Ow dus geen bekende, jammer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mensen zijn geweest, Dat waren mensen die het beeldscherm gingen vervangen.
volgens mij hoort hij zelf al genoeg stemmenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is een enorme sociopaat, hij krijgt mijn stemmen alleen al om drama te veroorzaken.
Nee die waren er al vanaf het begin, ze kregen een belletje dat er 2 mensen zouden komen en ze die moesten negeren, maar het is al bekend, het waren monteurs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik denk dat je de 2 beveiligers bedoelt. Die stonden tegen de muur toen het programma begon.
Waarom weet ik ook niet.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef belinea het volgende:
Ik zit me zwaar te irriteren aan die Jeroen, wat een verschrikkelijk persoon zeg, met zijn grootspraak.
Ja precies, die moet er in blijven voor de ergernissen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef Jimbo het volgende:
die jeroen gaat het nog ver schoppen. al was het alleen maar al omdat wij als publiek ons er aan ergeren
Ze zijn toch nog bezig met een opdracht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Voorlopig vindt ik het supersaai. Een aktieloos spel. Nietszeggende gesprekken. Interessante gesprekken kun je denk ik ook niet verwachten van mensen zonder enige levenservaring.
er jammer alleenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja precies, die moet er in blijven voor de ergernissen.
Een passieve opdracht ja...entertainment-gehalte NULquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:36 schreef belinea het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog bezig met een opdracht.
Nee, renate had dat opgezocht op internet, voor stel dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef belinea het volgende:
Heb ik wat gemist, moeten ze zelf een kip slachten?
Er ligt wel allemaal bloed op de grond.
Is tegenwoordig lastig om veilig zwart te werken sinds er een kliklijn bestaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef Jimbo het volgende:
600euro wil ik er ook wle bij hebbendan doe ik de rest wel zwart.
Ja je kan veel vinden op google hahahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, renate had dat opgezocht op internet, voor stel dat.
Volgens mij is dat verf.
whehehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Kentoet het volgende:
Goeiemorgen.
Jammer dat er geen knop op mijn controlpanel zit om die stem van Renate uit te zettenZe overstemt het geheel nogal.
En Jeroen is lachen, ik erger me itt velen hier niet aan hem.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Dottey het volgende:
maar 15 flessen vodka![]()
daar kan jij lekker van ontbijten
+1quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Voorlopig vindt ik het supersaai. Een aktieloos spel. Nietszeggende gesprekken. Interessante gesprekken kun je denk ik ook niet verwachten van mensen zonder enige levenservaring.
neequote:
Jeroen is een oversexed persoon, walgelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Kentoet het volgende:
Goeiemorgen.
Jammer dat er geen knop op mijn controlpanel zit om die stem van Renate uit te zettenZe overstemt het geheel nogal.
En Jeroen is lachen, ik erger me itt velen hier niet aan hem.
Wie naast wiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
haha en hij heeft gefapt naast die chick in bed
Verslagje voor de werkers?quote:
Hehehehe... Geniaal!quote:haha en hij heeft gefapt naast die chick in bed
Jeroen beneffen Amber uiteraerd!quote:
ze lopen elke keer zogenaamd grappige opmerkingen naar elkaar te maken, bijvquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Verslagje voor de werkers?
[..]
Hehehehe... Geniaal!![]()
![]()
Wat bedoelt ie daarmee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:51 schreef Dottey het volgende:
hahahahha .. leuke uitspraak van jeroen..
de vrouw is net een kraan.. en die van mij staat op druppelen!
Held?????quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Spooky4u het volgende:
Nee, Jeroen is een held, hij moet blijven!
Niks mis met praten over seks. Niks mis met seks. Jeroen, daar ben ik dan weer nog niet over uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
Held?????
Nou ik vind het een viezerik, alleen maar over sex, sex en nog eens sex, volgens mij komt hij veel te kort bij zijn vriendinnetje, dus moet hij nu alles kwijt.
Bij Jeroen is het meteen duidelijk dat hij daar is om te stoken. Machtigmooi. En gisteren was al heel duidelijk dat de gehele groep het leuk vindt om over sex te praten/lachen/dollen. Dat ie maar verder de grenzen op gaat zoeken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Held?????
Nou ik vind het een viezerik, alleen maar over sex, sex en nog eens sex, volgens mij komt hij veel te kort bij zijn vriendinnetje, dus moet hij nu alles kwijt.
hoi, keihard neuken terwijl we overleggen over hoe we het de rest van de dag zullen doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis met praten over seks. Niks mis met seks. Jeroen, daar ben ik dan weer nog niet over uit.
Wat zou batman zijn zonder de joker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Held?????
Sex is ook niks mis mee, maar hij laat wel zien dat hij heel wat te kort komt!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis met praten over seks. Niks mis met seks. Jeroen, daar ben ik dan weer nog niet over uit.
Hij heeft verteld dat hij zwaar tekort komt thuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Held?????
Dat gaf hij zelf ook al aan idd, hij wil meer dan z'n vriendinquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef belinea het volgende:
[..]
Sex is ook niks mis mee, maar hij laat wel zien dat hij heel wat te kort komt!!
Jeroen krijgt de dames wel over de zeikquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een prettiger spel om naar te kijken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zou batman zijn zonder de joker?
Wat zouden B&A zijn zonder de baron?
Wat zou Bush zijn zonder Osama?
Wat zou Inspector Gadget zijn zonder Dr. Claw?
...
Dus wat zou de Bunker zijn zonder Jeroen Oostveen?
Hij laat het zien en vertelt het, hij is ietwat aan de open kant..... so what?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef belinea het volgende:
[..]
Sex is ook niks mis mee, maar hij laat wel zien dat hij heel wat te kort komt!!
Een beetje te open?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij laat het zien en vertelt het, hij is ietwat aan de open kant..... so what?
Ik voel ook een langdurige 24 dagen durende griep opkomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Jimbo het volgende:
pff ik ben ziek; gvdmorgen maar de hele dag thuis zitten en bunkeren denk ik haha
Leuk voor zijn vriendinquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij laat het zien en vertelt het, hij is ietwat aan de open kant..... so what?
heel wat toffer ?:')quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zou batman zijn zonder de joker?
Wat zouden B&A zijn zonder de baron?
Wat zou Bush zijn zonder Osama?
Wat zou Inspector Gadget zijn zonder Dr. Claw?
...
Dus wat zou de Bunker zijn zonder Jeroen Oostveen?
Dat heb ik wel meer gelezen, maar misschien is dat maar voor even, wat ze toen ook hadden gedaan bij CBML kon je ook een paar dagen gratis kijken.quote:
Nou en? Heb ik toch niets mee te maken? Laat hem alles maar op tafel gooienquote:
als dat even konquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel ook een langdurige 24 dagen durende griep opkomen
Marielin is niet lelijk, ze is een authentieke schoonheid met een ietwat leeggelopen gezicht.quote:
ging over libido verschil met zijn vrouw. Dat hij dat best lastig vind (vaak)quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie daarmee?
Streamloos werken.
Dat zeg je mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin is niet lelijk, ze is een authentieke schoonheid met een ietwat leeggelopen gezicht.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin is niet lelijk, ze is een authentieke schoonheid met een ietwat leeggelopen gezicht.
Zou best eens kunnen, want hij heeft alleen maar 1 en al grootspraak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie die wel helemaal niet en heeft ie maar wat gezegd
Sterktequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als dat even konmaar nee, wel morgen tot woensdag
even 7 dagen uitzieken
voel me echt heel kut en haal dan liever de dagen van koniginnen dag tot bevreidingsdag door
maarja ik ben weg, adios
Ah, die missen we nog, een user-quote topic.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Of misschien dat het Jeroen maar niet lukt om zijn vriendin te bezwangeren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
ging over libido verschil met zijn vrouw. Dat hij dat best lastig vind (vaak)
Met wat hij allemaal zegt komt ie in een leeg huis als ie de bunker uit is...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef belinea het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, want hij heeft alleen maar 1 en al grootspraak.
Maar nog geen 10% van de hoeveelheid die zij noemen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
en of er naar jullie gekeken word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |