waarvan ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord moet gewoon Luciano halen. Lijkt me een goede oplossing voor de langere termijn.²
Ja, waarvan eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Wolfswinkel moet naar Feyenoord
quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt niet elk jaar blijven roepen dat er geen geld is.
Gastquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt niet elk jaar blijven roepen dat er geen geld is.
Utrecht is geen verbetering tov Vitesse voor 'm.quote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
Precies van Wolfswinkelk het grootste talent momenteel
Niet naar Utrecht ajb
Ik ben aan het dimmen met mijn topics over voetballers.
Maar van Wolfswinkel wordt een topper
Jullie hebben geen geld, arme sloebers.quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Wolfswinkel moet naar Feyenoord
Eerst reageer je nog metquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus Barca moet deze week tegen Chelsea en Real Madrid?
Zou je denken? Ik geloof je graag, maar waar baseer je dit dan op? Want ik zie het steeds niet.quote:
-edit- op met je kut afkortingen. Ze zijn niet grappig.quote:
Is al een topic over.quote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan het dimmen met mijn topics over voetballers.
Maar van Wolfswinkel wordt een topper
aalmoesquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben geen geld, arme sloebers.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Utrecht is geen verbetering tov Vitesse voor 'm.
6-1quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Utrecht is geen verbetering tov Vitesse voor 'm.
Kan jij gewoon niet worden verbannen van Fok?quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst reageer je nog met? op die kansloze De 'vul naam in', en nu ga je zelf meedoen
.
ruilen met hofsquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben geen geld, arme sloebers.
was ik netjes gestopt ermee ga jij even weer doorquote:
Dat sjongejonge op het einde verpest hetquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
Zal dit echt zijn?
Niet geopendquote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is al een topic over.![]()
Ben je vergeten dat je daar gepost hebt?
Had je daar twijfels over?quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
Zal dit echt zijn?
haha inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat sjongejonge op het einde verpest het
Cabaretteketet bij Az.quote:
Ik zeg: understatement.quote:Op maandag 27 april 2009 23:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
normale aflevering. Gijpie kon beter.
Ik als non - voetbalkenner,trapte er ook vol in ..quote:Op maandag 27 april 2009 23:00 schreef Neleos het volgende:
Derksen zegt dat Van Gaal een slechte acteur is, maar er zijn dus mensen die erin trappen. Dan is ie ook geen slechte acteur.
johan hij heeft zo gelijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Palmboom313 het volgende:
johan gaat nog even door met zijn bashing
quote:Op maandag 27 april 2009 23:34 schreef maril het volgende:
Het teruglezen van de vorige topic was leuker dan de aflevering zelf. De tong houd van poepen en pissen
Was jij er mee begonnen? Kewl!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Goed dat mijn bijnamentic eindelijk begint aan te slaan op FOK!.
Toen lachte je me nog uit toen ik zei dat hij zich nog zou moeten verbeteren. Moet je eens zien hoe hij de laatste twee jaar zich heeft ontwikkeld.quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ik was de eerste met een fantopic over Messi
Schijnt een veelbelovend spelertje te zijn vanuit Feijenoord Ghana/ Fetteh..quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef DarkShine het volgende:
FC Utrecht heeft ook intresse in Nana Asare (KV Mechelen).
We kennen in Nederland scheiding der machten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor een Marokkaan is dit altijd de genadeklap daar de politie je als Marokkaan uiteraard gelijk veroordeelt.²
Zeker als de YELL retteketet AZ is.quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Frasier het volgende:
Nee Scheringa, AZ is en blijft een provinciaal clubje.
Die yell is wel door een Ijslander bedachtquote:
Oh? http://www.discogs.com/Mi(...)stora/release/946479quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die yell is wel door een Ijslander bedacht
Naar beter bedquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks hequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
Die zijn achttien en negentien, toch? Vijftien en zestien en een hele laag make-up had ook zomaar gekund.quote:
hopelijk geen gastquote:Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef Evertjan het volgende:
hebben we morgen een gast of is het vaste dream team de hele uitzending aanwezig?
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:11 schreef Garudo het volgende:
Volgens mij (Kan het fout hebben) zit Hansie er gewoon weer bij vandaag...
Hij gelooft er niet meer in.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd wat klapmongool De Gijp dit keer over Van Basten heeft te melden.
Via de site van VI toch gewoon?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe kan je daar eigenlijk een vraag stellen? Iemand een link?
Waarom is hij een klapmongool in jouw ogen?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd wat klapmongool De Gijp dit keer over Van Basten heeft te melden.
oneensquote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/web/show?id=501970
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat maakt René zo uniek...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Rikketik het volgende:
Allemaal in pak, zit-ie daar in zijn paarse overhemd.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
De snelweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
Geweldig.quote:
Hij amper met twee maten meet en nooit mans genoeg is om zijn fout te erkennen. Daarom.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom is hij een klapmongool in jouw ogen?
Heb je hem zonet gehoord. Koning is hetquote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij amper met twee maten meet en nooit mans genoeg is om zijn fout te erkennen. Daarom.
Zijn fouten? Gast, waar heb je het in godsnaam overquote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij amper met twee maten meet en nooit mans genoeg is om zijn fout te erkennen. Daarom.
Prachtige gast is het.quote:
Dit heb ik gemaild via vi.nlquote:
Beste Rene,quote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit heb ik gemaild via vi.nl
"Dag Rene,
Ik vind je grappig en moet altijd om je lachen. Maar.... wat heb je nu aan????"²
Daar gaat kwakman eerderquote:
ben benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een aantal vragen gemaild. Allemaal ondertiteld met Ben Shiebooy uit Papendrecht.²
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een aantal vragen gemaild. Allemaal ondertiteld met Ben Shiebooy uit Papendrecht.²
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
correctie:quote:
Was een foutje idd. Zoals jij hem aanpast klopt ie ookquote:Op maandag 4 mei 2009 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
correctie:
PSV heeft het helemaal gehad met Reker
verschil is dat Rutten al ervaring heeft als TD en het opbouwen van een topsportklimaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Rutten wordt dus de Marco van PSVKijken wie ze gaan kopen voor 15 miljoen
Ik denk dat ze Ellia en Engelaar voor te veel geld gaan kopenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Rutten wordt dus de Marco van PSVKijken wie ze gaan kopen voor 15 miljoen
jaquote:
quote:
Jawel dat was ook absoluut niet goed maar ze hadden het over dat Lazovic niet goed was bla bla bla , voor Vitesse is ie nog altijd goed genoeg en jammergenoeg mocht ie niet weg in de winterstop anders had ie weer in Arnhem gebalt.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
come on zeg, het hem niet gezien gisteren ...
Hij is gewoon niet goed genoeg en z'n mentaliteit is ook gewoon ruk...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef De_kromme het volgende:
Lazovic is zo'n idioot. Dat Lodeweges er niks over zegt..
Dan zou de mentaliteit van alle Servische spelers ruk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg en z'n mentaliteit is ook gewoon ruk...
Zeker.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Zonder gast is het zoveel beter
maak 4 miljoen en van Wolfswinkel over en het is goedquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jawel dat was ook absoluut niet goed maar ze hadden het over dat Lazovic niet goed was bla bla bla , voor Vitesse is ie nog altijd goed genoeg en jammergenoeg mocht ie niet weg in de winterstop anders had ie weer in Arnhem gebalt.
No dealquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Dat hele Ajaxrapport is een lachertje, er is niks mee gedaan
[..]
maak 4 miljoen en van Wolfswinkel over en het is goed
Dat valt me wel vaker op bij Derksen. Dan weet hij gewoon de naam even niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' hoe heet die jongen die van Twente is gekomen ''![]()
Nee man, vrouwtje heeft net wel verse munt thee gebracht met een koetjesreep. Maandagavond is mijn avond, dan word ik verwend.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje weer een heerlijke sandwich tonijn/bosui klaargemaakt?![]()
²
doen we er 2 seizoenskaarten bijquote:
Maar is ook een teken dat ie nog geen indruk heeft gemaakt bij Ajaxquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat valt me wel vaker op bij Derksen. Dan weet hij gewoon de naam even niet.
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Derksen vergeet af en toe de namen van de beste spelers.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar is ook een teken dat ie nog geen indruk heeft gemaakt bij Ajax![]()
Had ie maar bij Twente moeten blijven.
Ja Marco ziet geen noodzaak om voor volgend seizoen een extra spits te halen omdat ze met Vermaelen al een stormram hebben.quote:
Ik ook man. Het doet me pijn om zo'n grote persoonlijkheid te zien afbrokkelen. Dat wil ik niet zien.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
heb ook wel beetje medelijden eigenlijk![]()
toch wel een legendarische voetballer
True. Maar wel minder commercieel, terwijl dit bij de commerciele omroep zit en Studio voetbal bij de NOS. De omgekeerde wereldquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is dit programma toch goed ivm studio voetbal ajax
Jij boft wel met zo'n vrouw.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, vrouwtje heeft net wel verse munt thee gebracht met een koetjesreep. Maandagavond is mijn avond, dan word ik verwend.²
inclusief gratis bierquote:
bekijk de erelijst van Advocaat als trainer eens......... gewoon een uitstekende trainer dus.quote:
Ja, zeker. Ze heeft wel een andere tv afgedwongen. Voetbal kijk ik altijd in de slaapkamer.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bekijk de erelijst van Advocaat als trainer eens......... gewoon een uitstekende trainer dus.
je bent onderdanigquote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ze heeft wel een andere tv afgedwongen. Voetbal kijk ik altijd in de slaapkamer.²
De jeugd gaat de redding zijn van Feyenoordquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En we gaan het voor de zoveelste keer over de financiën bij Feyenoord hebben
kun je nagaan hoe goed hij was geweest als hij wel zou kunnen wisselenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef rubbereend het volgende:
bekijk de erelijst van Advocaat als trainer eens......... gewoon een uitstekende trainer dus.
Nee, Cruijff wilde de jeugdtrainers naar de Cruijf academy sturen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef maril het volgende:
Wilde Johan Cruijff niet dat de trainiersstaf uit elkaar zou gaan in het begin van het seizoen, ? Dus dat Marco een andere traininstaf kreeg, maar Marco dat niet wilde en Cruijff toen is opgestapt? of heb ik dat gedroomd? Marco heeft Cruijff nu eigenlijk wel nodig, denk ik.
En dan toch zoveel minder kijkers.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is dit programma toch goed ivm studio voetbal ajax
Je hebt gelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Derksen vergeet af en toe de namen van de beste spelers.
Toch wel kijkers genoegquote:
Dat was het ja , Thanksquote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, Cruijff wilde de jeugdtrainers naar de Cruijf academy sturen.
Haha, daar was die weerquote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
had je hem weer die spits uit ....
Ja, ik ben cynisch.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef maril het volgende:
[..]
Aan ditte zien is hij toch niet helemaal gelukkig
Studio voetbal is veel commercieler / populistischer.quote:
Tjah op rtl 7 en dan nog die truckers voor hun. Is wel het best bekeken programma an rtl 7 dus wordt gewoon goed bekeken.quote:
Dat laatste is onzin, zo moeilijk te volgen is het allemaal niet, en het is veel van hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Studio voetbal is veel commercieler / populistischer.
VI is wat serieuzer (te moeilijk voor de simpele man met de pet...)
De maandagavond heeft er natuurlijk ook wel iets mee te maken, zondag blijven er bij de NOS veel meer hangen na Studio Sport.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Studio voetbal is veel commercieler / populistischer.
VI is wat serieuzer (te moeilijk voor de simpele man met de pet...)
Grap zekerquote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah op rtl 7 en dan nog die truckers voor hun. Is wel het best bekeken programma an rtl 7 dus wordt gewoon goed bekeken.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
20 euro erboven op dat heb je niet over voor je club nee
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef tong80 het volgende:
Alleen tijdens de reclame ging het niet over Ajax.
Dat konden meer trainersquote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef De_kromme het volgende:
Haha, wat een grap van Kraaij. Je kunt zien dat het een toptrainer is omdat hij goed met Janssen kan omgaan...
McClaren.quote:
Wat ik zeg Studio Voetbal , VI het is veel van hetzelfde .quote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef tong80 het volgende:
Alleen tijdens de reclame ging het niet over Ajax.
is te hopenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Op Zwarte Cross worden alle wijven geneukt met FC Twente condoompjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |