abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65893186
quote:
Volledige naam Ricky van Wolfswinkel
Geboortedatum 27 januari 1989
Geboorteplaats Woudenberg, Nederland
Lengte 185 cm
Gewicht 70 kg
Club Vitesse
Rugnummer 17
Positie Aanvaller
Debuut 5 april 2008 (Vitesse - Sparta Rotterdam 3-0)
Contract tot 30 juni 2011

Seizoen Club Wedstrijden Goals Competitie
2007/08 Vitesse ____ 1 ____ 0 Eredivisie
2008/09 Vitesse ___ 21 ____ 5 Eredivisie
Bijgewerkt tot 9 februari 2009
Supertalent!
Met name zijn voetenwerk vind ik indrukwekkend. Kleine pasjes, zoals je het vaak bij toptennissers ziet.
Dat maakt 'm zeer wendbaar en hij is snel. Hij is creatief en straalt ongelofelijk veel spelplezier uit.
Een genot om naar te kijken, veel dreiging, lekker onvoorspelbaar en niet te zelfzuchtig.

In de winterstop werd er al gesproken over een mogelijke transfer naar Ajax.
Ik vind het wel een beetje jammer dat hij daar niet heen is gegaan want dat zou de kans een stuk groter maken dat hij snel in Oranje komt, iets waar ik me nu al op verheug.

Wat mij betreft kan dat niet vroeg genoeg zijn!
Hij stond woensdag in de basis als het aan deze amateur-bondscoach lag.

Men zegt dat hij nog te weinig scoort maar dat moet goed komen, zijn oom was een echte goaltjesdief,
de cultspits van FC Utrecht uit de jaren '80, Eric Willaarts.

Bovendien scoorde hij gisteren weer eentje, de 4-1.

youtube-link @7min25sec, voor het extatische gejuich erbij

Marco heeft het ook gezien. Eindelijk een waardige opvolger .

[ Bericht 1% gewijzigd door FritsVanEgters op 09-02-2009 21:26:10 ]
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:04:19 #2
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_65893519
Nu moeten we het niet overdrijven. Het is een aardige speler maar om een hele grote speler te worden heeft ie nog een lange weg te gaan. Jhon van Beukering was ook zo'n talent destijds.
Binnie noe helemoale van god los
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 21:06:42 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_65893615
Mooi topic

Hopen dat ie het redt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 februari 2009 @ 21:08:33 #4
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65893690
Hoop ook dat hij wat klaar kan maken. Heeft zeker potentie, hopelijk gaat hij niet te vroeg naar een topclub waar hij dan voor een lange tijd wegroest op de bank..
pi_65894921
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Lubbert het volgende:
Nu moeten we het niet overdrijven. Het is een aardige speler maar om een hele grote speler te worden heeft ie nog een lange weg te gaan. Jhon van Beukering was ook zo'n talent destijds.
Die scoorde zelfs de winnende bij zijn debuut. Ook tegen Ajax.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65895000
Zo goed als Van Beukering moet Wolfswinkel dan ook nog maar worden.
pi_65895326
Lijkt me geen verkeerde voetballer voor Feyenoord of Heerenveen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:57:15 #8
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65895800
tsja, jonge kerel, kan ver komen...maar heeft ook nog een lange weg te gaan!
PSN: diTani
pi_65895903
Er zijn zat talenten die het wel hebben waargemaakt.
Niet van Vitesse misschien maar die zijn dan ook bijna allemaal of te dik en/of een 'uitgaansbeest'

Volgens mij is er met zijn temperament weinig mis.
In het filmpje in de OP komt hij best nuchter over.

Jhonny van Beukering had een neusje voor de goal maar Van Wolfswinkel kan voetballen.
Johan Derksen is het met me eens.

pi_65896832
beste kerel maar dat kapsel..
pi_65896926
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er zijn zat talenten die het wel hebben waargemaakt.
Niet van Vitesse misschien maar die zijn dan ook bijna allemaal of te dik en/of een 'uitgaansbeest'

Volgens mij is er met zijn temperament weinig mis.
In het filmpje in de OP komt hij best nuchter over.

Jhonny van Beukering had een neusje voor de goal maar Van Wolfswinkel kan voetballen.
Johan Derksen is het met me eens.

Er zijn ook genoeg talenten van Vitesse die het wel hebben waargemaakt.
Zie Schaars bijvoorbeeld, maar ook Makaay als je een spits als voorbeeld wilt.
pi_65897276
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg talenten van Vitesse die het wel hebben waargemaakt.
Zie Schaars bijvoorbeeld, maar ook Makaay als je een spits als voorbeeld wilt.
Cocu.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:05 #13
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65897294
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef Wouter2006 het volgende:
beste kerel maar dat kapsel..
/eensch

als ik zo eens kijk heeft ie een redelijk nood hoofd met dat kapsel
PSN: diTani
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:16 #14
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65897300
Ik ben fan.
pi_65897482
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Grulez het volgende:
Ik ben fan.
maar niet van zijn moeder die zo te zien nog steeds zoonlief's haar knipt....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:38:27 #16
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65897570
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wat een hoofd he
pi_65897620
Ik denk dat Ricky nog veel, erg veel te leren heeft. Dacht begin dit seizoen dat we per direct een goudhaantje erbij hadden, maar hij mist toch erg veel grote kansen. Gewoon nog lekker een seizoen bij Vitesse blijven ballen, daar krijgt-ie z'n minuten wel.
Don't think twice, it's all right.
pi_65897687
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Moet ik wel een beetje om lachen als ik ondertussen dit in je avatar zie.

En nu weer on-topic graag.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:41:57 #19
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65897726
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef JH87 het volgende:
Ik denk dat Ricky nog veel, erg veel te leren heeft. Dacht begin dit seizoen dat we per direct een goudhaantje erbij hadden, maar hij mist toch erg veel grote kansen. Gewoon nog lekker een seizoen bij Vitesse blijven ballen, daar krijgt-ie z'n minuten wel.
Ik denk nog wel wat langer. Maar eindelijk eens een nieuwe frisse nederlandse voetballer die het leuk doet en geen buitenlander die een halve pepernoot raakt.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:44:50 #20
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65897875
TvP dus.
  maandag 9 februari 2009 @ 23:12:11 #21
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65898868
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Grulez het volgende:
Ik ben fan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_65901872
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef Yozzz het volgende:
TvP dus.
pi_65901891
Veelbelovende spits.. Ik had hem denk ik als ajax zijnde al vast gekocht deze winter.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 04:20:02 #24
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65902557
Leuke knul, lekkere frisse uitstraling en érg goed voetballend. Goed in de kaats, positiespel en keepers en verdedigers zien hem vaak over het hoofd op een of andere manier.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65902574
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 04:20 schreef Elvislives het volgende:
Leuke knul, lekkere frisse uitstraling en érg goed voetballend. Goed in de kaats, positiespel en keepers en verdedigers zien hem vaak over het hoofd op een of andere manier.
Idd, hij heeft goed gevoel voor positie en vrij alert voor de goal. Zie niet in waarom hij geen international kan worden over een paar jaar..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65903113
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 04:20 schreef Elvislives het volgende:
wel raar, zo'n groot hoofd met zo'n kapsel zou je toch bijna nie missen
pi_65903122
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:48 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

wel raar, zo'n groot hoofd met zo'n kapsel zou je toch bijna nie missen
Het gaat hoofdzakelijk om de goals he
pi_65903312
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Cocu.
Cocu komt niet uit de jeugdopleiding van Vitesse.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:26:15 #29
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65904219
Ik vraag me altijd af of mensen die zeggen "ik had hem deze winter naar Ajax gehaald" de speler uberhaupt al een keer hebben zien spelen. Die jongen heeft talent, maar absoluut nog niks bewezen. Om Ajax-niveau te zijn zal hij zich toch echt nog een jaar of 2/3 bij een subtopper als Vitesse moeten ontwikkelen.
pi_65904331
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Yozzz het volgende:
Ik vraag me altijd af of mensen die zeggen "ik had hem deze winter naar Ajax gehaald" de speler uberhaupt al een keer hebben zien spelen. Die jongen heeft talent, maar absoluut nog niks bewezen. Om Ajax-niveau te zijn zal hij zich toch echt nog een jaar of 2/3 bij een subtopper als Vitesse moeten ontwikkelen.
inderdaad. Leuke speler om te zien en heeft veel techniek
Maar hij is nog geen doelpuntenmachine die een onbetwiste basisplaats heeft.
pi_65912821
Van dit soort jongens komen er elk jaar bij eredivisieclubs wel spelers op. Pryor is misschien het beste recente voorbeeld wat betreft Vitesse. Al zie ik in Ricky wel meer potentie, maar international? Alsjeblieft zeg, we zijn eindelijk uit de degradatiezorgen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:16:09 #32
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_65914436
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef DeVinger het volgende:
Van dit soort jongens komen er elk jaar bij eredivisieclubs wel spelers op. Pryor is misschien het beste recente voorbeeld wat betreft Vitesse. Al zie ik in Ricky wel meer potentie, maar international? Alsjeblieft zeg, we zijn eindelijk uit de degradatiezorgen
Ja precies. Van Wolfswinkel moet nog heel veel leren, het lijkt nu heel wat omdat hij in een moeilijke periode zijn speelminuten heeft gepakt. En zich min of meer staande heeft gehouden.

Wil hij echt de speler worden zoals hij hier geacht wordt dan zullen er toch echt wat meer 100% kansen in moeten. En of dat zo vanzelf komt zoals iedereen blijkbaar denkt, dat weet ik nog net zo niet. Hij kan het wel.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:27:08 #33
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65914850
Ik denk het wel. Als je het talent hebt om je op je 19e bij een moeilijk elftal in de basis te spelen, voetballend uitblinkt en er ook nog eens 5 binnenschiet (wat eigenlijk niet eens heel beroerd is voor een eerste half seizoen bij een tegen degradatie vechtende ploeg) dan worden dat er later sowieso wel meer.

Natuurlijk heeft ie een paar 100% kansen gemist, maar dat wijt ik in zijn geval toch aan onervarenheid gecombineerd met het feit dat heel Vitesse het afgelopen halfjaar het AZ 07/08-syndroom had.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_65914924
quote:
Vitesse een subtopper.. juist ja.

Jaren geleden had je misschien recht van spreken, toen je ruim in de spitsen zat.. Maar het resultaat is nu dat Van Basten zelfs het in z'n hoofd haalt De Jong in de spits te zetten. Bovendien heet zoiets verstandig inkopen.. Nu is hij nog goed betaalbaar en verliest zijn waarde niet (je kunt hem eventueel nog voor een half of anderhalf jaar verhuren)
.. Maar ik begrijp dat jij liever pas jongens haalt als ze er 25 in hebben geschopt en door de marktwerking dan ineens idioot veel geld kosten (zie Sulemani)
pi_65915856
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:29 schreef Twerk het volgende:

[..]

Vitesse een subtopper.. juist ja.

Jaren geleden had je misschien recht van spreken, toen je ruim in de spitsen zat.. Maar het resultaat is nu dat Van Basten zelfs het in z'n hoofd haalt De Jong in de spits te zetten. Bovendien heet zoiets verstandig inkopen.. Nu is hij nog goed betaalbaar en verliest zijn waarde niet (je kunt hem eventueel nog voor een half of anderhalf jaar verhuren)
.. Maar ik begrijp dat jij liever pas jongens haalt als ze er 25 in hebben geschopt en door de marktwerking dan ineens idioot veel geld kosten (zie Sulemani)
Huilie
pi_65916088
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Huilie
Dat je inhoudelijk weinig hebt te melden zag ik eerder in dit topic al wel, daarom kun jij ook beter je snavel houden

Of ben je op je pik getrapt omdat ik het sneue nepclubje vitesse geen subtopper vind?
pi_65919263
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:00 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dat je inhoudelijk weinig hebt te melden zag ik eerder in dit topic al wel, daarom kun jij ook beter je snavel houden

Of ben je op je pik getrapt omdat ik het sneue nepclubje vitesse geen subtopper vind?

Dat we geen subtopper zijn vind ik alleen maar een compliment, die naam zijn we na afgelopen zondag ook wel ontgroeid lijkt me. Ajax werd met speels gemak opzij gezet

Nee maar ik geef toe, een wat ongenuanceerde uitspraak ja huilie. Ik bedoel te zeggen, ten eerste ga zelf eens genuanceerder worden. Op basis van wat is Ricky een wereldvoetballer? Omdat hij een lief koppie heeft en er al 5 in heeft liggen en ook nog eens een bal bij de voeten kan houden? Gast, hij komt echt nét kijken. Zo zijn er elk jaar vele spelers in de gehele eredivisie te vinden, waarvan je het tweede, laat staan het derde seizoen alleen de naam nog hoort op vrijdagavond bij de samenvatting van de Jupiler Leaque.

Ten tweede, als Ajax al die aanstormende talenten aan zou kopen op basis van jouw argumenten heeft het een selectie van 84 spelers en dan mag je de Arena wel gaan uitbreiden. Zorg eerst maar eens dat je het stadion vol krijgt met deze selectie. Ricky is nu echt niet meer op te halen voor een prikkie hoor (zeker geen 16 miljoen nee), maar Ajax wil zo'n speler graag eerst een langere periode aan het werk zien voor het geld neerlegt voor zo'n speler die niet TOP is. Als ze ervan overtuigd waren speelde die al wel eerder in de jeugdopleiding van Ajax of hadden ze wel eerder (concreet!) een poging ondernomen.

Maargoed, fapse
pi_65920887
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef DeVinger het volgende:
Dat we geen subtopper zijn vind ik alleen maar een compliment, die naam zijn we na afgelopen zondag ook wel ontgroeid lijkt me. Ajax werd met speels gemak opzij gezet
Jij kijkt puur uit het perspectief van een Vitesse-supporter, niet objectief in mijn ogen.
Eerder zeg je: "We zijn net uit de degradatiezorgen."
Alsof dat ook maar één fuck te maken heeft met hoe groot het talent is van Van Wolfswinkel.
quote:
Op basis van wat is Ricky een wereldvoetballer? Omdat hij een lief koppie heeft en er al 5 in heeft liggen en ook nog eens een bal bij de voeten kan houden? Gast, hij komt echt nét kijken.
Lees de OP nog eens.
quote:
Zo zijn er elk jaar vele spelers in de gehele eredivisie te vinden, waarvan je het tweede, laat staan het derde seizoen alleen de naam nog hoort op vrijdagavond bij de samenvatting van de Jupiler Leaque.
Noem er eens vijf. En kom niet aan met Pryor..
quote:
Dan was Arjen Robben ook niet klaar voor een transfer naar PSV, als je zo redeneert.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Cocu komt niet uit de jeugdopleiding van Vitesse.
Op die fiets. Maar hij heeft wel de top gehaald via het eerste van Vitesse.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:41:34 #39
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65922091
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Jij kijkt puur uit het perspectief van een Vitesse-supporter, niet objectief in mijn ogen.
Eerder zeg je: "We zijn net uit de degradatiezorgen."
Alsof dat ook maar één fuck te maken heeft met hoe groot het talent is van Van Wolfswinkel.
[..]

Lees de OP nog eens.
[..]

Noem er eens vijf. En kom niet aan met Pryor..
[..]

Dan was Arjen Robben ook niet klaar voor een transfer naar PSV, als je zo redeneert.
[..]

Op die fiets. Maar hij heeft wel de top gehaald via het eerste van Vitesse.
Robben had zich bij Groningen al redelijk bewezen. Een weg die voor Van Wolfswinkel beter weggelegd lijkt, lijkt voor mij de Huntelaar-weg. Rustig opbouwen en leren te scoren, en dat op steeds hogere niveaus bewijzen. Ik zou het geen rare actie van Vitesse vinden om Wolfswinkel bij een club als Zwolle/VVV te stallen voor een seizoen. Zie Pryor / Kaya die ook een Gouden Toekomst tegemoet gingen.
pi_65922704
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef Yozzz het volgende:
Robben had zich bij Groningen al redelijk bewezen.
Dat valt reuze mee: 18 wedstrijden, 2 goals. Transfer 9,5 miljoen + nog een jaar stallen bij Groningen.
Van Wolfswinkel is wel een paar jaar ouder en minder gehyped als tiener c.q. gevolgd door scouts.
quote:
Ik zou het geen rare actie van Vitesse vinden om Wolfswinkel bij een club als Zwolle/VVV te stallen voor een seizoen.
Als je hem weg wil jagen moet je dat doen. We hebben het maar over Vitesse hoor, dat niveau kan hij prima aan, vijf goals in 22 wedstrijden en toch brengt hij genoeg om een basisplaats af te dwingen. Als zijn vizier ook nog op scherp komt te staan (zoals de afgelopen twee seizoenen in de jeugd, landelijk topscorer) kan Mads Junker helemaal inpakken. Ze moeten gewoon dolblij zijn met wat ze in huis hebben voor zolang het duurt.
pi_65923165
tvp.
pi_65923323
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee: 18 wedstrijden, 2 goals. Transfer 9,5 miljoen + nog een jaar stallen bij Groningen.
Van Wolfswinkel is wel een paar jaar ouder en minder gehyped als tiener c.q. gevolgd door scouts.
[..]

Als je hem weg wil jagen moet je dat doen. We hebben het maar over Vitesse hoor, dat niveau kan hij prima aan, vijf goals in 22 wedstrijden en toch brengt hij genoeg om een basisplaats af te dwingen. Als zijn vizier ook nog op scherp komt te staan (zoals de afgelopen twee seizoenen in de jeugd, landelijk topscorer) kan Mads Junker helemaal inpakken. Ze moeten gewoon dolblij zijn met wat ze in huis hebben voor zolang het duurt.
Precies. Als je hem een seizoen vertrouwen geeft en het loopt een beetje redelijk, dan schiet hij er gewoon 15 a 20 in voor een club als VItesse. Vandaar dat ik hem als bijv. Ajax zijnde nu alvast zou vastleggen en hem mogelijk nog een paar jaar uitlenen.. Als Heerenveen hem nu koopt en hij schiet er daar 20 in, dan betaal je eventueel later 5x zoveel als voor het bedrag dat je hem nu al kan contracteren.
pi_65924270
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:55 schreef FritsVanEgters het volgende:

Supertalent!
Met name zijn voetenwerk vind ik indrukwekkend. Kleine pasjes, zoals je het vaak bij toptennissers ziet.
Dat maakt 'm zeer wendbaar en hij is snel. Hij is creatief en straalt ongelofelijk veel spelplezier uit.
Een genot om naar te kijken, veel dreiging, lekker onvoorspelbaar en niet te zelfzuchtig.
Dat is het eerste wat ook mij opviel, al vroeg in de competitie. En dat voor een 19-jarige, erg knap. Hij is nu al een vrij complete spits als je het mij vraagt. Weet altijd op het juiste moment te vertrekken (mooie voorbeeld was tegen AZ in de laatste minuut waar hij zijn goede loopactie zag sneuvelen doordat Romero hem torpedeerde en normaal gesproken een pingel had moeten krijgen) en is erg beweeglijk. Koppen kan ie ook behoorlijk, verrassend goed zelfs. De manier waarop hij van Dingsdag wegliep in de wedstrijd tegen Heerenveen, en de bal helaas op de paal zag belanden, was van grote klasse.

Ik had graag gezien dat Ajax hem vorige maand had aangetrokken maar anderzijds heb ik er ook geen moeite mee als hij zich bij Vitesse nog kan doorontwikkelen. Dan maar in de zomer proberen.
pi_65929416

tvp
pi_65935559
Als we het toch over onze jonge spits hebben, dit stond dus in de spits vandaag
quote:
The Hunter is immers de enige spits die momenteel in aanmerking komt voor het Nederlands elftal. Hij dreigt zelfs tot een uitstervend ras te gaan behoren, want de spitsenspoeling wordt steeds dunner. De eredivisie is daarvan de perfecte afspiegeling. Afgelopen weekend begonnen maar liefst dertien van de achttien eredivisieclubs in de basis met een centrale aanvaller, die niet over een Nederlands paspoort beschikt.
Bij de overige zeven clubs begonnen spitsen aan een wedstrijd, die óf uitgerangeerd zijn óf nooit en te nimmer het Nederlands elftal zullen halen. Bij Vitesse liep er gelukkig een uitzondering rond: de 20 jarige Ricky van Wolfswinkel.
pi_65938960
quote:
AZ maakt jacht op Van Wolfswinkel

AZ en FC Twente hebben zich tijdens de winterstop gemeld bij Vitesse voor de jeugdige spits Ricky van Wolfswinkel. Beide clubs vingen echter bot bij de speler zelf en willen nu komende zomer een nieuwe poging wagen.

'Het klopt dat deze twee clubs zich bij ons gemeld hebben,' zegt Marc van Hintum, technisch directeur van Vitesse. 'Van Wolfswinkel wil graag onder Louis van Gaal trainen, wie wil dat niet? Hij heeft alles aangehoord maar uiteindelijk verkozen om minimaal tot de zomer in Arnhem te blijven.'

Nadat hij vorig seizoen debuteerde in het eerste elftal kreeg Van Wolfswinkel dit jaar een basisplaats onder Hans Westerhof die het talent zijn vertrouwen schonk. Van Wolfswinkel speelde deze jaargang 21 wedstrijden waarin hij vijf maal scoorde.

Van Hintum: 'Wij willen hem graag houden als boegbeeld voor de club, het is toch een jongen uit de eigen jeugd. Maar het is net als bij iedere andere club. Als er echt grote bedragen op tafel komen dan is er altijd te praten.'

Van Wolfswinkel wil minimaal dit seizoen afmaken bij Vitesse omdat hij in Arnhem verzekerd is van een basisplaats terwijl hij in Alkmaar en Enschede met het oog op de lange termijn gehaald zou worden. Daar wordt rekening gehouden met het vertrek van Mounir El Hamdaoui en Marko Arnautovic.
Dus misschien volgend seizoen in een AZ shirt
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65939771
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:13 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dus misschien volgend seizoen in een AZ shirt
Wanneer het grote geld (en de CL?) roept, dan zal Van Wolfswinkel voor Vitesse niet meer te houden zijn.. Voor hem is te hopen dat 'ie bij een AZ dan niet achter aan het rijtje El-Hamdaoui, Ari, Dembèle, Pellè, Lens, ..., komt te staan. Dan heeft hij bij Vitesse zelf, of bij een subtopper als SC Heerenveen (wie wordt de opvolger van Sibon?), FC Groningen (wat doet Berg?) of FC Twente (achter N'Kufo en Arnautovic lijkt de spoeling erg dun..) meer kans om zich goed te ontwikkelen.

Speler met potentie, benieuwd hoe ver hij gaat komen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65940021
Nou als ie zijn voeten het werk laat doen en er zal zeker wel een spits vertrekken dan zit je bijna al in de basis.
Pelle scoord toch niet, Lens moet je maar zien hoe die terug komt.
Deze jongen scoort en is fit... samen met Ari en Dembele kan dat misschien best wel eens wat op gaan leveren....
pi_65940489
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou als ie zijn voeten het werk laat doen en er zal zeker wel een spits vertrekken dan zit je bijna al in de basis.
Deze jongen scoort en is fit... samen met Ari en Dembele kan dat misschien best wel eens wat op gaan leveren....
Ik ken de statistieken van Pelle niet. Maar Ricky van Wolfswinkel heeft tot nu toe 5 uit 22 wedstrijden. Echt scoren doet die ook niet dus
pi_65940617
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik ken de statistieken van Pelle niet. Maar Ricky van Wolfswinkel heeft tot nu toe 5 uit 22 wedstrijden. Echt scoren doet die ook niet dus
Trust me........
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:15:36 #51
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65940682
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Het aantal doelpunten van Dembele per seizoen is ook nooit indrukwekkend geweest, maar ik denk dat de meesten het er wel over eens zijn dat dat een hele goede spits is.
pi_65941555
Goede aanvaller, geen spits.

Ricky kan een complete spits worden.
pi_65941721
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Trust me........
Dat hij kan voetballen geloof ik wel. Maar qua statistieken vind ik 5 uit 22 nou niet zo indrukwekkend.
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het aantal doelpunten van Dembele per seizoen is ook nooit indrukwekkend geweest, maar ik denk dat de meesten het er wel over eens zijn dat dat een hele goede spits is.
Daar bestaat ook geen twijfel over inderdaad. Maar het ging om het scorend vermogen.
pi_65941805
Besef wel datie bij AZ betere ballen krijgt dan hij voor de witnerstop bij Vitesse heeft gekregen.
pi_65953993
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

[..]

Dat hij kan voetballen geloof ik wel. Maar qua statistieken vind ik 5 uit 22 nou niet zo indrukwekkend.
[..]

Daar bestaat ook geen twijfel over inderdaad. Maar het ging om het scorend vermogen.
Uit een artikeltje van 8 april 2008:
quote:
De laatste tijd gaat het ineens snel", weet de speler, die vorig seizoen met 21 treffers al nationaal topscorer van de A-jeugd was.

Tijdens het duel om de Johan Cruijff-schaal in de Amsterdam Arena kreeg hij een trofee uitgereikt. "Hij lijkt op de kampioensschaal, maar dan met topscorer A-jeugd erin." Het moet raar lopen wil hij in 2008 niet opnieuw zijn schaal ophalen. Van Wolfswinkel scoorde in Vitesse/AGOVV A1 28 keer. "Ik ken de lijstjes. Ik ben een echte spits, dat hou ik bij. Het ziet er naar uit dat ik weer een schaal krijg."

Naast zijn 28 juniorengoals produceerde hij in 2008 zes doelpunten voor Jong Vitesse. " 34 in totaal en ik had tegen Sparta mijn 35ste moeten scoren.
Dus een treedje lager had hij iig zat scorend vermogen.
pi_65954152
Ja Bojan had toch ook ziek veel jeugdgoals gemaakt (meer dan 900), maar die is toch ook gewoon ruk op het hoogste niveau?

pi_65954221
Bij een matig draaiend elftal als VItesse is de aanvoer natuurlijk ook vrij beroerd.

Als je hem bij Az in de spits zet schopt hij er ook wel 20 in per seizoen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:53:32 #58
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65954412
Ricky. Heeft het talent, maar vooral de mentaliteit om het heeeeeeeel ver te schoppen. Als je hoort dat hij na de training nog een halfuur door blijft oefenen en dergelijke. Ook spat de spelvreugde er vanaf bij de jongen. Een voorbeeld voor velen.
pi_65954602
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef DeVinger het volgende:
Ja Bojan had toch ook ziek veel jeugdgoals gemaakt (meer dan 900), maar die is toch ook gewoon ruk op het hoogste niveau?

Als je 19 goals in 74 wedstrijden ruk vindt voor een buitenspeler van 18 jaar.
pi_65954801
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Als je 19 goals in 74 wedstrijden ruk vindt voor een buitenspeler van 18 jaar.
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:02:07 #61
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65956701
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef DeVinger het volgende:

Bovendien speelt hij in Spanje en niet in de Mickey Mouse League waar je je tegen FC Volendam en de Graafschap als aanvaller kunt uitleven.
pi_65957454
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Bovendien speelt hij in Spanje en niet in de Mickey Mouse League waar je je tegen FC Volendam en de Graafschap als aanvaller kunt uitleven.
pi_65958452
Hij wordt een tikketlje overhyped op het moment vind ik. AZ of Ajax komt ook nog te vroeg. Laat hem nog maar lekker een jaartje bij Vitesse spelen en veel scoren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65959152
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:57 schreef koningdavid het volgende:
Hij wordt een tikketlje overhyped op het moment vind ik. AZ of Ajax komt ook nog te vroeg. Laat hem nog maar lekker een jaartje bij Vitesse spelen en veel scoren.
Juist
pi_65959183
Ach, die mag dan bij AZ bij de beloftes eerst meedoen denk ik.
Netzoals die andere gast die echt een talent schijnt te zijn, Jesus heet ie.
Leuke naam voor een AZ shirt...
pi_65959237
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach, die mag dan bij AZ bij de beloftes eerst meedoen denk ik.
Netzoals die andere gast die echt een talent schijnt te zijn, Jesus heet ie.
Leuke naam voor een AZ shirt...
Als die nu 10 wedstrijden niet scoort en een paar grote kansen mist is het weer een kutspeler.

En bij AZ in de beloftes meedoen? Laat hem dan lekker bij ons in het eerste spelen!
pi_65959407
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Als die nu 10 wedstrijden niet scoort en een paar grote kansen mist is het weer een kutspeler.
Kun jij in het hoofd kijken van de fokkers hier ofzo?

Hoe lang had jij nodig om te zien dat Robben en Van Persie supertalenten waren?

Verwachte reactie: " "
pi_65959466
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Kun jij in het hoofd kijken van de fokkers hier ofzo?

Hoe lang had jij nodig om te zien dat Robben en Van Persie supertalenten waren?

Verwachte reactie: " "
Kerel, je snapte toch wel dat die opmerking over Bojan niet serieus was, vandaar de

Maar ga door met de Vitesse jeugdopleiding prijzen
pi_65959900
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Kerel, je snapte toch wel dat die opmerking over Bojan niet serieus was, vandaar de

Maar ga door met de Vitesse jeugdopleiding prijzen
Maar je ontwijkt wel de vraag. Toen ik Van Persie zag spelen in de Coca-Cola jeugdcompetitie (toen nog elke week op rtl5 ) verheugde ik me ook al op zijn debuut in de Eredivisie en het Nederlands elftal.
En toen hij op de bank zat bij Feyenoord vond ik hem geen kutspeler maar ik begon een hekel te krijgen aan Bert Van Marwijk.

Tuurlijk zijn er wel eens talenten die het niet helemaal waarmaken maar Van Wolfswinkel is echt geen dertien in een dozijn-talent.

Jij kunt als Van Wolfswinkel over een paar jaar een grote voetballer is geworden tegen je Vitesse-vriendjes zeggen dat je het helemaal niet in hem gezien had.
pi_65960186
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Maar je ontwijkt wel de vraag. Toen ik Van Persie zag spelen in de Coca-Cola jeugdcompetitie (toen nog elke week op rtl5 ) verheugde ik me ook al op zijn debuut in de Eredivisie en het Nederlands elftal.
En toen hij op de bank zat bij Feyenoord vond ik hem geen kutspeler maar ik begon een hekel te krijgen aan Bert Van Marwijk.

Tuurlijk zijn er wel eens talenten die het niet helemaal waarmaken maar Van Wolfswinkel is echt geen dertien in een dozijn-talent.

Jij kunt als Van Wolfswinkel over een paar jaar een grote voetballer is geworden tegen je Vitesse-vriendjes zeggen dat je het helemaal niet in hem gezien had.
Dan kijk je meer jeugdvoetbal dan mij, dus daar mag je de credits voor hebben om je volgespoten billetjes mee af te vegen.

Ik zeg overigens niet dat ik hem een Rene van Rijswijk vind, ik vraag me alleen af of hem nu al helemaal de hemel inprijzen wel correct is. Ik ken hem inderdaad alleen van A1, maar Rojer was ook topscorer in de jeugd en die is echt kansloos. Nou vind ik Ricky wel een completere spits dan bv Rojer en talentvoller dan bijv Pryor of Kaya, spelers die de afgelopen jaren bij Vitesse opkwamen en 'geflopt' zijn, maar ik vraag me af of hij inderdaad zo goed is al sommige hier denken. Ik hoop het, maar laat hem dan vooral 2 jaar bij Vitesse zich ontwikkelen en niet nu al bij de beloften van AZ of AJAX wegkwijnen of uitgefloten worden als hij daar een kans mist. Bij een club als Vitesse mag dat.

Dus ik heb het alleen over wat ik in de A1 heb gezien. Daarin is hij niet 10x beter tot nu toe dan wat Pryor in zijn debuutseizoen onder de Mos liet zien. Al is Pryor meer middenvelder, maar die scoorde toch aardig en had goede acties. De wedstrijd tegen Ajax blonk gewoon heel Vitesse uit.
pi_65960450
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Maar je ontwijkt wel de vraag. Toen ik Van Persie zag spelen in de Coca-Cola jeugdcompetitie (toen nog elke week op rtl5 )

Shell bedoel je
pi_65960537
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Shell bedoel je
Precies.. die ja.

Was het daarvoor niet Coca-Cola ofzo?
pi_65961444
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef DeVinger het volgende:
Nou vind ik Ricky wel een completere spits dan bv Rojer en talentvoller dan bijv Pryor of Kaya, spelers die de afgelopen jaren bij Vitesse opkwamen en 'geflopt' zijn, maar ik vraag me af of hij inderdaad zo goed is al sommige hier denken. Ik hoop het, maar laat hem dan vooral 2 jaar bij Vitesse zich ontwikkelen en niet nu al bij de beloften van AZ of AJAX wegkwijnen of uitgefloten worden als hij daar een kans mist. Bij een club als Vitesse mag dat.

Dus ik heb het alleen over wat ik in de A1 heb gezien. Daarin is hij niet 10x beter tot nu toe dan wat Pryor in zijn debuutseizoen onder de Mos liet zien. Al is Pryor meer middenvelder, maar die scoorde toch aardig en had goede acties. De wedstrijd tegen Ajax blonk gewoon heel Vitesse uit.
Hij is anders. En ik baseer me niet op de wedstrijd tegen Ajax, maar ik vond 'm meteen al opvallend. Met name z'n lichte voetenwerk dus, doet me denken aan C. Ronaldo. Met verder de mindset van een echte spits dus. En ik heb ook de kansloze missers voor het doel gezien.

Misschien heb jij 'm al wel te veel zien spelen. Ik ben zelf Groningen-supporter, en ik vond de hype met Robben soms ook een beetje gek omdat hij ondertussen zo veel slechte wedstrijden speelde.

Pryor is me nooit echt opgevallen. Van Wolfswinkel meteen.
En wat mij betreft gaat hij alleen naar een topclub als hij een basisplaats krijgt. Je weet nooit hoe dat loopt.
Hij is voor Feyenoord, dus als hij voor clubliefde gaat komt hij misschien wel nooit bij een topclub.

Ik hoop gewoon dat hij het Nederlands elftal haalt. Het liefst voor de zomer van volgend jaar, hoewel ik weet dat dat irreëel is, zeker met een behoudende bondscoach. Ik denk namelijk oprecht dat we vanavond beter voor de dag zouden komen met een kaatsende spits die een dribbel in huis heeft en de hoeken induikt (met snelheid, iit Kuyt) en zeker op het WK. Dus uitproberen denk ik dan. Who cares dat hij niet bij Real Madrid speelt? Het is Tunesië maar. (mits Van Persie erachter trouwens )

Oh ja "Wat goed is komt snel". [insert waslijst internationals die debuteerden voor hun twintigste]

Maar ik zal geduld moeten hebben tot 2014 waarschijnlijk.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:21:06 #74
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65961817
Ik denk dat je het goed ziet Frits, het is een goede kaatsende spits met goed voetenwerk en voetbalintelligentie. Redelijk met de kop en diepgang. Het is gewoon een hele ruwe diamant, die over een jaar of 2 echt wel een heel stuk hogerop kan, maar hij is er nu gewoon nog láng niet klaar voor. Komt bij dat er bij Vitesse láng niet zoveel van hem verwacht wordt als bij een topclub, waar de jeugdspelers al veel eerder met druk leren omgaan.
Vamos el TRI!
pi_65964177
quote:
AZ ontkent concrete interesse in Van Wolfswinkel
Geschreven op woensdag 11 februari om 20:43

AZ volgt de verrichtingen van Ricky van Wolfswinkel, maar heeft zich in de winterstop niet gemeld bij Vitesse. Dat meldt Marcel Brands, directeur voetbalzaken van de Noord-Hollanders, woensdagavond aan het Noordhollands Dagblad. Daarmee ontkracht het bestuurslid de gedane uitlatingen van Marc van Hintum.

Volgens de manager technische zaken van Vitesse had zowel AZ als FC Twente zich tijdens de winterstop gemeld voor de net twintigjarige aanvaller. "Ik heb Van Hintum enkele maanden geleden gesproken bij een wedstrijd in de eerste divisie", vertelt de oud-speler. "Toen heb ik gezegd dat we Van Wolfswinkel een interessante jongen vinden en dat we hem volgen. Meer niet. Die uitlatingen kloppen dus niet."

Brands weerspreekt echter niet dat de jeugdinternational eventueel in de toekomst naar het DSB Stadion verkast. "Een interessante jongen. Een manneke voor de toekomst", aldus de directeur voetbalzaken van AZ. Van Wolfswinkel speelde deze jaargang 21 wedstrijden waarin hij vijf maal scoorde. Afgelopen zondag maakte de aanvaller uit Woudenberg één doelpunt in de ruime 4-1 overwinning op Ajax.

In Alkmaar en Enschede houdt men rekening met een vertrek van respectievelijk Mounir El Hamdaoui en Marko Arnautovic/Blaise N'Kufo. Van Wolfswinkel zou in Arnhem intern hebben aangegeven niet tussentijds te willen vertrekken om zijn ontwikkeling niet op het spel te zetten. De jeugdinternational staat nog tot medio 2012 onder contract.

voetbalzone
pi_65976041
quote:
Van Wolfswinkel: 'Als ik goed genoeg ben, blijft AZ me volgen'
Datum: 12-feb-2009 09:37

Door Sander van Hal

Vitesse-spits Ricky van Wolfswinkel (foto, rechts) bevestigt tegenover Sportweek dat hij in de winterstop heeft gesproken met FC Twente en AZ. “Dat zijn toch twee heel grote clubs, dus als die zich voor je melden hoor je toch even aan wat ze zeggen. De interesse streelde me; het geeft aan dat ik goed bezig ben. Maar na overleg thuis met mijn vader heb ik al vrij snel besloten om in ieder geval tot de zomerstop bij Vitesse te blijven, zodat ik veel aan spelen kan blijven toekomen.”

De twintigjarige jeugdinternational geeft toe dat hij daarmee een risico heeft genomen. De kans dat AZ en Twente nooit meer voor hem terugkomen is aanwezig. “Maar als dat zo is, ben ik gewoon niet goed genoeg. Anders blijven ze me heus wel volgen. En misschien gaat het de komende tijd wel zó goed met me dat zich nóg mooiere clubs voor me melden. Dat kan natuurlijk ook. Maar ik ben nog helemaal niet met een transfer bezig, hoor. Ik richt me nu volledig op Vitesse.”

Van Wolfswinkel scoorde woensdagavond de laatste treffer in het met 3-1 van Griekenland gewonnen oefenduel van het Nederlands beloftenelftal, uit een strafschop die hij zelf afdwong. “Dit was m’n eerste interlandgoal, dus dat is mooi. Ik voelde meteen dat ik ‘m zelfs moest nemen. En hij zat er lekker in, toch?”
pi_65976496
Volkomen terechte belangstelling.. Clubs als Ajax lopen al jaren achter de feiten aan qua aankoopbeleid..

Prima instelling, jong en veel talent.. Hij wordt beter dan Huntelaar imo.. Misschien binnen een jaar of 6/7 wel 1 van de beste spitsen van europa.
pi_65981691
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Twerk het volgende:
Volkomen terechte belangstelling.. Clubs als Ajax lopen al jaren achter de feiten aan qua aankoopbeleid..

Prima instelling, jong en veel talent.. Hij wordt beter dan Huntelaar imo.. Misschien binnen een jaar of 6/7 wel 1 van de beste spitsen van europa.
nou nou nou, laat ie eerst maar eens flink ballen.
Vergelijken met de grote in Europa slaat nergens op!
pi_65981820
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

nou nou nou, laat ie eerst maar eens flink ballen.
Vergelijken met de grote in Europa slaat nergens op!
Wellicht als je goed zou lezen zou je ook zien dat ik dat hem in potentie zie worden.. Verder staat het jou vrij om hem anders te beoordelen.
pi_65982557
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wellicht als je goed zou lezen zou je ook zien dat ik dat hem in potentie zie worden.. Verder staat het jou vrij om hem anders te beoordelen.
gelukkig maar....
pi_65982644
gewogen en te licht bevonden, over 3 jaar nog maar eens
pi_65982699
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Precies.. die ja.

Was het daarvoor niet Coca-Cola ofzo?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=coca+cola+jeugdcompetitie&meta=

Dat is in Tanzania
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 februari 2009 @ 14:01:34 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65985121
Ik hoop dat ze in Eindhoven ook al wat contacten hebben gelegd. Deze jongen haalt sowieso de top van Nederland wel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65987925
Ik denk dat AZ de beste papieren in handen heeft.
Mogelijk om bij de kampioen te spelen, dus CL.. (Idd eerst halen blabla)
En dan kan je als Twente wel roepen "bij ons speel je zeker en bij AZ weet je het maar nooit" dan moet zoiets juist een stimulans zijn voor zo'n jongen om een basisplek te verdienen.
Ipv "dat zou best kunnen, nee ik ga safe spelen".

Met die instelling wordt je nooit een topper
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:18:56 #85
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65992660
AZ en Twente komen gewoon een jaar of 2 te vroeg. Laat het talent lekker ontwikkelen bij een (voormalig?) subtopper als Vitesse. Pas dan kan je zeggen of hij klaar is voor de stap omhoog.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 februari 2009 @ 17:20:34 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65992714
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
AZ en Twente komen gewoon een jaar of 2 te vroeg. Laat het talent lekker ontwikkelen bij een (voormalig?) subtopper als Vitesse. Pas dan kan je zeggen of hij klaar is voor de stap omhoog.
mwah Toen Elia naar Twente ging was dat ook wat snel. Amrabat ging ook ineens van VVV naar PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65992924
Nijland ging ook te vroeg...en Amrabat maakt ook vooral het verschil tegen de kleintjes. Maar ja, clubs moeten gokken, want als zulke spelers wel goed worden zijn ze meteen niet meer te betalen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_65993297

Staat 'm goed.

Na de 4-1 uit een penalty, gisteren tegen jong Griekenland. Hij speelde de hele wedstrijd.
pi_65993328
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Twerk het volgende:
Misschien binnen een jaar of 6/7 wel 1 van de beste spitsen van europa.

Je obsessie voor Ricky slaat wel erg door.
pi_65993345
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]

Staat 'm goed.

Na de 4-1 uit een penalty, gisteren tegen jong Griekenland. Hij speelde de hele wedstrijd.
Ergens een samenvatting?
pi_65993476
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ergens een samenvatting?
Ik heb niks gezien, alleen een paar berichtjes gelezen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:53:37 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65993714
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah Toen Elia naar Twente ging was dat ook wat snel. Amrabat ging ook ineens van VVV naar PSV.
Sja, die moesten de stap wel maken want hun clubs degradeerden dat jaar. Bovendien stond Elia er ook niet meteen bij Twente, of wel?
Vamos el TRI!
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:55:51 #93
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65993786
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Elia heeft zich goed in de luwte kunnen ontwikkelen, en omdat de media-aandacht wegbleef kon hij daarmee doorgaan. Dat hij ineens zó goed blijkt te zijn heb ik ook geen verklaring voor
pi_65993790
Gewoon lekker naar Heerenveen of Twente.

Dan word ie heus wel weggekocht door ajax voor een miljoentje of 20 een paar jaar later
WOS'ser for life.
pi_65997409
Gewoon lekker bij Vitesse blijven veel beter.
pi_66004199
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

gelukkig maar....
Ben het wel met Twerk eens eigenlijk. Het valt me op dat van Wolfswinkel steeds op de goede plek staat, snel is, een goede techniek heeft, en ook hard wil werken. Als hij door blijft trainen komt dat afwerken vanzelf wel(de basistechniek is er tenminste), en dan groeit dat aantal goals vanzelf. Het positioneren zal ook alleen maar beter gaan worden. Hij zal misschien nog iets meer een actie ontwikkelen. En fysiek zal hij ook moeten groeien, ik vraag me af of hij wel elke dag te eten krijgt thuis. Maar ik zie hem zeker als hij de overstap maakt naar AZ of Twente zich heel snel ontwikkelen, en al snel bij de toppers in Nederland horen. En vanaf dan zie ik hem omdat hij zo goed is in de kleine ruimtes ook nog veel verder groeien.
pi_66005460
Het afwerken kan nog wel wat beter.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 01:21:26 #98
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66008486
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het afwerken kan nog wel wat beter.
Echt waar?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 februari 2009 @ 01:50:08 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66008723
PSV moet hem gewoon nu kopen en 1 of 2 jaar verhuren. Soort Robben constructie. Kopen van Vitesse en daar nog laten spelen de komende tijd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66012308
Hij wilt niet naar PSV want hij wilt CL spelen. Dus de landskampioen zal de beste kaarten uit eindelijk hebben denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')