quote:
Jawel dat was ook absoluut niet goed maar ze hadden het over dat Lazovic niet goed was bla bla bla , voor Vitesse is ie nog altijd goed genoeg en jammergenoeg mocht ie niet weg in de winterstop anders had ie weer in Arnhem gebalt.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
come on zeg, het hem niet gezien gisteren ...
Hij is gewoon niet goed genoeg en z'n mentaliteit is ook gewoon ruk...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef De_kromme het volgende:
Lazovic is zo'n idioot. Dat Lodeweges er niks over zegt..
Dan zou de mentaliteit van alle Servische spelers ruk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg en z'n mentaliteit is ook gewoon ruk...
Zeker.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Zonder gast is het zoveel beter
maak 4 miljoen en van Wolfswinkel over en het is goedquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jawel dat was ook absoluut niet goed maar ze hadden het over dat Lazovic niet goed was bla bla bla , voor Vitesse is ie nog altijd goed genoeg en jammergenoeg mocht ie niet weg in de winterstop anders had ie weer in Arnhem gebalt.
No dealquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Dat hele Ajaxrapport is een lachertje, er is niks mee gedaan
[..]
maak 4 miljoen en van Wolfswinkel over en het is goed
Dat valt me wel vaker op bij Derksen. Dan weet hij gewoon de naam even niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' hoe heet die jongen die van Twente is gekomen ''![]()
Nee man, vrouwtje heeft net wel verse munt thee gebracht met een koetjesreep. Maandagavond is mijn avond, dan word ik verwend.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje weer een heerlijke sandwich tonijn/bosui klaargemaakt?![]()
²
doen we er 2 seizoenskaarten bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |