ik denk dat je de 2 beveiligers bedoelt. Die stonden tegen de muur toen het programma begon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef belinea het volgende:
Even een vraagje tussendoor, gisteren zouden er 2 mensen binnen komen die de spelers moesten negeren, zijn die 2 nog gekomen, zo ja, wie waren dat?
Ow dus geen bekende, jammer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mensen zijn geweest, Dat waren mensen die het beeldscherm gingen vervangen.
volgens mij hoort hij zelf al genoeg stemmenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is een enorme sociopaat, hij krijgt mijn stemmen alleen al om drama te veroorzaken.
Nee die waren er al vanaf het begin, ze kregen een belletje dat er 2 mensen zouden komen en ze die moesten negeren, maar het is al bekend, het waren monteurs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik denk dat je de 2 beveiligers bedoelt. Die stonden tegen de muur toen het programma begon.
Waarom weet ik ook niet.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef belinea het volgende:
Ik zit me zwaar te irriteren aan die Jeroen, wat een verschrikkelijk persoon zeg, met zijn grootspraak.
Ja precies, die moet er in blijven voor de ergernissen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef Jimbo het volgende:
die jeroen gaat het nog ver schoppen. al was het alleen maar al omdat wij als publiek ons er aan ergeren
Ze zijn toch nog bezig met een opdracht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Voorlopig vindt ik het supersaai. Een aktieloos spel. Nietszeggende gesprekken. Interessante gesprekken kun je denk ik ook niet verwachten van mensen zonder enige levenservaring.
er jammer alleenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja precies, die moet er in blijven voor de ergernissen.
Een passieve opdracht ja...entertainment-gehalte NULquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:36 schreef belinea het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog bezig met een opdracht.
Nee, renate had dat opgezocht op internet, voor stel dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef belinea het volgende:
Heb ik wat gemist, moeten ze zelf een kip slachten?
Er ligt wel allemaal bloed op de grond.
Is tegenwoordig lastig om veilig zwart te werken sinds er een kliklijn bestaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef Jimbo het volgende:
600euro wil ik er ook wle bij hebbendan doe ik de rest wel zwart.
Ja je kan veel vinden op google hahahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, renate had dat opgezocht op internet, voor stel dat.
Volgens mij is dat verf.
whehehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Kentoet het volgende:
Goeiemorgen.
Jammer dat er geen knop op mijn controlpanel zit om die stem van Renate uit te zettenZe overstemt het geheel nogal.
En Jeroen is lachen, ik erger me itt velen hier niet aan hem.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Dottey het volgende:
maar 15 flessen vodka![]()
daar kan jij lekker van ontbijten
+1quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Voorlopig vindt ik het supersaai. Een aktieloos spel. Nietszeggende gesprekken. Interessante gesprekken kun je denk ik ook niet verwachten van mensen zonder enige levenservaring.
neequote:
Jeroen is een oversexed persoon, walgelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Kentoet het volgende:
Goeiemorgen.
Jammer dat er geen knop op mijn controlpanel zit om die stem van Renate uit te zettenZe overstemt het geheel nogal.
En Jeroen is lachen, ik erger me itt velen hier niet aan hem.
Wie naast wiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
haha en hij heeft gefapt naast die chick in bed
Verslagje voor de werkers?quote:
Hehehehe... Geniaal!quote:haha en hij heeft gefapt naast die chick in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |