Precies...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
Cola uit mijn neus, met glazen gooien, dat ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?
whehehe... ik geef niet zoveel om spulletjes. Tenzij het iets is om mezelf te verwennen natuurlijk.quote:
Ehm, wat moet ik hier van denken....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing is![]()
Ik zou het niet weten.. Wat denk je?quote:
Hmm lijkt erop dat je plezier hebt gehad en daar gaat het omquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing is![]()
[..]
Cola uit mijn neus, met glazen gooien, dat idee
Ik denk zelden. Maar nu denk ik dat het positief nee, negatief positief is dat je geen waarschuwingen voor me kan bedenken.quote:
Ik heb ontzettend veel plezier gehad. Maar als ik zenuwachtigJa, dat was ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm lijkt erop dat je plezier hebt gehad en daar gaat het om
Wel op de onhandige manier maar dat maakt niet uit
Had er misschien toch wel bij willen zijn toen het gebeurde
Je was harstikke leuk op de meetquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel plezier gehad. Maar als ik zenuwachtigJa, dat was ikben word ik altijd een beetje lomp.
Wat ik normaal gesproken ook al ben, dus kun je nagaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je moet ook niet zenuwachtig worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel plezier gehad. Maar als ik zenuwachtigJa, dat was ikben word ik altijd een beetje lomp.
Kom je 9 mei? Kun je het nog een keer zien![]()
Dag lieverd. Doe Ang3l de groeten van me?quote:
Als ik niet de laatste wedstrijd van de voetbal had was ik wel gekomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom je 9 mei? Kun je het nog een keer zien![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je was harstikke leuk op de meet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms heb je daar wel eens last van... Ik althans, maar dat had een bepaalde redenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je moet ook niet zenuwachtig worden.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Op Q-day bedoel je?! Hahaha, iemand vinden die je kent is dan al een opgave! Kun je nagaan als je iemand zoekt die je niet kent! Maar nee, ik ben er niet. Amsterdam is overzichtelijk hoor, geen probleem om daar iets te vinden. Zelfs met de auto nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Als ik niet de laatste wedstrijd van de voetbal had was ik wel gekomen![]()
Ben je niet aanwezig in A'dam?
zou ik je daar kunnen zien A'dam is toch niet zo groot
Bij scharrels vind ik dat niet erg. En mijn echte exen spreek ik nooit meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op Q-day bedoel je?! Hahaha, iemand vinden die je kent is dan al een opgave! Kun je nagaan als je iemand zoekt die je niet kent! Maar nee, ik ben er niet. Amsterdam is overzichtelijk hoor, geen probleem om daar iets te vinden. Zelfs met de auto niet
*knuffel*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik geef niet zoveel om spulletjes. Tenzij het iets is om mezelf te verwennen natuurlijk.
Dat klinkt weer veel fouter dan bedoeld.. een lekkere douchegel of zo bedoel ik dan
Maar eerlijk. Liever een fijne knuffel dan een cadeautje
Haha, ik heb geen bordjes nodigquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ben er vorig jaar ook geweest, alles was heel duidelijk met bordjes aangegeven
Oh jammer je bent er niet![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
Dan ga je wat anders doen...............quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Aaaah mijn date vrijdag gaat niet door!
Ze mag van haar ma niet snowboarden...
Ze had haar teen laatst gebroken, en die is nog niet aan elkaar gegroeid...
Zucht...
He balen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
Ahw jammer wel bedankt voor de zeer belangrijke informatie!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
En je kunt niks anders leuks met haar gaan doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
Nee, maar bij Venco was het niet echt een scharrel geloof ik. Dus dan is het niet handig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij scharrels vind ik dat niet erg. En mijn echte exen spreek ik nooit meer
Andere suggestiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen...............
Dan ga je toch wat anders met 'r doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Zucht...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]Acda & de Munnik is meer mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hmm snowboarden leek me leuk, die standaard dingetjes hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je kunt niks anders leuks met haar gaan doen
Blof! met Ze is er niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahw jammer wel bedankt voor de zeer belangrijke informatie!
En die tekst van djayz ken ik niet
Bungeejumpen in Scheveningenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef djayzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Nog voordat ik de spoiler las moest ik daar ook gelijk aan denken. !!!
nee parachute springenquote:
dawg! kutmutsquote:
Denk dat haar moeder dat ook niet fijn zal vindenquote:
Google is your friendquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik sta open voor suggesties
Omgeving Noord-Holland (Hoorn - Amsterdam! )
Dat spel heb ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Of het swaffelspel.
Dat bestaat kennelijk.
Acda & de Munnik is inderdaadquote:
sauna?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk dat haar moeder dat ook niet fijn zal vinden
Wat zonde!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |