quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga weg
Ik ga lopen
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg, tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt, tot ie straaltDamn die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik ik dan ook.![]()
Daar was ik ook bij. Het is niet één van de beste concerten die ik heb gezien. Het is zelfs niet één van de beste concerten van Blof die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
En om dawg te pesten:
Hier was ik zelf ook bij, één van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
* Knuffelzacht weet allesquote:
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
haast wel? jeetje, als het altijd zo makkelijk was
hmm, nee ik zeg ook maar niksquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Damn die spoiler.
Waarom klik ik dan ook.
Ik vond het ontzettend tof. Maar het kan ook komen doordat er voor mijn gevoel een retegoeie sfeer hing.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij. Het is niet één van de beste concerten die ik heb gezien. Het is zelfs niet één van de beste concerten van Blof die ik heb gezien.
Ja hallo! Nu wil ik het weten ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm, nee ik zeg ook maar niks
En daarbij BIJNA alle andere Nederlandstalige muziek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
Acda en de munnik en met name blof vind ik ook stom
Ik wil ook een leuk setjequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar het centrum om te kijken voor een leuk setje, maar het weer is zo slecht
Mompelt iets met je stageopdrachten en volgend topic niet meer postenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hallo! Nu wil ik het weten ook!
Wanneer kom je hier weer eens mee eten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk setje
En ik wilde een leuk stelletje!
Ik wil gewoon alles!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
Acda en de munnik en met name Frans Bauer vind ik ook stom
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mompelt iets met je stageopdrachten en volgend topic niet meer posten
Niet, jij weet niet wat ik morgen ga doenquote:
Dan heb ik er zelfs nog meer. en meer vriendjes is altijd goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog maar 48En ik wil er nog 2 ontvrienden.
altijd tof natuurlijk.
O da he'k nog nie gevroage an os mam en os pap!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens mee eten?
O, en hoe zit je nu de 30e?
Ja. Marco Borsatoquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En daarbij BIJNA alle andere Nederlandstalige muziek.
Schaaaam je! Ik moet wel vantevoren reserveren hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da he'k nog nie gevroage an os mam en os pap!
Die wordt er niet beter op, nee. Dat album Wit Licht is toch een zaag-je-pols-door-midden plaat.quote:
Behalve Spinvis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En daarbij BIJNA alle andere Nederlandstalige muziek.
LOLquote:
JIj gaat morgen poepenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet, jij weet niet wat ik morgen ga doen
Maar niet als je ze niet kent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan heb ik er zelfs nog meer. en meer vriendjes is altijd goed
Serieus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Schaaaam je! Ik moet wel vantevoren reserveren hoor!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
ehmm.. welk nr was dat nou ook weer van de week?
er zaten er dus nog 2 meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar niet als je ze niet kent.althans, dat vind ik niet leuk. Onaardige mensen komen niet in mijn hyves.
Al zitten er wel zeker 2 misbaksels tussen.
dies leukquote:
Liefst zo ver mogelijk van tevoren, zeker als we nog iets anders willen. Kun je ze niet bellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?Hoe ver van te voren?
Want ik heb ze zondag pas gezien en anders heb ik een overdosis ouders
Nou, 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig dus zijn echt geen vriendjes van mij.quote:
laat je spullen maar hier staanquote:
Ik vind hem ontzettend dubbelzinnig..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
laat je spullen maar hier staan
die staan hier best
en loop even mee met de stewardess
Oh nee dat is ook niet goed je moet wel vol er tegen aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
ik doe heel voorzichtig. Maar kom er met die opdrachten ook niet zo uit. Heb afraffelneigingen.
Dat zegt meer over jou dan over het nummer.quote:
Ja, ik probeer het. Maar stagebegeleiders zijn super makkelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh nee dat is ook niet goed je moet wel vol er tegen aan
*mompelt iets over joy forever enzo..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over het nummer.
Ik wist niet dat jij fantasieën over stewardessen hebt enzo. Vertel es...quote:
Ja, dat snap ik dus ook niet, ik heb ook af en toe vreemde gasten die een vriendverzoek doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig dus zijn echt geen vriendjes van mij.en die andere 2 ken ik helemaal niet dus wat doen die eigenlijk in mijn hyves als mijn vriendjes?
![]()
Ach, Hyves moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |