Dat is wel het minste wat je mag verwachten van een profvoetballer die elke dag een bal aanraakt. Maar jah, bv. een Skouba kan het ook niet. Hij kweekt veel sympathie in den lande, maar hij kan echt niet ballen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Poeh hee, hij kan een bal aannemen...
Ging om een speler zei Wilfred.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Stofje het volgende:
Jaahaaa, NEC gaat aangifte doen van diefstal van NAC's overwinning, nu weten we het wel.
Och, je komt overal wel binnen, dat scheelt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je mag maar één seizoenkaart op naam hebben. Eredivisie/toto combi mag niet.
ik heb een tweelingbroerquote:
Castroquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef venomsnake het volgende:
Wie sloeg Hadouir ook alweer op zijn bek?
En mocht die het serieus menen vraag ik me af of hij weer iets over Roda te zeiken heeft, zoals de laatste weken wel normaal is...quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Stofje het volgende:
Jaahaaa, NEC gaat aangifte doen van diefstal van NAC's overwinning, nu weten we het wel.
Gascoinge over Wouters :quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef groenen het volgende:
Didulica gaat aangifte doen.Suarez in het gevang.
Puur zakelijke benaderin van de Scheer, als hij hem een miskoop noemt raakt hij hem zeker aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Je kunt moeilijk verwachten dat Scheringa Pelle publiekelijk een miskoop gaat noemen.
Ja, dat Hadouir - Castro-verhaal... Gaat niet goed met Roda, DS!quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En mocht die het serieus menen vraag ik me af of hij weer iets over Roda te zeiken heeft, zoals de laatste weken wel normaal is...
Zal je zien dat hij aangifte gaan doen..quote:
D'r zijn wel meer geel/zwarte clubs gedegradeerd of er net aan ontsnapt de laatste jaren...quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dat Hadouir - Castro-verhaal... Gaat niet goed met Roda, DS!
Bij hem lukte de Panenka wél iddquote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur zakelijke benaderin van de Scheer, als hij hem een miskoop noemt raakt hij hem zeker aan de straatstenen niet kwijt.
En toch vind ik die Pélle wel een interessante speler. Iedereen herinnert zich bv. vast nog wel het EK onder 21 waarin hij schitterde bij Italië.²
Zeker, in potentie is Pelle echt een betere speler dan Suarez.quote:
Hahaquote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, in potentie is Pelle echt een betere speler dan Suarez.²
quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord moet gewoon Luciano halen. Lijkt me een goede oplossing voor de langere termijn.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |