Volgens mij ook iets wat van toepassing zou kunnen zijn, maar ik weet het nu even nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Acda & de Munnik is inderdaad![]()
Maar die hebben geen liedje die toepasselijk was
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Blof! met Ze is er niet.
Mooi nummer
Blof is goed. Ook als ze live spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je dus beiden een klavots voor hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien kun je het een keer gezellig met muisje spelen, misschien krijgt ze dan wat waardering voor je.
GMTA.quote:
Ga je naar een sauna waar je je badkleding aan moet houden. Of dat noem je gewoon een zwembadquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken haar niet zo goed, dus denk dat dat raar overkomt...
Dan zoeken we dat vrijdag even uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen bekend nummer misschien, maar ze hebben genoeg. Volgens mij ook iets wat van toepassing zou kunnen zijn, maar ik weet het nu even niet
quote:
Blof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blof is goed. Ook als ze live spelen.
Nee dank je. Ik besteed mijn tijd liever beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien kun je het een keer gezellig met muisje spelen, misschien krijgt ze dan wat waardering voor je.
Misschien kun je een nepperd voor haar scoren op de feestje van je zusje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar moet je dus beiden een klavots voor hebben
Maar het is echt té gay om te spelen met je vriendenhahaha
Wat betekend dat nou? GMTA?quote:
Great Minds Think Alikequote:
Túúrlijk komt het goed, je bent KudFokker !quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik ga naar huissms haar dat ik vanavond wat ga uitzoeken
komt goed
!!
Sorry, je stond net op de vorige paginaquote:
Als jij met je stramme kabouter haar richting op wijst wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Het wordt te makkelijk, dawgjequote:
Ik bedoelde voor dat meisje.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Blof.Ik krijg al jeuk als ik die naam hoor.
KZ goedemorgen, mijn favoriete KnuffelZachterquote:
Dan is het slecht met je muzieksmaak gesteld als je zowel Blof als Frans Bauer mooi vindt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We kunnen Frans Bauer niet allemaal goed vinden.
oh juist ja dat had ik al wel is eerder gehoord was het alleen even vergetenquote:
Dat dacht ik nou ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Het wordt te makkelijk, dawgje
Lees mijn post, dan wordt jequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg mensen ik voel me al klote en dan gaan jullie over frans bauer praten... daar word het niet beter op
Kusje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg mensen ik voel me al klote en dan gaan jullie over frans bauer praten... daar word het niet beter op
Google is your friendquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh juist ja dat had ik al wel is eerder gehoord was het alleen even vergeten
Bioscooparrangement met tapas en cavaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hyves?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zonde!
Kan je niet wat anders gaan doen?![]()
Ik zie net dat ik 2 vrienden minder heb op Hyves.![]()
* kras *
Ik weet al welke ik mis maar wie was die ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij klikt toch nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
En om dawg te pesten:
Hier was ik zelf ook bij, één van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
Het totaal staat op 4?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
En om dawg te pesten:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
Sommige mannen zijn soms lui en sommige mannen zijn slim lui en laten anderen het werk doenquote:
nogal logisch dat ik je favo Kz'er ben... ik ben de enigequote:
Hoorn-Amsterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bioscooparrangement met tapas en cava
Leuk concertje in de buurt
Karten
Comedy club
Welke stad eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hyves?
Ik zou haast ja zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga weg
Ik ga lopen
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg, tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt, tot ie straaltwhehehe.. daar zat ik straks ook aan te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit. Dat was de reactie voor het lezen van de spoiler..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Dat weet jij niet....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nogal logisch dat ik je favo Kz'er ben... ik ben de enige
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga weg
Ik ga lopen
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg, tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt, tot ie straaltDamn die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik ik dan ook.![]()
Daar was ik ook bij. Het is niet één van de beste concerten die ik heb gezien. Het is zelfs niet één van de beste concerten van Blof die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
En om dawg te pesten:
* Knuffelzacht weet allesquote:
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
haast wel? jeetje, als het altijd zo makkelijk was
hmm, nee ik zeg ook maar niksquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Damn die spoiler.
Waarom klik ik dan ook.
Ik vond het ontzettend tof. Maar het kan ook komen doordat er voor mijn gevoel een retegoeie sfeer hing.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij. Het is niet één van de beste concerten die ik heb gezien. Het is zelfs niet één van de beste concerten van Blof die ik heb gezien.
Ja hallo! Nu wil ik het weten ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm, nee ik zeg ook maar niks
En daarbij BIJNA alle andere Nederlandstalige muziek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
Acda en de munnik en met name blof vind ik ook stom
Ik wil ook een leuk setjequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar het centrum om te kijken voor een leuk setje, maar het weer is zo slecht
Mompelt iets met je stageopdrachten en volgend topic niet meer postenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hallo! Nu wil ik het weten ook!
Wanneer kom je hier weer eens mee eten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk setje
En ik wilde een leuk stelletje!
Ik wil gewoon alles!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
Acda en de munnik en met name Frans Bauer vind ik ook stom
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mompelt iets met je stageopdrachten en volgend topic niet meer posten
Niet, jij weet niet wat ik morgen ga doenquote:
Dan heb ik er zelfs nog meer. en meer vriendjes is altijd goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog maar 48En ik wil er nog 2 ontvrienden.
altijd tof natuurlijk.
O da he'k nog nie gevroage an os mam en os pap!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens mee eten?
O, en hoe zit je nu de 30e?
Ja. Marco Borsatoquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En daarbij BIJNA alle andere Nederlandstalige muziek.
Schaaaam je! Ik moet wel vantevoren reserveren hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da he'k nog nie gevroage an os mam en os pap!
Die wordt er niet beter op, nee. Dat album Wit Licht is toch een zaag-je-pols-door-midden plaat.quote:
Behalve Spinvis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En daarbij BIJNA alle andere Nederlandstalige muziek.
LOLquote:
JIj gaat morgen poepenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet, jij weet niet wat ik morgen ga doen
Maar niet als je ze niet kent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan heb ik er zelfs nog meer. en meer vriendjes is altijd goed
Serieus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Schaaaam je! Ik moet wel vantevoren reserveren hoor!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
ehmm.. welk nr was dat nou ook weer van de week?
er zaten er dus nog 2 meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar niet als je ze niet kent.althans, dat vind ik niet leuk. Onaardige mensen komen niet in mijn hyves.
Al zitten er wel zeker 2 misbaksels tussen.
dies leukquote:
Liefst zo ver mogelijk van tevoren, zeker als we nog iets anders willen. Kun je ze niet bellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?Hoe ver van te voren?
Want ik heb ze zondag pas gezien en anders heb ik een overdosis ouders
Nou, 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig dus zijn echt geen vriendjes van mij.quote:
laat je spullen maar hier staanquote:
Ik vind hem ontzettend dubbelzinnig..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
laat je spullen maar hier staan
die staan hier best
en loop even mee met de stewardess
Oh nee dat is ook niet goed je moet wel vol er tegen aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
ik doe heel voorzichtig. Maar kom er met die opdrachten ook niet zo uit. Heb afraffelneigingen.
Dat zegt meer over jou dan over het nummer.quote:
Ja, ik probeer het. Maar stagebegeleiders zijn super makkelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh nee dat is ook niet goed je moet wel vol er tegen aan
*mompelt iets over joy forever enzo..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over het nummer.
Ik wist niet dat jij fantasieën over stewardessen hebt enzo. Vertel es...quote:
Ja, dat snap ik dus ook niet, ik heb ook af en toe vreemde gasten die een vriendverzoek doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig dus zijn echt geen vriendjes van mij.en die andere 2 ken ik helemaal niet dus wat doen die eigenlijk in mijn hyves als mijn vriendjes?
![]()
Ach, Hyves moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |