quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Reinhilde het volgende:
Poepbroek nr. 4 was de oorzaak.
Opgelost, slotje.
Oeh ich bin dabei!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:08 schreef Sugar het volgende:
Ha, bix, ook al te ver inderdaad! Het had allemaal zo leuk kunnen zijn!
Misschien organiseer ik binnenkort een meet in onze tuin, dan zorgt iedereen maar dat ie een auto heeft of zin in de trein en bak ik pannenkoeken.
I rememberquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef bixister het volgende:
leuk idee sugar!(ik was trouwens vorige week nog in eindhoven, op zondagmiddag zaten we daar op een terrasje, en ik heb wel af en toe gedacht "straks duiken sugar & fam hier ineens op!"
![]()
Mogen wij ook komen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:08 schreef Sugar het volgende:
Ha, bix, ook al te ver inderdaad! Het had allemaal zo leuk kunnen zijn!
Misschien organiseer ik binnenkort een meet in onze tuin, dan zorgt iedereen maar dat ie een auto heeft of zin in de trein en bak ik pannenkoeken.
Haha, gij alerte. Ik las eroverheen en bij mij gaat dan echt geen belletje rinkelen hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Sugar het volgende:
[..]
Guus, Stella en ik záten daar op een terras! De 19e, bedoel je toch?
![]()
Bekend verschijnsel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nee freecell, zo erg is het niet hoor.
En ik heb nu nog 10 minuten vrije tijd.
Het was meer een 'zo gaat het altijd' bij ons.
Want zo gaat het ook altijd bij ons.
Jupquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:50 schreef Reinhilde het volgende:
*Verkopen ze ergens ook speciaal behang voor babies?*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef Sugar het volgende:
Dames, ik ga dat echt gewoon plannen dan!
Dat zou toch gezellig zijn?
We gaan met Pinksteren met de hele familie, een man of 30quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:20 schreef bixister het volgende:
leuk guus! wij hebben laatst ook een tent gekocht. een cheapo 8-persoons tent bij de LIDL weliswaar, maar ik ben ook heel benieuwd hoe 't kamperen ons dit jaar zal bevallen. wanneer gaan jullie?
sugar, op de markt ja!'t was erg druk. en wat politievertoon. maar wel gezellig!
dat zeker!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Weet je wat we natuurlijk óók moeten doen? Begin juni een parkmeet regelen weer! In Utreg!
Ja! Absoluut! Leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Weet je wat we natuurlijk óók moeten doen? Begin juni een parkmeet regelen weer! In Utreg!
Ik was gisteren in Capelle (op het randje bij de Eurostars) achter de chinees an de capelsewegquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:14 schreef E.T. het volgende:
Hier ook een pakje vandaag (hopelijk) ..
Ik kon de stofjes-uitverkoop niet weerstaan![]()
Belana, natuurlijk kan je het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |