Die zijn achttien en negentien, toch? Vijftien en zestien en een hele laag make-up had ook zomaar gekund.quote:
hopelijk geen gastquote:Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef Evertjan het volgende:
hebben we morgen een gast of is het vaste dream team de hele uitzending aanwezig?
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:11 schreef Garudo het volgende:
Volgens mij (Kan het fout hebben) zit Hansie er gewoon weer bij vandaag...
Hij gelooft er niet meer in.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd wat klapmongool De Gijp dit keer over Van Basten heeft te melden.
Via de site van VI toch gewoon?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe kan je daar eigenlijk een vraag stellen? Iemand een link?
Waarom is hij een klapmongool in jouw ogen?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd wat klapmongool De Gijp dit keer over Van Basten heeft te melden.
oneensquote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/web/show?id=501970
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat maakt René zo uniek...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Rikketik het volgende:
Allemaal in pak, zit-ie daar in zijn paarse overhemd.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
De snelweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
Geweldig.quote:
Hij amper met twee maten meet en nooit mans genoeg is om zijn fout te erkennen. Daarom.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom is hij een klapmongool in jouw ogen?
Heb je hem zonet gehoord. Koning is hetquote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij amper met twee maten meet en nooit mans genoeg is om zijn fout te erkennen. Daarom.
Zijn fouten? Gast, waar heb je het in godsnaam overquote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij amper met twee maten meet en nooit mans genoeg is om zijn fout te erkennen. Daarom.
Prachtige gast is het.quote:
Dit heb ik gemaild via vi.nlquote:
Beste Rene,quote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit heb ik gemaild via vi.nl
"Dag Rene,
Ik vind je grappig en moet altijd om je lachen. Maar.... wat heb je nu aan????"²
Daar gaat kwakman eerderquote:
ben benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een aantal vragen gemaild. Allemaal ondertiteld met Ben Shiebooy uit Papendrecht.²
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een aantal vragen gemaild. Allemaal ondertiteld met Ben Shiebooy uit Papendrecht.²
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
correctie:quote:
Was een foutje idd. Zoals jij hem aanpast klopt ie ookquote:Op maandag 4 mei 2009 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
correctie:
PSV heeft het helemaal gehad met Reker
verschil is dat Rutten al ervaring heeft als TD en het opbouwen van een topsportklimaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Rutten wordt dus de Marco van PSVKijken wie ze gaan kopen voor 15 miljoen
Ik denk dat ze Ellia en Engelaar voor te veel geld gaan kopenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Rutten wordt dus de Marco van PSVKijken wie ze gaan kopen voor 15 miljoen
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |