Ik heb er nog eenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ineens schoonmaakkriebels denk ikIk heb net mijn vader gevraagd om voor vanavond een hogedrukspuit te regelen zodat ik mijn balkon kan doen
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ineens schoonmaakkriebels denk ikIk heb net mijn vader gevraagd om voor vanavond een hogedrukspuit te regelen zodat ik mijn balkon kan doen
Ik gun jou gewoon ook een pleziertje, daar is toch niks mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Wil je mijn adres? Mijn balkon is ook nog wat viezig.
Dat betekent dat ik eerst naar L-town moet en dan richting Eindhovenquote:
Gewoon doorrijden en doorwerken. Heb ook nog wel een bouwlamp, kan je zo de hele nacht doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik eerst naar L-town moet en dan richting EindhovenDan kom ik toch niet aan mijn eigen balkon toe!
O, als je dan toch in de buurt bent.... Ik heb er 2.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik eerst naar L-town moet en dan richting EindhovenDan kom ik toch niet aan mijn eigen balkon toe!
1 voor Ang3l en 1 voor mij. maar dan zonder hoge druk spuit, maar met wit shirt en tuinslangquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, als je dan toch in de buurt bent.... Ik heb er 2.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 voor Ang3l en 1 voor mij. maar dan zonder hoge druk spuit, maar met wit shirt en tuinslang
wie weet wat je ophaalt op zo'n dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg! Ik ga er dan wel geld voor vragen hoor!
DFquote:
Maar dat betekend geen harde tepels die door het shirt priemen, das niet leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Da's niet praktisch. De balkons zitten aan de voor- en achterzijde. Dan zet ik jullie wel naast elkaar. All kan dat ook gewoon onder de douche, dat lijkt me voor jullie wat warmer
Preciesquote:
Dat hoeft niet alleen door de kou te komen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dat betekend geen harde tepels die door het shirt priemen, das niet leuk!
Snuit moet duidelijk nog wat lerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alleen door de kou te komen hoor.
Dan zou ik toch auto_ uitnodigen, kunnen jullie lekker samen schoonmaken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
Jamaar, Hij heeft een piemeltje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alleen door de kou te komen hoor.
oh Aaaaang33333333l!quote:
haha ben er nu tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DF![]()
Je komt hier nog maar weinig tegenwoordig?
Waterballettenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 voor Ang3l en 1 voor mij. maar dan zonder hoge druk spuit, maar met wit shirt en tuinslang
Gewoon verder lezen mop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waterballetten
maar met dit weer nat op't balkon is alles wel heul klein hoor
Alsof dat niet door het shirtje heenpriemt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar, Hij heeft een piemeltje!![]()
Nee hoor, dat wil ik auto niet aan doen. Aangezien er op dit moment weinig verschil is tussen in een huis wonen en op straat. Dat is niet voor de buitenwereld toonbaar!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan zou ik toch auto_ uitnodigen, kunnen jullie lekker samen schoonmaken.
En dan ben je ook lekker schoon voor Qday
Whehehe.. de aanhouder wintquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
haha ben er nu toch
En bedankt voor het advies.... Ga ik net terug naar die winkel om even te sjansen met het leuke meisje.
Is ze er niet! alleen die man (waarschijnlijk haar vader gok ik) en zijn vrouw grom!
En nu zit ik met een extra cadeau, gelukkig is mijn collega binnenkort jarig.
Doe maar, dan heb je ook weer genoeg geld voor vrijdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg! Ik ga er dan wel geld voor vragen hoor!
Nah, zo erg zal het niet zijn toch!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wil ik auto niet aan doen. Aangezien er op dit moment weinig verschil is tussen in een huis wonen en op straat. Dat is niet voor de buitenwereld toonbaar!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe maar, dan heb je ook weer genoeg geld voor vrijdag
Nou....... Moet ik me weer voorstellen?quote:
Zit ik straks met een huis vol nutteloze cadeautjes...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. de aanhouder wintGewoon blijven proberen
Je huiselijk leven ken ik niet idd. Misschien maar beter ook blijkt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou....... Moet ik me weer voorstellen?Je kent me duidelijk niet
Dan koop je allemaal dingen die je straks aan haar kunt gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zit ik straks met een huis vol nutteloze cadeautjes...
of het shirtje uit zijn voegen laat scheurenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dat niet door het shirtje heenpriemt!
Voorstellen mag altijd, als je de glazen maar heel laat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou....... Moet ik me weer voorstellen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je huiselijk leven ken ik niet idd. Misschien maar beter ook blijkt...
Zijn er nog andere dingen waar ik voor gewaarschuwd moet worden?quote:
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voorstellen mag altijd, als je de glazen maar heel laat!
Alle glazen uit het cafe kapot enzo. Tafels overhoop, stoelen op zijn kop. Het was echt een grote bendequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?
Wil jij nog een cadeautje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan koop je allemaal dingen die je straks aan haar kunt geven
Of je gaat er alleen kijken natuurlijk
Oh oh o nou dan weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alle glazen uit het cafe kapot enzo. Tafels overhoop, stoelen op zijn kop. Het was echt een grote bende
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verliefd en niet leuk vinden vind ik nogal een verschilTuurlijk kan je wel vrienden zijn nadat een relatie stop gezet is.
Precies...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vind je dat vrienden zijn ook nog leuk als hij een nieuw meisje tegen komt?
Ik zou niet weten wat voor waarschuwing er voor jou van toepassing isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
Cola uit mijn neus, met glazen gooien, dat ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
volgens mij was nouk onhandig met de meet van vorig weekend?
whehehe... ik geef niet zoveel om spulletjes. Tenzij het iets is om mezelf te verwennen natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |