Jeroen beneffen Amber uiteraerd!quote:
ze lopen elke keer zogenaamd grappige opmerkingen naar elkaar te maken, bijvquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Verslagje voor de werkers?
[..]
Hehehehe... Geniaal!![]()
![]()
Wat bedoelt ie daarmee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:51 schreef Dottey het volgende:
hahahahha .. leuke uitspraak van jeroen..
de vrouw is net een kraan.. en die van mij staat op druppelen!
Held?????quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Spooky4u het volgende:
Nee, Jeroen is een held, hij moet blijven!
Niks mis met praten over seks. Niks mis met seks. Jeroen, daar ben ik dan weer nog niet over uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
Held?????
Nou ik vind het een viezerik, alleen maar over sex, sex en nog eens sex, volgens mij komt hij veel te kort bij zijn vriendinnetje, dus moet hij nu alles kwijt.
Bij Jeroen is het meteen duidelijk dat hij daar is om te stoken. Machtigmooi. En gisteren was al heel duidelijk dat de gehele groep het leuk vindt om over sex te praten/lachen/dollen. Dat ie maar verder de grenzen op gaat zoeken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Held?????
Nou ik vind het een viezerik, alleen maar over sex, sex en nog eens sex, volgens mij komt hij veel te kort bij zijn vriendinnetje, dus moet hij nu alles kwijt.
hoi, keihard neuken terwijl we overleggen over hoe we het de rest van de dag zullen doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis met praten over seks. Niks mis met seks. Jeroen, daar ben ik dan weer nog niet over uit.
Wat zou batman zijn zonder de joker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Held?????
Sex is ook niks mis mee, maar hij laat wel zien dat hij heel wat te kort komt!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis met praten over seks. Niks mis met seks. Jeroen, daar ben ik dan weer nog niet over uit.
Hij heeft verteld dat hij zwaar tekort komt thuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Held?????
Dat gaf hij zelf ook al aan idd, hij wil meer dan z'n vriendinquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef belinea het volgende:
[..]
Sex is ook niks mis mee, maar hij laat wel zien dat hij heel wat te kort komt!!
Jeroen krijgt de dames wel over de zeikquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een prettiger spel om naar te kijken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zou batman zijn zonder de joker?
Wat zouden B&A zijn zonder de baron?
Wat zou Bush zijn zonder Osama?
Wat zou Inspector Gadget zijn zonder Dr. Claw?
...
Dus wat zou de Bunker zijn zonder Jeroen Oostveen?
Hij laat het zien en vertelt het, hij is ietwat aan de open kant..... so what?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef belinea het volgende:
[..]
Sex is ook niks mis mee, maar hij laat wel zien dat hij heel wat te kort komt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |