SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:
Stalk d'r fotoboek zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef eleusis het volgende:
Kunnen we ontopic gaan, het gaat over de liefde en niet alleen de aardse geneugten.
Wat niet?quote:
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat niet?
Okay, okay. Eigenlijk wil ik een man tussen mijn tieten.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Okay wie is er nog meer verliefd op Copycat?
Op basis van haar posts was ik het al, maar nu weet ik het zeker.
Komen er nog meer Copycat optredens op The Bunker? Dan moet ik misschien toch maar 8 euro neerleggen...
Met vriendelijke groet.
Naakt? Daar betaal ik wel voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Ik had al voorgesteld om ontopic foto's uit te wisselen in het 'Scanman' topic, maar helaas nog geen reactie..
Die laatste twee had ik. Tot gisteren. Over vier weken weerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:56 schreef Dirkh het volgende:
Ze heeft vast een dikke reet, cellulitis, sjoelschijven, acne op d'r rug, bonkjes en sliertjes...
Had ik het toch goed gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat niet?
Okay, okay. Eigenlijk ben ik een man met biertieten.
Was je pas zo laat thuis?quote:
D'r zit amper druk op die tap. Ik schenk wel een mean vodka. Vooral voor mezelfquote:
En zet prima koffiequote:
zag het topic toen pasquote:
En ik was al fan van jou voor IQM.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
Ik was al fan van Cc voor haar optreden in The Bunker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |