Hmm ik ken haar niet zo goed, dus denk dat dat raar overkomt...quote:
Geen bekend nummer misschien, maar ze hebben genoeg. Volgens mij ook iets wat van toepassing zou kunnen zijn, maar ik weet het nu even nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Acda & de Munnik is inderdaad![]()
Maar die hebben geen liedje die toepasselijk was
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Blof! met Ze is er niet.
Mooi nummer
Blof is goed. Ook als ze live spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je dus beiden een klavots voor hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien kun je het een keer gezellig met muisje spelen, misschien krijgt ze dan wat waardering voor je.
GMTA.quote:
Ga je naar een sauna waar je je badkleding aan moet houden. Of dat noem je gewoon een zwembadquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken haar niet zo goed, dus denk dat dat raar overkomt...
Dan zoeken we dat vrijdag even uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen bekend nummer misschien, maar ze hebben genoeg. Volgens mij ook iets wat van toepassing zou kunnen zijn, maar ik weet het nu even niet
quote:
Blof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blof is goed. Ook als ze live spelen.
Nee dank je. Ik besteed mijn tijd liever beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien kun je het een keer gezellig met muisje spelen, misschien krijgt ze dan wat waardering voor je.
Misschien kun je een nepperd voor haar scoren op de feestje van je zusje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar moet je dus beiden een klavots voor hebben
Maar het is echt té gay om te spelen met je vriendenhahaha
Wat betekend dat nou? GMTA?quote:
Great Minds Think Alikequote:
Túúrlijk komt het goed, je bent KudFokker !quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik ga naar huissms haar dat ik vanavond wat ga uitzoeken
komt goed
!!
Sorry, je stond net op de vorige paginaquote:
Als jij met je stramme kabouter haar richting op wijst wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken haar niet zo goed, dus denk dat dat raar overkomt...
+1 voorspelbaar. Het wordt te makkelijk, dawgjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |