Julkquote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Linda2205 het volgende:
Vreselijk hah Freecell, naaktslakken?! Vroegah, toen ik nog een krantenwijk had, is er in de zomer 1 tussen mn voet en mn slipper terecht gekomen. Dat word heel interessant als je verder loopt
het werd een soort pandemiequote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
ah baaaaah Freecell dat is ontzettend ranzig![]()
waarom zijn naam-topics afgeschaft?
*noteert*quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een koude hondendrol tussen je tenen door is ook geen aanradertje trouwens
een lauwe is nog erger!quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een koude hondendrol tussen je tenen door is ook geen aanradertje trouwens
Geniaal!quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Rewimo het volgende:
O meikevers! Ooit op een camping in Engeland geweest waar 's avonds hele hordes van die dingen rondvlogen. Je kon ermee badmintonnenIk kan me nog herinneren dat mensen een kanarie bij zich hadden die angstig zat te piepen omdat er een meikever in zijn kooi was gevlogen
't Beestje had 't niet meer.
Niet helemaal, want ik heb geen zin om de deur uit te gaan en het laten bezorgen duurt te lang.quote:
Ik wil bij jou niet komen eten iigquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Logisch. Van praten over geplette naaktslakken en lauwe hondenschijt zou ik ook trek krijgen in shoarma
Natuurlijk, ik leef met mijn vrouw meequote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ah, een meevoelende vent...altijd goed
quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef freecell het volgende:
[..]
tranen over mijn wangen
En dan proberen aan TARA uit te leggen wat the fun is
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik leef met mijn vrouw mee
Oh!!! Maar nu gaat het topic over PM-girls...quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef moussy het volgende:
En Rocka met een nieuw rockertje in dr buik natuurlijkmaar naam-topics zijn afgeschaft
Ik moet eerlijk toegeven dat ik regelmatig misselijk ben geweest als DuchessX zich ook niet zo lekker voelde terwijl er bij mij geen aanleiding toe wasquote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...
In ieder geval, het is weleens onderzocht: mannen met zwangere vrouwen komen ook aan, hebben een andere hormoonhuishouding en kunnen bijv. ook misselijk zijn. Jij bent het perfecte voorbeeld nu, met een nachtelijke vreetbui
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had nog snel mn post ge-edit, maar was toch te langzaam...
In ieder geval, het is weleens onderzocht: mannen met zwangere vrouwen komen ook aan, hebben een andere hormoonhuishouding en kunnen bijv. ook misselijk zijn. Jij bent het perfecte voorbeeld nu, met een nachtelijke vreetbui
quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...
Hij vergat alleen dat IK na de bevalling meteen weer 10 kilo kwijt was
lIef, lief en nog eens liefquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik regelmatig misselijk ben geweest als DuchessX zich ook niet zo lekker voelde terwijl er bij mij geen aanleiding toe was
Welterustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onsmakelijke toestanden hier![]()
Trekt mijn zwakke maag niet meer, ik ga slapen
Dat hadden we hier ook wel kunnen gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat aankomen tijdens de zwangerschap hadden we hier ook...
Hij vergat alleen dat IK na de bevalling meteen weer 10 kilo kwijt was
Truste Miss en Sennaquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
OMGquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha die sympathy-pains vind ik zo schattig![]()
overigens komt mijn lief niet aan en valt juist alleen maar afnouja ach, na augustus ik ook weer hopelijk
Dit bericht gezien trouwens? Wat bizarzo jong nog...
Trustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Zo idioot is dat! Mijn ventje is 8, bijna 9 en nog zo heerlijk naief. Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken dat een jochie van zijn leeftijd zoiets zou doen!quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha die sympathy-pains vind ik zo schattig![]()
overigens komt mijn lief niet aan en valt juist alleen maar afnouja ach, na augustus ik ook weer hopelijk
Dit bericht gezien trouwens? Wat bizarzo jong nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |