Julkquote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Linda2205 het volgende:
Vreselijk hah Freecell, naaktslakken?! Vroegah, toen ik nog een krantenwijk had, is er in de zomer 1 tussen mn voet en mn slipper terecht gekomen. Dat word heel interessant als je verder loopt
het werd een soort pandemiequote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
ah baaaaah Freecell dat is ontzettend ranzig![]()
waarom zijn naam-topics afgeschaft?
*noteert*quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een koude hondendrol tussen je tenen door is ook geen aanradertje trouwens
een lauwe is nog erger!quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een koude hondendrol tussen je tenen door is ook geen aanradertje trouwens
Geniaal!quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Rewimo het volgende:
O meikevers! Ooit op een camping in Engeland geweest waar 's avonds hele hordes van die dingen rondvlogen. Je kon ermee badmintonnenIk kan me nog herinneren dat mensen een kanarie bij zich hadden die angstig zat te piepen omdat er een meikever in zijn kooi was gevlogen
't Beestje had 't niet meer.
Niet helemaal, want ik heb geen zin om de deur uit te gaan en het laten bezorgen duurt te lang.quote:
Ik wil bij jou niet komen eten iigquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Logisch. Van praten over geplette naaktslakken en lauwe hondenschijt zou ik ook trek krijgen in shoarma
Natuurlijk, ik leef met mijn vrouw meequote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ah, een meevoelende vent...altijd goed
quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef freecell het volgende:
[..]
tranen over mijn wangen
En dan proberen aan TARA uit te leggen wat the fun is
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik leef met mijn vrouw mee
Oh!!! Maar nu gaat het topic over PM-girls...quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef moussy het volgende:
En Rocka met een nieuw rockertje in dr buik natuurlijkmaar naam-topics zijn afgeschaft
Ik moet eerlijk toegeven dat ik regelmatig misselijk ben geweest als DuchessX zich ook niet zo lekker voelde terwijl er bij mij geen aanleiding toe wasquote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...
In ieder geval, het is weleens onderzocht: mannen met zwangere vrouwen komen ook aan, hebben een andere hormoonhuishouding en kunnen bijv. ook misselijk zijn. Jij bent het perfecte voorbeeld nu, met een nachtelijke vreetbui
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...
In ieder geval, het is weleens onderzocht: mannen met zwangere vrouwen komen ook aan, hebben een andere hormoonhuishouding en kunnen bijv. ook misselijk zijn. Jij bent het perfecte voorbeeld nu, met een nachtelijke vreetbui
quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...
Hij vergat alleen dat IK na de bevalling meteen weer 10 kilo kwijt was
lIef, lief en nog eens liefquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik regelmatig misselijk ben geweest als DuchessX zich ook niet zo lekker voelde terwijl er bij mij geen aanleiding toe was
Welterustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onsmakelijke toestanden hier![]()
Trekt mijn zwakke maag niet meer, ik ga slapen
Dat hadden we hier ook wel kunnen gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...
Hij vergat alleen dat IK na de bevalling meteen weer 10 kilo kwijt was
Truste Miss en Sennaquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
OMGquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha die sympathy-pains vind ik zo schattig![]()
overigens komt mijn lief niet aan en valt juist alleen maar afnouja ach, na augustus ik ook weer hopelijk
Dit bericht gezien trouwens? Wat bizarzo jong nog...
Trustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Zo idioot is dat! Mijn ventje is 8, bijna 9 en nog zo heerlijk naief. Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken dat een jochie van zijn leeftijd zoiets zou doen!quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
overigens komt mijn lief niet aan en valt juist alleen maar afnouja ach, na augustus ik ook weer hopelijk
idd zoveel keusquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Linda2205 het volgende:
ken ik dakoot...En dan ook heel gemeen heel langzaam samen met mij door het snoepgangetje van de supermarkt lopen en dan zien hoe zwaar ik het heb
Die van mij snackt veel en komt niet aanquote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef Dakota het volgende:
mijn vent komt niet aan maar die snackt weinig.
stom. Ik zit altijd in mn eentje te kanen en hij kijkt me dan raar aan
voor een deel kopieergedrag lijkt me, maar voor een ander deel wat zo'n kind dondersgoed dat ie iets doet wat niet mag. Of hij echt beseft wat voor schade hij bij dat meisje aanricht betwijfel ik wel maar toch he.quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef Linda2205 het volgende:
zouden die kleintjes echt weten wat ze deden? Die van 7 zeg maar? Wel idioot hey...tzal je kind maar zijn, schaamt je de ogen uit je kop wrs
quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij snackt veel en komt niet aan
En dan achter zijn rug om aan mij 'weet je zéker dat hij goed eet? En weet je zéker dat het er in blijft?'
Echt te idioot
die zijn wel heel erg jong en toch hoor je het steeds vaker.quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Das niet snackenquote:Op maandag 27 april 2009 23:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja snacken..hij eet dus wel 6 keer per dag brood enzo
Hoezee voor het pleeggezin! Plekken waar ik heb gezeten waren inderdaad ook een soort Sodom en Gomorra.... Maar dat zijn natuurlijk geen normale omgevingen...quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Dakota het volgende:
op t eerste kindertehuis waar ik woonde..seksten de 8 jarige meisjes met de 12 jarige jochies enzo
gelukkig had ik al voorlichting gehad in een pleeggezin
Komende van een vrouw die borstvoeding geeft, vind ik dat een beetje een dubieuze uitspraak Kootquote:
hij wil niet eens proevenquote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Komende van een vrouw die borstvoeding geeft, vind ik dat een beetje een dubieuze uitspraak Koot
iemand zei me ooit dat t zurig zou zijnquote:Op maandag 27 april 2009 23:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het is zoet. Je zou het zo in je koffie kunnen doen als suiker en melk vervanger
als ik chocola eet overkomt me dat vanzelfquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Memmel het volgende:
Smeer jij je wel in als je achter je pc kruipt, dakota?
Wij hadden een keer afgekolfde melk in een flesje, toen voelde manlief even of het warm genoeg was op zijn pols om het vevolgens af te likken. Ik zat het zo even aan te kijken en toen vroeg ik hoe dat nou smaakt moedermelk. Je had dat hoofd moeten zienquote:Op maandag 27 april 2009 23:46 schreef Dakota het volgende:
jawel hoor
af en toe lek ik alle kanten op en dan veeg ik t op met mn vinger en lik mn vinger af
niets vies aan, mn kind drinkt t ook
*stuurt wat volhoud-knuffels naar belana toe*quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:06 schreef Belana het volgende:
morgen 2 weken ET, gisteren had ik het heel heel zwaar...
ik denk eerlijk gezegd ook dat ik het nooit echt makkelijk ga krijgenik ben zo enorm een roker, maar voor mijn gezondheid is het gewoon echt beter. wat motiveerde jou ET?
ja dat heb ik ook wel, het is zo dom he? dat bedenk ik me ook steeds, dat het dom is. en daarnaast dat ik voornamelijk de handeling mis, niet de nicotine. dat ik het eigenlijk niet nodig heb. vooralsnog helpt het allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:10 schreef E.T. het volgende:
ik was het 'gewoon' zat![]()
Dat afhankelijke.. altijd checken of ik nog wel genoeg sigaretten had, of ik wel een aansteker had.. Als ik niet genoeg had een hele reis plannen om toch maar aan die stomme dingen te komen..
En zeker als ik dan weer onder m'n parapluutje buiten stond te roken had ik echt zoiets 'waar ben ik in godsnaam mee bezig?'
ow als je toch eens wat dichter bij zou wonen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Sugar het volgende:
Iemand hier die niets te doen heeft en gezellig op bezoek wil komen? Speelgoed, koffie en thee aanwezig!
Ik rookte superveel zelfs!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
wist niet dat jij ook gerookt haden miss sly ook dus? veel ex-rokers hier! stimuleert wel ook trouwens, jullie kunnen het ook allemaal, dus ik ook dan! thanks sjoeg!
qltel gaat net vandaag naar de postbusquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
Rewimo werkse ! Hou je postbus in de gaten....hij gaat vandaag weg ! (ongesensureerd)
Hier werkt de post koninginnedag niet dus hij zou er zaterdag zeker moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel gaat net vandaag naar de postbusNou ja, ik moet zaterdag toch naar Boxmeer, dan pik ik nog wel even de post op. Mijn moeder komt een dagje shoppen einkaufen zaterdag
Nee, het was echt vers gekookt, maar wel met te weinig suiker. Maar ik vind zuur lekker, dus ach! En het was ook nog groen zeg maar, dat zal er ook wel mee te maken hebben!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zuur? Als je het een week in een fles op de aanrecht laat staan misschien
Goed joh dat je het volhoudtquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:11 schreef Belana het volgende:
ja dat heb ik ook wel, het is zo dom he? dat bedenk ik me ook steeds, dat het dom is. en daarnaast dat ik voornamelijk de handeling mis, niet de nicotine. dat ik het eigenlijk niet nodig heb. vooralsnog helpt het allemaal
beetje ver ..... ik bedoelde het positiefquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Stout, dat klinkt wel heel sneu: 'behoefte aan een praatje'.![]()
![]()
Ik woon in Eindhoven.
Dat past niet, mijn grasveldjes zijn te klein voor deze volwassen tentquote:
Correct.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Guuzewuus het volgende:
Sugar, jullie hadden toch een oefensessie gedaan en toen besloten maar niet te gaan kamperen nog die zomer.
Het is dat mn schoonouders zo langs komen.... anders had het me ontzettend gezellig geleken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Sugar het volgende:
Iemand hier die niets te doen heeft en gezellig op bezoek wil komen? Speelgoed, koffie en thee aanwezig!
Ik zou het zo doen!! Maaaaar. Ze gaan a.s. weekend voor 2 maanden op vakantie, dus dit is de laatste keer dat ze Thomas zien enzo voor 2 maanden.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Reinhilde het volgende:
Poepbroek nr. 4 was de oorzaak.
Opgelost, slotje.
Oeh ich bin dabei!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:08 schreef Sugar het volgende:
Ha, bix, ook al te ver inderdaad! Het had allemaal zo leuk kunnen zijn!
Misschien organiseer ik binnenkort een meet in onze tuin, dan zorgt iedereen maar dat ie een auto heeft of zin in de trein en bak ik pannenkoeken.
I rememberquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef bixister het volgende:
leuk idee sugar!(ik was trouwens vorige week nog in eindhoven, op zondagmiddag zaten we daar op een terrasje, en ik heb wel af en toe gedacht "straks duiken sugar & fam hier ineens op!"
![]()
Mogen wij ook komen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:08 schreef Sugar het volgende:
Ha, bix, ook al te ver inderdaad! Het had allemaal zo leuk kunnen zijn!
Misschien organiseer ik binnenkort een meet in onze tuin, dan zorgt iedereen maar dat ie een auto heeft of zin in de trein en bak ik pannenkoeken.
Haha, gij alerte. Ik las eroverheen en bij mij gaat dan echt geen belletje rinkelen hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Sugar het volgende:
[..]
Guus, Stella en ik záten daar op een terras! De 19e, bedoel je toch?
![]()
Bekend verschijnsel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nee freecell, zo erg is het niet hoor.
En ik heb nu nog 10 minuten vrije tijd.
Het was meer een 'zo gaat het altijd' bij ons.
Want zo gaat het ook altijd bij ons.
Jupquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:50 schreef Reinhilde het volgende:
*Verkopen ze ergens ook speciaal behang voor babies?*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef Sugar het volgende:
Dames, ik ga dat echt gewoon plannen dan!
Dat zou toch gezellig zijn?
We gaan met Pinksteren met de hele familie, een man of 30quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:20 schreef bixister het volgende:
leuk guus! wij hebben laatst ook een tent gekocht. een cheapo 8-persoons tent bij de LIDL weliswaar, maar ik ben ook heel benieuwd hoe 't kamperen ons dit jaar zal bevallen. wanneer gaan jullie?
sugar, op de markt ja!'t was erg druk. en wat politievertoon. maar wel gezellig!
dat zeker!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Weet je wat we natuurlijk óók moeten doen? Begin juni een parkmeet regelen weer! In Utreg!
Ja! Absoluut! Leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Weet je wat we natuurlijk óók moeten doen? Begin juni een parkmeet regelen weer! In Utreg!
Ik was gisteren in Capelle (op het randje bij de Eurostars) achter de chinees an de capelsewegquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:14 schreef E.T. het volgende:
Hier ook een pakje vandaag (hopelijk) ..
Ik kon de stofjes-uitverkoop niet weerstaan![]()
Belana, natuurlijk kan je het!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:29 schreef bixister het volgende:
guus, zo gingen wij 2 jaar terug kamperen in frankrijk, hoorden we 's ochtends de mensen om ons heen (wij lagen nog in de tent) mopperen over onze nachtelijke geluiden: "heb jij ook zo wakker gelegen van dat huilende kindje hiernaast?" "ja! en toen was dat kind eindelijk stil, begon die vader te snurken!' ....'t was toen voor ons dus niet zo'n groot succes. gelukkig gingen we daarna nog op 't huis passen van vrienden (ook in frankrijk) dus hing niet onze hele vakantie van dat kamperen af. dit jaar een nieuwe poging!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
Dat je dingen van elkaar hoort, dat hoort juist bij kameren.
T enige dat ik niet kan waarderen is als mensen enorm gaan zitten tetteren, drinken en daardoor overlast tot diep in de nacht geven.
ow en die keer dat een buurkindje jarig was en er hiep hiep hoera om half 6 uitgebreid gezongen werd ...
Dat hoeft ook helemaal niet, maar gewoon aso-gedrag stoor ik me echt aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:34 schreef freecell het volgende:
Als ik ga kamperen garandeer ik ook niet dat we stil zijn hoor
Of je neemt haar meequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef Belana het volgende:
sugar, dat klinkt wel heel leukik heb nog een vriendin in Waalre, kan ik wel combineren dan
Hoeft niet, als jij een paspoort hebt kan hij daarop bijgeschreven worden. Hebben wij met Christan de eerste jaren ook gedaan. Maar toen mijn paspoort verliep heb ik voor ons allebei een ID-kaart genomen. Is ook wel handig nu wij in DLD wonen en Christan nogal eens in NL logeert of met opa en oma meerijdt naar een vakantieadres of zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Lees iets over ID kaart. Moet Maarten dat ook?![]()
Ga meteen even op internet zoeken avn hoe of wat.
nou, als ik de halve nacht een kind hoor huilen in de tent naast me dan word ik daar ook niet vrolijk van. maar 't is natuurlijk nog vervelender als je degene bent die haar zou moeten troosten en 't lukt niet. ze was echt ontroostbaar. vreselijk! juist op zo'n camping voel je je dan wel extra opgelaten hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef Brighteyes het volgende:Volgens mij hebben die andere mensen dan eerder een probleem dan jullie hoor! Als je niet gestoord wil worden door dat soort dingen moet je lekker in een hotel gaan zitten.
Ik denk dat ik Stella in de doek zou doen en zou gaan wandelen, ver weg het bos in, tot ze slaapt en dan weer terug sneekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef bixister het volgende:
[..]
nou, als ik de halve nacht een kind hoor huilen in de tent naast me dan word ik daar ook niet vrolijk van. maar 't is natuurlijk nog vervelender als je degene bent die haar zou moeten troosten en 't lukt niet. ze was echt ontroostbaar. vreselijk! juist op zo'n camping voel je je dan wel extra opgelaten hoor.
neeej niet begin juni... want dan kan ik er niet bij zijn...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:29 schreef bixister het volgende:
guus, zo gingen wij 2 jaar terug kamperen in frankrijk, hoorden we 's ochtends de mensen om ons heen (wij lagen nog in de tent) mopperen over onze nachtelijke geluiden: "heb jij ook zo wakker gelegen van dat huilende kindje hiernaast?" "ja! en toen was dat kind eindelijk stil, begon die vader te snurken!' ....'t was toen voor ons dus niet zo'n groot succes. gelukkig gingen we daarna nog op 't huis passen van vrienden (ook in frankrijk) dus hing niet onze hele vakantie van dat kamperen af. dit jaar een nieuwe poging!
Oh ja, snap ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef bixister het volgende:
[..]
nou, als ik de halve nacht een kind hoor huilen in de tent naast me dan word ik daar ook niet vrolijk van. maar 't is natuurlijk nog vervelender als je degene bent die haar zou moeten troosten en 't lukt niet. ze was echt ontroostbaar. vreselijk! juist op zo'n camping voel je je dan wel extra opgelaten hoor.
Ja hoor, zeker welquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Sugar het volgende:
Moet ik data gaan roepen voor mijn pannenkoekenmeet?
Kunnen jullie nog op korte termijn?
ik heb de eerste 7 weken van mn zwangerschap gerookt omdat k niet wist dat ik zwanger was.. ik rook nu denk ik 2 sigaretten per maand, na bv uiteraard of ik kolf eerst en uiteraard buiten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:45 schreef Reinhilde het volgende:
En als je op vakantie wilt naar het buitenland met je kindje is het ook wel handig. (Zeker als je gaat vliegen!)
Ik moet binnenkort mn paspoort vernieuwen, dus dan komt Thomas er meteen bij.
Over roken.. ik rookte vroegah makkelijk een pakje per dag.
Tijdens mn zwangerschap heb ik 5 sigaretten gerookt in de dagen vlak na het overlijden van mijn oma, tegen de stress. En nu rook ik weer af en toe, meestal 's avonds, en altijd buiten. Ik doe nu al 3 weken met 1 pakje, om aan te geven hoeveel ik rook.
kijk dat is eens goed nieuwsquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:
trouwdatum van me zusje is verplaatst naar 09-07-09
Super!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:
Fijn Vicky!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:
ben er ok blij mee...quote:
wat een leuke datum ! Je kunt m omdraaienquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:trouwdatum van me zusje is verplaatst naar 09-07-09
Ik kan ook de 23ste en de 9de ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:03 schreef Sugar het volgende:
Reinhilde, de 23e kan bix ook, dus hopelijk vind je die ook goed?
Ik dacht ook al, wie is eskaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:04 schreef Eska het volgende:
Sugar gekkie![]()
Maar het lijkt me wel heel leuk ja
Ook een beetje 'raar' wel, omdat de meesten mij niet (meer) kennen. Maar vooral leuk eigenlijk.
Tof! Wat fijn dat het gelukt isquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:trouwdatum van me zusje is verplaatst naar 09-07-09
Als ik welkom ben tenminstequote:
Eska, ik wist niet dat je een van je zoons naar qltel vernoemd hadquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Belana het volgende:
Eska is:
cool
lief
grappig
mama van max en frank
een oude OUD poster
vrouw
Yepquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Belana het volgende:
mmm... lois de 23e zullen jullie Eva's verjaardag vieren neem ik aan?
volgens mij was die er al voor ze qtel kende.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eska, ik wist niet dat je een van je zoons naar qltel vernoemd had
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Belana het volgende:
Eska is:
cool
lief
grappig
mama van max en frank
een oude OUD poster
vrouw
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar Eska en wij hebben elkaar al lang geleden een keer ontmoetquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef bixister het volgende:
volgens mij was die er al voor ze qtel kende.
mijn god lois, wat een af-schu-we-lijk verhaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Yepow en Eska is
![]()
![]()
Eska toevallig staat er in de telegraaf ookweer een bemoedigend stukje over vervoer van autistische kindjes![]()
* Lois geeft zichzelf een schop*
Werken moet ik
(bijna) ex-rookster danquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Eska het volgende:
[..]B'tje!!
![]()
Je vergeet er eentje, dear....ze rookt (nog)
al in de pre-fok! tijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar Eska en wij hebben elkaar al lang geleden een keer ontmoet
kun je eska dan niet meenemen naar de julianapark-meeting? of naar onze minimeet eind mei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef Belana het volgende:
[..]
(bijna) ex-rookster dan
maarre, ik kan de 23e dus niet, Eva wordt 8 en dat is een hele belangrijke mooie leeftijd voor de dame in kwestie, dus tenzij het een andere datum wordt (een zondag???) gaat het niet werken...
terwijl het me zo fijn lijkt!
Nee, het was een meeting die via Fok geregeld is, moet toch wel een jaar of 8 terug zijn langzamerhand... Ik weet niet meer precies waarover het gingquote:
volgens mij is eska's frank wel ouder dan fok hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het was een meeting die via Fok geregeld is, moet toch wel een jaar of 8 terug zijn langzamerhand...
Ja, dat weet ik nog wel, maar dat was zooooooo lang geleden. En ik ben zó benieuwd ook naar je leuke tweetal in het echt nu!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
haha renzell, wij hebben elkaar al eens in 't (utr)ech gezien. maar niet/nauwelijks gesproken. juul was toen nog een heerlijk blozende baby.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef renzell het volgende:
Bovendien heb ik een heus pannenkoekenmonster. Gisteren hebben we ze samen gebakken, ná het avondeten nog, én opgegeten.![]()
De mijne ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef bixister het volgende:
volgens mij is eska's frank wel ouder dan fok hoor.
Heel lang geleden alweer... jeetje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Eska het volgende:
Mijn Frank is 11 jaar![]()
Die meeting was in 2002 Rewimo, oktober of zo.
er staat wel dat een vader naar de politie is gestapt, maar of er daadwerkelijk aangifte is gedaan vermeld het verhaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef Belana het volgende:
ik hoop dat ie zijn verdiende loon krijgt
overigens miste ik in het verhaal dat er aangifte gedaan is, dat lijkt me toch ook wel op zijn plaats?!
Mijn broertje is autistisch en wordt ook met de taxi naar school gebracht, krijg altijd de kriebels van zulke verhalenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Yepow en Eska is
![]()
![]()
Eska toevallig staat er in de telegraaf ookweer een bemoedigend stukje over vervoer van autistische kindjes![]()
* Lois geeft zichzelf een schop*
Werken moet ik
Oh, dat zijn de betere onderzoeken...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Volgens sommige onderzoeken is een broodje kroket niet zo slecht als een broodje kaas
Ja, bovendien wil ik dat de mensen die naar mijn tuin-pannenkoeken-Eska-meet willen komen, ook vooral graag MIJ willen zien, dat snappen jullie wel, he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Belana het volgende:
ik wil die meeting bij sugar, dus ik eis een andere datum!
eska "meenemen" naar een andere meeting is nogal een omweg bix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |