ow als je toch eens wat dichter bij zou wonen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Sugar het volgende:
Iemand hier die niets te doen heeft en gezellig op bezoek wil komen? Speelgoed, koffie en thee aanwezig!
Ik rookte superveel zelfs!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
wist niet dat jij ook gerookt haden miss sly ook dus? veel ex-rokers hier! stimuleert wel ook trouwens, jullie kunnen het ook allemaal, dus ik ook dan! thanks sjoeg!
qltel gaat net vandaag naar de postbusquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
Rewimo werkse ! Hou je postbus in de gaten....hij gaat vandaag weg ! (ongesensureerd)
Hier werkt de post koninginnedag niet dus hij zou er zaterdag zeker moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel gaat net vandaag naar de postbusNou ja, ik moet zaterdag toch naar Boxmeer, dan pik ik nog wel even de post op. Mijn moeder komt een dagje shoppen einkaufen zaterdag
Nee, het was echt vers gekookt, maar wel met te weinig suiker. Maar ik vind zuur lekker, dus ach! En het was ook nog groen zeg maar, dat zal er ook wel mee te maken hebben!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zuur? Als je het een week in een fles op de aanrecht laat staan misschien
Goed joh dat je het volhoudtquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:11 schreef Belana het volgende:
ja dat heb ik ook wel, het is zo dom he? dat bedenk ik me ook steeds, dat het dom is. en daarnaast dat ik voornamelijk de handeling mis, niet de nicotine. dat ik het eigenlijk niet nodig heb. vooralsnog helpt het allemaal
beetje ver ..... ik bedoelde het positiefquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Stout, dat klinkt wel heel sneu: 'behoefte aan een praatje'.![]()
![]()
Ik woon in Eindhoven.
Dat past niet, mijn grasveldjes zijn te klein voor deze volwassen tentquote:
Correct.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Guuzewuus het volgende:
Sugar, jullie hadden toch een oefensessie gedaan en toen besloten maar niet te gaan kamperen nog die zomer.
Het is dat mn schoonouders zo langs komen.... anders had het me ontzettend gezellig geleken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Sugar het volgende:
Iemand hier die niets te doen heeft en gezellig op bezoek wil komen? Speelgoed, koffie en thee aanwezig!
Ik zou het zo doen!! Maaaaar. Ze gaan a.s. weekend voor 2 maanden op vakantie, dus dit is de laatste keer dat ze Thomas zien enzo voor 2 maanden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |