ik denk dat je de 2 beveiligers bedoelt. Die stonden tegen de muur toen het programma begon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef belinea het volgende:
Even een vraagje tussendoor, gisteren zouden er 2 mensen binnen komen die de spelers moesten negeren, zijn die 2 nog gekomen, zo ja, wie waren dat?
Ow dus geen bekende, jammer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mensen zijn geweest, Dat waren mensen die het beeldscherm gingen vervangen.
volgens mij hoort hij zelf al genoeg stemmenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is een enorme sociopaat, hij krijgt mijn stemmen alleen al om drama te veroorzaken.
Nee die waren er al vanaf het begin, ze kregen een belletje dat er 2 mensen zouden komen en ze die moesten negeren, maar het is al bekend, het waren monteurs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik denk dat je de 2 beveiligers bedoelt. Die stonden tegen de muur toen het programma begon.
Waarom weet ik ook niet.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef belinea het volgende:
Ik zit me zwaar te irriteren aan die Jeroen, wat een verschrikkelijk persoon zeg, met zijn grootspraak.
Ja precies, die moet er in blijven voor de ergernissen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef Jimbo het volgende:
die jeroen gaat het nog ver schoppen. al was het alleen maar al omdat wij als publiek ons er aan ergeren
Ze zijn toch nog bezig met een opdracht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Voorlopig vindt ik het supersaai. Een aktieloos spel. Nietszeggende gesprekken. Interessante gesprekken kun je denk ik ook niet verwachten van mensen zonder enige levenservaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |