honda doet niet meer mee hequote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef tong80 het volgende:
Honda preseerde beter dan Ferrari dit seizoen
Is toch leuk?quote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden, maar het gaat vandaag helemaal nergens over ..wat een afgang dit programma.
Hebben ze de voorzitter in de studio , gaan ze alleen maar zeuren over van Gaal..
dan neem ik een seizoenskaart Dordtquote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Dordrecht weer in de eredivisie zou uitkomen. Wat een geste.²
Iemand tippen is wat anders dan iemand halen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef DarkShine het volgende:
Johan, Hai Berden heeft Honda niet via een zakenrelatie gehaald. Sef Vergoossen heeft VVV getipt...
Je mag maar één seizoenkaart op naam hebben. Eredivisie/toto combi mag niet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
dan neem ik een seizoenskaart Dordt![]()
(wordt dan wel lastig combineren met Feyenoord)
owquote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je mag maar één seizoenkaart op naam hebben. Eredivisie/toto combi mag niet.
Weet je het zeker? Ik ken iemand met Sparta/Ajax-combi. Maar misschien staat een van die twee niet op zijn eigen naam.quote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Op naam van een ander zetten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |