quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Blof.Ik krijg al jeuk als ik die naam hoor.
KZ goedemorgen, mijn favoriete KnuffelZachterquote:
Dan is het slecht met je muzieksmaak gesteld als je zowel Blof als Frans Bauer mooi vindt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We kunnen Frans Bauer niet allemaal goed vinden.
oh juist ja dat had ik al wel is eerder gehoord was het alleen even vergetenquote:
Dat dacht ik nou ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Het wordt te makkelijk, dawgje
Lees mijn post, dan wordt jequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg mensen ik voel me al klote en dan gaan jullie over frans bauer praten... daar word het niet beter op
Kusje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg mensen ik voel me al klote en dan gaan jullie over frans bauer praten... daar word het niet beter op
Google is your friendquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh juist ja dat had ik al wel is eerder gehoord was het alleen even vergeten
Bioscooparrangement met tapas en cavaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken haar niet zo goed, dus denk dat dat raar overkomt...
hyves?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zonde!
Kan je niet wat anders gaan doen?![]()
Ik zie net dat ik 2 vrienden minder heb op Hyves.![]()
* kras *
Ik weet al welke ik mis maar wie was die ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij klikt toch nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
En om dawg te pesten:
Hier was ik zelf ook bij, één van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
Het totaal staat op 4?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
En om dawg te pesten:
Hier was ik zelf ook bij, één van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
Sommige mannen zijn soms lui en sommige mannen zijn slim lui en laten anderen het werk doenquote:
nogal logisch dat ik je favo Kz'er ben... ik ben de enigequote:
Hoorn-Amsterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bioscooparrangement met tapas en cava
Leuk concertje in de buurt
Karten
Comedy club
Welke stad eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hyves?
Ik zou haast ja zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga weg
Ik ga lopen
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg, tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt, tot ie straaltwhehehe.. daar zat ik straks ook aan te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit. Dat was de reactie voor het lezen van de spoiler..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Dat weet jij niet....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nogal logisch dat ik je favo Kz'er ben... ik ben de enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |