Supertalent!quote:Volledige naam Ricky van Wolfswinkel
Geboortedatum 27 januari 1989
Geboorteplaats Woudenberg, Nederland
Lengte 185 cm
Gewicht 70 kg
Club Vitesse
Rugnummer 17
Positie Aanvaller
Debuut 5 april 2008 (Vitesse - Sparta Rotterdam 3-0)
Contract tot 30 juni 2011
Seizoen Club Wedstrijden Goals Competitie
2007/08 Vitesse ____ 1 ____ 0 Eredivisie
2008/09 Vitesse ___ 21 ____ 5 Eredivisie
Bijgewerkt tot 9 februari 2009
Die scoorde zelfs de winnende bij zijn debuut. Ook tegen Ajax.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Lubbert het volgende:
Nu moeten we het niet overdrijven. Het is een aardige speler maar om een hele grote speler te worden heeft ie nog een lange weg te gaan. Jhon van Beukering was ook zo'n talent destijds.
Er zijn ook genoeg talenten van Vitesse die het wel hebben waargemaakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er zijn zat talenten die het wel hebben waargemaakt.
Niet van Vitesse misschien maar die zijn dan ook bijna allemaal of te dik en/of een 'uitgaansbeest'![]()
Volgens mij is er met zijn temperament weinig mis.
In het filmpje in de OP komt hij best nuchter over.
Jhonny van Beukering had een neusje voor de goal maar Van Wolfswinkel kan voetballen.
Johan Derksen is het met me eens.![]()
![]()
Cocu.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg talenten van Vitesse die het wel hebben waargemaakt.
Zie Schaars bijvoorbeeld, maar ook Makaay als je een spits als voorbeeld wilt.
maar niet van zijn moeder die zo te zien nog steeds zoonlief's haar knipt....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Grulez het volgende:
Ik ben fan.
Wat een hoofd hequote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
maar niet van zijn moeder die zo te zien nog steeds zoonlief's haar knipt....
Moet ik wel een beetje om lachen als ik ondertussen ditquote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
maar niet van zijn moeder die zo te zien nog steeds zoonlief's haar knipt....
Ik denk nog wel wat langer. Maar eindelijk eens een nieuwe frisse nederlandse voetballer die het leuk doet en geen buitenlander die een halve pepernoot raakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef JH87 het volgende:
Ik denk dat Ricky nog veel, erg veel te leren heeft. Dacht begin dit seizoen dat we per direct een goudhaantje erbij hadden, maar hij mist toch erg veel grote kansen. Gewoon nog lekker een seizoen bij Vitesse blijven ballen, daar krijgt-ie z'n minuten wel.
Idd, hij heeft goed gevoel voor positie en vrij alert voor de goal. Zie niet in waarom hij geen international kan worden over een paar jaar..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:20 schreef Elvislives het volgende:
Leuke knul, lekkere frisse uitstraling en érg goed voetballend. Goed in de kaats, positiespel en keepers en verdedigers zien hem vaak over het hoofd op een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |