Julkquote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Linda2205 het volgende:
Vreselijk hah Freecell, naaktslakken?! Vroegah, toen ik nog een krantenwijk had, is er in de zomer 1 tussen mn voet en mn slipper terecht gekomen. Dat word heel interessant als je verder loopt
het werd een soort pandemiequote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
ah baaaaah Freecell dat is ontzettend ranzig![]()
waarom zijn naam-topics afgeschaft?
*noteert*quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een koude hondendrol tussen je tenen door is ook geen aanradertje trouwens
een lauwe is nog erger!quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een koude hondendrol tussen je tenen door is ook geen aanradertje trouwens
Geniaal!quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Rewimo het volgende:
O meikevers! Ooit op een camping in Engeland geweest waar 's avonds hele hordes van die dingen rondvlogen. Je kon ermee badmintonnenIk kan me nog herinneren dat mensen een kanarie bij zich hadden die angstig zat te piepen omdat er een meikever in zijn kooi was gevlogen
't Beestje had 't niet meer.
Niet helemaal, want ik heb geen zin om de deur uit te gaan en het laten bezorgen duurt te lang.quote:
Ik wil bij jou niet komen eten iigquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Logisch. Van praten over geplette naaktslakken en lauwe hondenschijt zou ik ook trek krijgen in shoarma
Natuurlijk, ik leef met mijn vrouw meequote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ah, een meevoelende vent...altijd goed
quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef freecell het volgende:
[..]
tranen over mijn wangen
En dan proberen aan TARA uit te leggen wat the fun is
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik leef met mijn vrouw mee
Oh!!! Maar nu gaat het topic over PM-girls...quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef moussy het volgende:
En Rocka met een nieuw rockertje in dr buik natuurlijkmaar naam-topics zijn afgeschaft
Ik moet eerlijk toegeven dat ik regelmatig misselijk ben geweest als DuchessX zich ook niet zo lekker voelde terwijl er bij mij geen aanleiding toe wasquote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...
In ieder geval, het is weleens onderzocht: mannen met zwangere vrouwen komen ook aan, hebben een andere hormoonhuishouding en kunnen bijv. ook misselijk zijn. Jij bent het perfecte voorbeeld nu, met een nachtelijke vreetbui
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...
In ieder geval, het is weleens onderzocht: mannen met zwangere vrouwen komen ook aan, hebben een andere hormoonhuishouding en kunnen bijv. ook misselijk zijn. Jij bent het perfecte voorbeeld nu, met een nachtelijke vreetbui
quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...
Hij vergat alleen dat IK na de bevalling meteen weer 10 kilo kwijt was
lIef, lief en nog eens liefquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik regelmatig misselijk ben geweest als DuchessX zich ook niet zo lekker voelde terwijl er bij mij geen aanleiding toe was
Welterustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onsmakelijke toestanden hier![]()
Trekt mijn zwakke maag niet meer, ik ga slapen
Dat hadden we hier ook wel kunnen gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...
Hij vergat alleen dat IK na de bevalling meteen weer 10 kilo kwijt was
Truste Miss en Sennaquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
OMGquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha die sympathy-pains vind ik zo schattig![]()
overigens komt mijn lief niet aan en valt juist alleen maar afnouja ach, na augustus ik ook weer hopelijk
Dit bericht gezien trouwens? Wat bizarzo jong nog...
Trustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Zo idioot is dat! Mijn ventje is 8, bijna 9 en nog zo heerlijk naief. Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken dat een jochie van zijn leeftijd zoiets zou doen!quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
overigens komt mijn lief niet aan en valt juist alleen maar afnouja ach, na augustus ik ook weer hopelijk
idd zoveel keusquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Linda2205 het volgende:
ken ik dakoot...En dan ook heel gemeen heel langzaam samen met mij door het snoepgangetje van de supermarkt lopen en dan zien hoe zwaar ik het heb
Die van mij snackt veel en komt niet aanquote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef Dakota het volgende:
mijn vent komt niet aan maar die snackt weinig.
stom. Ik zit altijd in mn eentje te kanen en hij kijkt me dan raar aan
voor een deel kopieergedrag lijkt me, maar voor een ander deel wat zo'n kind dondersgoed dat ie iets doet wat niet mag. Of hij echt beseft wat voor schade hij bij dat meisje aanricht betwijfel ik wel maar toch he.quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef Linda2205 het volgende:
zouden die kleintjes echt weten wat ze deden? Die van 7 zeg maar? Wel idioot hey...tzal je kind maar zijn, schaamt je de ogen uit je kop wrs
quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij snackt veel en komt niet aan
En dan achter zijn rug om aan mij 'weet je zéker dat hij goed eet? En weet je zéker dat het er in blijft?'
Echt te idioot
die zijn wel heel erg jong en toch hoor je het steeds vaker.quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Das niet snackenquote:Op maandag 27 april 2009 23:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja snacken..hij eet dus wel 6 keer per dag brood enzo
Hoezee voor het pleeggezin! Plekken waar ik heb gezeten waren inderdaad ook een soort Sodom en Gomorra.... Maar dat zijn natuurlijk geen normale omgevingen...quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Dakota het volgende:
op t eerste kindertehuis waar ik woonde..seksten de 8 jarige meisjes met de 12 jarige jochies enzo
gelukkig had ik al voorlichting gehad in een pleeggezin
Komende van een vrouw die borstvoeding geeft, vind ik dat een beetje een dubieuze uitspraak Kootquote:
hij wil niet eens proevenquote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Komende van een vrouw die borstvoeding geeft, vind ik dat een beetje een dubieuze uitspraak Koot
iemand zei me ooit dat t zurig zou zijnquote:Op maandag 27 april 2009 23:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het is zoet. Je zou het zo in je koffie kunnen doen als suiker en melk vervanger
als ik chocola eet overkomt me dat vanzelfquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Memmel het volgende:
Smeer jij je wel in als je achter je pc kruipt, dakota?
Wij hadden een keer afgekolfde melk in een flesje, toen voelde manlief even of het warm genoeg was op zijn pols om het vevolgens af te likken. Ik zat het zo even aan te kijken en toen vroeg ik hoe dat nou smaakt moedermelk. Je had dat hoofd moeten zienquote:Op maandag 27 april 2009 23:46 schreef Dakota het volgende:
jawel hoor
af en toe lek ik alle kanten op en dan veeg ik t op met mn vinger en lik mn vinger af
niets vies aan, mn kind drinkt t ook
*stuurt wat volhoud-knuffels naar belana toe*quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:06 schreef Belana het volgende:
morgen 2 weken ET, gisteren had ik het heel heel zwaar...
ik denk eerlijk gezegd ook dat ik het nooit echt makkelijk ga krijgenik ben zo enorm een roker, maar voor mijn gezondheid is het gewoon echt beter. wat motiveerde jou ET?
ja dat heb ik ook wel, het is zo dom he? dat bedenk ik me ook steeds, dat het dom is. en daarnaast dat ik voornamelijk de handeling mis, niet de nicotine. dat ik het eigenlijk niet nodig heb. vooralsnog helpt het allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:10 schreef E.T. het volgende:
ik was het 'gewoon' zat![]()
Dat afhankelijke.. altijd checken of ik nog wel genoeg sigaretten had, of ik wel een aansteker had.. Als ik niet genoeg had een hele reis plannen om toch maar aan die stomme dingen te komen..
En zeker als ik dan weer onder m'n parapluutje buiten stond te roken had ik echt zoiets 'waar ben ik in godsnaam mee bezig?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |