Nee, we hebben gewoon geile gesprekken en zitten naakt film te kijken enzo, maar geen seks!quote:
Ahhh, wat lief!quote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei net dat ze hartstikke zin had in vrijdag, nog nooit zoiets leuks had gedaan met een jongen![]()
!
Ik heb er zelf ook super veel zin in
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei net dat ze hartstikke zin had in vrijdag, nog nooit zoiets leuks had gedaan met een jongen![]()
!
Ik heb er zelf ook super veel zin in
bijna nog net niet, bouwen de spanning op door elkaar naakt te bekijken enzoquote:
Snowboardenquote:
Ik wil jou ook wel een kusje geven.quote:
Sterkte morgen op je werk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook kusjes...
en die brownie van JB kijkt me weer zo aan![]()
Ik moet trouwens weer ff over mn baas klagen...
wat is dat een vieze vuile eikel zeg! brrr... hopelijk issie er niet morgen, dan hoef ik iig niet meer met hem te praten voorlopig.
* Murmeli staat niet voor zichzelf in anders
Oquote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon geile gesprekken en zitten naakt film te kijken enzo, maar geen seks!
O!quote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna nog net niet, bouwen de spanning op door elkaar naakt te bekijken enzo
zal er nog wel van komen dat we spetterende hete keiharde sex hebben
Graagquote:
Of in de huiskamer samen op een bankje zitten een stom tv programma te kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms zijn kusjes zooooooo fijn he
bevobbeld als je op een bankje staat in de regen ofzo
just say whenquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms zijn kusjes zooooooo fijn he
bevobbeld als je op een bankje staat in de regen ofzo
was jij dat dan niet die laatst een keiduur snowboard had gekocht en daarmee iedereen van de piste blies in Oostenrijk?quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk zelf dat snowboarden best leuk is om te doen, vooral omdat we het allebei niet kunnen
bluf!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga naar bed![]()
Ciao!
truste en beterschapjes!! en een kusje natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga naar bed![]()
Ciao!
Nee, dat was met een sneeuwscooter van de mount Everestquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was jij dat dan niet die laatst een keiduur snowboard had gekocht en daarmee iedereen van de piste blies in Oostenrijk?
of ik zit en jij staatquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent groot he?
dan moet ik op een bankje staan toch!?
Ik ga echt!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef djayzz het volgende:
Nog een extra kusje op je voorhoofd Nouk!tegen de hoofdpijn
![]()
Kusje!quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
truste en beterschapjes!! en een kusje natuurlijk
Gadverdamme. Ado, ga je mond spoelen. Of je toetsenbord.quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon geile gesprekken en zitten naakt film te kijken enzo, maar geen seks!
quote:
Slaap lekkerquote:
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen hequote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ado, ga je mond spoelen. Of je toetsenbord.
Jij ook een lekkere zoen *Smak*quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[zielig stemmetje] ik wil ook kusjes.... [/zielig stemmetje]
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
Kus! Kus! Kus! Kus! Kus! Kus! Kus!quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
Wat?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteldquote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
zie je wel... het was bluf dat slapen van jequote:
Viespeuk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen he
Tis ook nooit goed he....bij die vrouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteld
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen he
Ze slaapt al hoor, ze droomt dat ze op Fok zit!quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zie je wel... het was bluf dat slapen van je
meisjes die vragen moet je plagenquote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteld
[klaagstemmetje]quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzo
Kusjequote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[klaagstemmetje]
ok dan wil ik gewoon even klagen...maar jullie reageren niet op mijn geklaag
* Murmeli zich genegeerd voelt
[/klaagstemmetje]
quote:
Dat zouden ook nooit uitspraken van mij zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzo
hij nam vanmiddag zn kusje terugquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he....bij die vrouwen.
Vandaar dat ik het als voorbeeld gebruikquote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt verschrikkelijk.
Van mij ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Dat zouden ook nooit uitspraken van mij zijn!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]Als je dat al vies vind, ga je het nog moeilijk krijgen in deze wereld...
![]()
Ik snap hm.quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het als voorbeeld gebruik
Zullen we elkaar maar negeren?quote:
Ik zou in een lachstuip schieten als een vrouw dat zou gebruiken als dirty talkquote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.dat is ook wel erge dirty talk.
Het is tè smerigquote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.dat is ook wel erge dirty talk.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou in een lachstuip schieten als een vrouw dat zou gebruiken als dirty talk
quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
Er wordt wat afgezoend hier!
Ik ga nu echt slapen trouwens!
ipv
![]()
ik wil ook in jouw sigquote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
Er wordt wat afgezoend hier!
Ik ga nu echt slapen trouwens!
ipv
![]()
Dan ga ik wel naar de slagerquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dat is wel erg creatief bedacht en bijna ranzig te noemen. Het is gewoon een beetje raar als je zulke dingen gaat zeggen denk ik.
alsof je een seksboekje aan het lezen bent en ze strooien met vleeswaren.
Niet alleen vleeswaren. Ook fruit...quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dat is wel erg creatief bedacht en bijna ranzig te noemen. Het is gewoon een beetje raar als je zulke dingen gaat zeggen denk ik.
Dat kan, wat zou je met me willen doen om in mijn sig te komen ?quote:
Oh ja schatje, ga door ga door, oh stop je druipende zwans lekker diep in mijn rode rosbief.. oeh yeah baby... give it to mequote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatst nog een heel gesprek gehad over bloeiende kelken en stampers enzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
oooo...quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar de slager
In bed wil ik andere dingen doen en horen
quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ja schatje, ga door ga door, oh stop je druipende zwans lekker diep in mijn rode rosbief.. oeh yeah baby... give it to me
Klinkt als een slechte Keurslager reclame...quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ja schatje, ga door ga door, oh stop je druipende zwans lekker diep in mijn rode rosbief.. oeh yeah baby... give it to me
quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
murmeliën? kweetnie dat klinkt ook raar....quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat kan, wat zou je met me willen doen om in mijn sig te komen ?
Je zou en kurkdroog en slap van worden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Liever mijn echte naam danquote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laatst nog een heel gesprek gehad over bloeiende kelken en stampers enzo
[..]
oooo...
Ah
Ado. Ja
hmmm
zoiets?
Denk er maar even over na, dan zie ik het morgen wel (discreet) in mijn PM, ok?quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
murmeliën? kweetnie dat klinkt ook raar....
ja? ik denk dat kwaak er heel geil van zou wordenquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou en kurkdroog en slap van worden.Zeg dan niks.
nee hoor!quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb mijn kansen op sex met jou verspeeld nu?
misschien moet jij maar bedenken wat ik allemaal met jou gedaan hebquote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Denk er maar even over na, dan zie ik het morgen wel (discreet) in mijn PM ofzo, ok?
Kus! djayzz moet nu echt gaan slapen
Ok, dat is dan misschien zijn smaak.quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja? ik denk dat kwaak er heel geil van zou worden
Hij neukt dan ook een kikker hequote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dat is dan misschien zijn smaak.Ik vind het niet zo tof klinken.
Dat is goed, en als ik er dan morgen achter ben mag je in mijn Sigquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien moet jij maar bedenken wat ik allemaal met jou gedaan heb
oh ik geloof dat jij nu je kansen op sex met mij hebt verspeeldquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik geloof dat jij nu je kansen op sex met mij hebt verspeeld
quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is goed, en als ik er dan morgen achter ben mag je in mijn Sig
quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een natte kont heb ik er wel voor over
quote:
Kloptquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar wel een lekkere kikker (en knap!)
we laten wat ruimte voor jou overquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat worden er toch veel kansen op sex verspeeld hier zeg!
zal eens wat leuks verzinnen. of heb je nog wat leuke voorstellen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik heb die ervaring nu al meegemaakt
kweenie of dat in herhaling het zelfdegevoel opleverd.....
kunnen we beter wat anders verzinnen
Ik blijf nog wel ff.quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
gaat iedereen ineens weg
moet ik zeker ook naar bed?
gratver morgen naar mn werk.... daar wil ik nu echt niet meer heen
Is niet nodig, ik heb genoeg sexquote:
sorry ben even niet zo goed in wat verzinnenquote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal eens wat leuks verzinnen. of heb je nog wat leuke voorstellen?
Thee!quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is niet nodig, ik heb genoeg sex
En ik ga ook zo naar bed
Even nog wat drinken enzo en dan onder de deken boekje lezen en slapen
papier schuiven, overheid bla subsidies enzo.quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel ff.
Wat voor werk doe je dan dat je er zo'n hekel aan hebt?
ja maar als wij jouw sex in beslag nemen niet meer dus vandaar....quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is niet nodig, ik heb genoeg sex
En ik ga ook zo naar bed
Even nog wat drinken enzo en dan onder de deken boekje lezen en slapen
Waterquote:
En Das kut jaquote:Op maandag 27 april 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
papier schuiven, overheid bla subsidies enzo.
maar dat werk zelf trek ik nog net wel maar ik heb per vandaag officieel oorlog met mn baas.... mag niks van hemword behandeld als een schoolkind van 14 dat altijd spijbelt en nooit zn best doet
Die neem je niet zo gemakkelijk in beslag hoorquote:Op maandag 27 april 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar als wij jouw sex in beslag nemen niet meer dus vandaar....
Geen wonder dat je er geen zin in hebt!quote:Op maandag 27 april 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
papier schuiven, overheid bla subsidies enzo.
maar dat werk zelf trek ik nog net wel maar ik heb per vandaag officieel oorlog met mn baas.... mag niks van hemword behandeld als een schoolkind van 14 dat altijd spijbelt en nooit zn best doet
ja.... mag niet eens meer thuiswerken van hemquote:
Is vooral vervelend dat je niet eens kan praten met mquote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.... mag niet eens meer thuiswerken van hemen de rest mag het wel
sukkel.....
andere afdeling zoeken....quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen wonder dat je er geen zin in hebt!Al bedacht wat je eraan gaat doen?
Klinkt echt als een lul.quote:Op maandag 27 april 2009 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
andere afdeling zoeken....
hij zit me al een tijd dwars en ik heb een aantal keer aangegeven dat ik daar niet vrolijk van word, hij wil zich zo goed als nooit aanpassen in zn zieke plannetjes en vind dat ik maar weg moet gaan als het me niet bevalt. dus dat ga ik dan maar doen. Maar ik ga er nog wel melding van maken ergens, zodat hij er misschien op wordt aangesproken. (maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet, maargoed....) t is een beetje zo'n mannetje dat als je niet in zn straatje past dat ie je wegpest. Geen zin meer om daarmee te leven, word ik zwaar opgefokt van
ja ik ben heel de tijd de redelijkheid zelve gebleven maar dat houdt ergesn op he. dus ik heb me nu voorgenomen om gewoon niet meer met hem te praten. het enige gesprek dat we nog gaan voeren is: rené ik denk dat het beter is dat ik naar een ander team ga want wij kunnen echt niet meer samenwerken.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is vooral vervelend dat je niet eens kan praten met m
niet heel makkelijk op zich maar het kan wel. moet je intern solliciteren enzo maar ik zit nog deels in de ziektewet dus dat schiet niet zo op, maargoed, over 6 weken ofzo is dat ook klaar dus dan is het makkelijker misschien.....quote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Klinkt echt als een lul.![]()
Kun je een beetje makkelijk tussen afdelingen switchen dan?
Pfff, dat helpt dus ook al niet. Succes met solliciteren in ieder geval.quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet heel makkelijk op zich maar het kan wel. moet je intern solliciteren enzo maar ik zit nog deels in de ziektewet dus dat schiet niet zo op, maargoed, over 6 weken ofzo is dat ook klaar dus dan is het makkelijker misschien.....
Haha, kunnen we het topic samen nog volmaken.quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
truste allemaal lieve slaapkoppies
venco... ik ben er nog ff hoor....
ja beetje een kutsituatie, maar ja, wat moet dat moet. en ik moet daar echt weg....quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pfff, dat helpt dus ook al niet. Succes met solliciteren in ieder geval.
volmaken ook nog? ik moet wel gewoon werken morgenquote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, kunnen we het topic samen nog volmaken.
Waarom zeg je niks dan, als je de rosbief mist, haal je hem er toch gewoon weer even bij?quote:
Ooh, dat scheelt in ieder geval voor morgen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja beetje een kutsituatie, maar ja, wat moet dat moet. en ik moet daar echt weg....
we gaan het zien. moet toch door he. en gelukkig hoef ik hem ws voorlopig ff niet te zien, hij is vrij dus dat scheelt. daarna zien we wel weer, misschien ben ik dan een beetje afgekoeld
Tja, moet ook af en toe een slok bier nemen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks dan, als je de rosbief mist, haal je hem er toch gewoon weer even bij?
ben jij een newbie of heb ik je gewoon nog niet gezien (of niet onthoudenquote:
af en toe = genoeg tijd om te tikkenquote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, moet ook af en toe een slok bier nemen.
Maakt dat uit?quote:Op maandag 27 april 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij een newbie of heb ik je gewoon nog niet gezien (of niet onthouden)
Kzal aan je denken hoor, ben je niet helemaal alleenquote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, zo blijft er niemand over.
Haha, ja weet ik. Bedoel ook niet te letterlijk hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volmaken ook nog? ik moet wel gewoon werken morgen
Voor een forum gaat dit topic in mijn opinie best rap.quote:Op maandag 27 april 2009 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja weet ik. Bedoel ook niet te letterlijk hoor.Dat zou namelijk ook niet zo snel gaan.
Oh das fijn om te weten.quote:Op maandag 27 april 2009 23:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kzal aan je denken hoor, ben je niet helemaal alleen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
een topic per uur ofzo is het soms toch?
Soms nog minder dan een uur.quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
een topic per uur ofzo is het soms toch?
Dat kan toch ook best zonder kloon?quote:Op maandag 27 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
In je eentje een topic volplaatsen, kunst. Maak dan tenminste een kloon aan.
Sommige mensen praten graag tegen zichzelf.quote:Op maandag 27 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
In je eentje een topic volplaatsen, kunst. Maak dan tenminste een kloon aan.
Dat bedoel ik, maar nu lijkt t alsof je tegen jezelf aan het lullen bent. Is zowel in de kroeg als een forum nogal een raar gezicht.quote:Op maandag 27 april 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan toch ook best zonder kloon?
Maar ik wilde alleen maar even laten zien dat je best met zn tweeën een topic vol kan posten in niet al te lange tijd, als je maar een beetje je best doet
nee dat maakt niet uit maar als je een newbie was kon ik gaan zeuren dat je de vragen moet beantwoordenquote:
Standaard.quote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Voor een forum gaat dit topic in mijn opinie best rap.
Nou, bij deze dan, ik was niet tegen mezelf aan het praten.quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar nu lijkt t alsof je tegen jezelf aan het lullen bent. Is zowel in de kroeg als een forum nogal een raar gezicht.
Ja, sex, maar dat vind jij dan weer viesquote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Ofresca het volgende:
Hebben we nog wat om over te praten dan?
En waar gaan we het dan eens over hebben?quote:Op maandag 27 april 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
is heul nie raar.
maar op zich vind ik mijn eigen TT best wel lief dus we kunnen het topic ook gewoon lekker lang open houden
Jij niet?quote:Op maandag 27 april 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sex, maar dat vind jij dan weer vies
straffen verzinnen voor mijn baas?quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Ofresca het volgende:
Hebben we nog wat om over te praten dan?
Ah, da's inderdaad een goeie.quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat maakt niet uit maar als je een newbie was kon ik gaan zeuren dat je de vragen moet beantwoorden
Oh.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Ik vind het erg lekker
Dit schijnt vrij effectief te zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
straffen verzinnen voor mijn baas?
wie weet er nog een leuke marteltechniek?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ah, da's inderdaad een goeie.
Excuus:
- Hoe oud ben je?
23
- Sekse?
M
-Woonplaats/ regio?
Utrecht
- Interesses?
Computers, voetbal, snowboarden
- Seksuele voorkeur?
Vrouwen
- Lengte en postuur?
1.82, slank
- Hoe lang single?
Paar weken
Ga 'm verleiden en klaag 'm aan.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
straffen verzinnen voor mijn baas?
wie weet er nog een leuke marteltechniek?
whehe...quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh.![]()
Okee. Genoeg onzin.
Wat wil je altijd nog een keer in bed uitproberen?
vrij definitief ook...quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit schijnt vrij effectief te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guillotine
Dat is toch geen martelen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das een redelijk aparte vraag. Wat moe je in hemelsnaam daarop antwoorden?quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
en hoe lang ben je van plan om single te blijven
* Murmeli verzint er een paar vragen bij...net zo makkelijk!
Ik wil jou in bed uitproberenquote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh.![]()
Okee. Genoeg onzin.
Wat wil je altijd nog een keer in bed uitproberen?
ik denk dat we het psychisch moeten aanpakken.... hem voortaan de post laten bezorgen bij ons op het werk ofzo. dat ie eerst vet wordt afgezeken in zn beoordeling en dat ie dan op soort non actief wordt gesteldquote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat was nogal een affaire waar ik even liever niet aan terugdenk. Ik denk dat ik nog wel ff single blijf. Het is heel erg wennen en te doen zolang ik haar maar uit mn kop hou.quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
en hoe ben je singles geworden dan en waarom enzo? en hoe lang ben je van plan om single te blijven en vind je het leuk om single te zijn?
* Murmeli verzint er een paar vragen bij...net zo makkelijk!
Wat moet ik wel aan je vragen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe...
Dat is niet iets wat je aan mij moet vragen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil jou in bed uitproberen
gatverdamme, rene verleidenquote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga 'm verleiden en klaag 'm aan.![]()
Of vier-en-deel hem. Of haal allemaal van die kut kantoor-grappen uit!
Niet verder vragen dus?quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, dat was nogal een affaire waar ik even liever niet aan terugdenk. Ik denk dat ik nog wel ff single blijf. Het is heel erg wennen en te doen zolang ik haar maar uit mn kop hou.
Gewoon met je maten naar de kroeg, veel zuipen en over een andere vrouw heen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, dat was nogal een affaire waar ik even liever niet aan terugdenk. Ik denk dat ik nog wel ff single blijf. Het is heel erg wennen en te doen zolang ik haar maar uit mn kop hou.
precies, hoe definitiever hoe beterquote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Murm gelijk van het gesodemieter af.
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatverdamme, rene verleidengeen goed idee... daar issie veul te lillik voor
vierendelen is beter.
kantoorgrappenweet je een paar leuke?
Ervaring?quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon met je maten naar de kroeg, veel zuipen en over een andere vrouw heen.
Dat helpt.
Gedaan, hielp goed idd.quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon met je maten naar de kroeg, veel zuipen en over een andere vrouw heen.
Dat helpt.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zeker.quote:
Gaatje, daar doe ik het niet voor.quote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgende week heb ik misschien nog wel ergens een gaatje
quote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
echt zooooooo nasty vandaag.. ben kei hard aangerand.. en ik genoot er nog van ook..nou ja.. zo maar slapen en erover dromen
Sowieso One-Night-Stand.quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee..
Wat wil jij nog proberen dan?
Nah, ze was een leuke meid. Het is op het moment gewoon geen goed moment om een vaste relatie te hebben voor me.quote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt als een vrolijk verhaal (not) sterkte... je kan hier wel iig lekker gallen en spuien
ook gedaan toen ik single werd, best fijn
Haha en hoe succesvol is dat?quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand oppikken in ht singles topic helpt ook
Volgens mij lullen ze hier meer dan dat ze daadwerkelijk tot actie overgaan als je het mij vraagt.quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand oppikken in ht singles topic helpt ook
Hm.quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso One-Night-Stand.
En verder... Nog zoveel.
quote:
Murm heeft hier een vriendje vandaanquote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij lullen ze hier meer dan dat ze daadwerkelijk tot actie overgaan als je het mij vraagt.
Nog nooit een onenight stand gehad?quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso One-Night-Stand.
En verder... Nog zoveel.
Stalken met post-its.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja scheetkussen dacht ik ook aan maar dat is niet leuk....
ik moet wat beters hebben....eigenlijk iets dat niet echt opvalt maar waar ie langzaam gek van wordt
Zo'n idee heb ik ook idd.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij lullen ze hier meer dan dat ze daadwerkelijk tot actie overgaan als je het mij vraagt.
Allemaal van die kleine dingen. Dingen verstoppen, leeghalen, weghalen, door de war gooien, onleesbaar maken.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet wat beters hebben....eigenlijk iets dat niet echt opvalt maar waar ie langzaam gek van wordt
en er zijn er meer maar ikben spontaan vergeten wie dat ook alweer waren....quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Murm heeft hier een vriendje vandaan
Oh ja, Kwaak....die vond ik nogal bitter overkomen, dus of dat telt.quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Murm heeft hier een vriendje vandaan
Maar dat wist je ook niet gelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet wel de goeie oppikken he
maar die heb ik al
Als je bij zn bureau kan komen, kan je elke keer zn pen verstoppen ofzo, en dan steeds op een andere plek.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ehm, toen had ik een vriendin en ik was 19 geloof ik.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee. Tenminste niet met alles erop en eraan. Hoe oud had jij je eerste dan?
zn koffiemok kapot makenquote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Allemaal van die kleine dingen. Dingen verstoppen, leeghalen, weghalen, door de war gooien, onleesbaar maken.
??? bitter???quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh ja, Kwaak....die vond ik nogal bitter overkomen, dus of dat telt.
Doe je goed!quote:Op maandag 27 april 2009 23:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ehm, toen had ik een vriendin en ik was 19 geloof ik.
Waarom zou dat niet tellen dan..?quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh ja, Kwaak....die vond ik nogal bitter overkomen, dus of dat telt.
Ja , in het begin was hij nogal negatief over zichzelf en down. Althans, zo ervaarde ik het.quote:
hij heeft geen vaste plek maar ik kan misschien zn spullen wel vinden....quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je bij zn bureau kan komen, kan je elke keer zn pen verstoppen ofzo, en dan steeds op een andere plek.
Of elke keer zn niemachine leeg maken, dat soort fauwekul
Nieuwe regelgeving e.d.quote:Op maandag 27 april 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet tellen dan..?
Ik heb al wel veel gedaan wat ik wilde eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee niets! Jij eerst antwoord geven!
Beter plan!quote:Op maandag 27 april 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij heeft geen vaste plek maar ik kan misschien zn spullen wel vinden....
nja kan beter het hele team tegen hem opstoken(de meesten hebben toch al de schijt aan hem)
Ah okee.quote:Op maandag 27 april 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al wel veel gedaan wat ik wilde eigenlijk.
dat geloof ik wel ja.... sarcastisch typetjequote:Op maandag 27 april 2009 23:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , in het begin was hij nogal negatief over zichzelf en down. Althans, zo ervaarde ik het.
Dat was trouwens bijna een quatro, ware het niet dat ik niet erbij kwam om een taxi te pakken ipv gewoon met mijn brommer 1tje mee te nemen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe je goed!Nou ik ben bijna 20. Dus zo erg is het allemaal nog niet.
Nou moe. Ik zou gelijk sober worden bij zo'n opmerking.quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat was trouwens bijna een quatro, ware het niet dat ik niet erbij kwam om een taxi te pakken ipv gewoon met mijn brommer 1tje mee te nemen.
ik weet nog goed dat ze zei: en m,n zus en vriendin dan, kunnen die ook mee?![]()
![]()
...........met m,n stomme zatte kop
Je zei nee?quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat was trouwens bijna een quatro, ware het niet dat ik niet erbij kwam om een taxi te pakken ipv gewoon met mijn brommer 1tje mee te nemen.
ik weet nog goed dat ze zei: en m,n zus en vriendin dan, kunnen die ook mee?![]()
![]()
...........met m,n stomme zatte kop
Beide missies komen helemaal goed!quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef Murmeli het volgende:
OK, dat wordt het plan ik ga de boel lekker opstoken...
he ofresca ik denk dat het ons gaat lukken....
Pick me pick me!quote:Op maandag 27 april 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee.Dan blijft er idd weinig te wensen over.
Wie zou je dan nog wel eens in je bed willen vinden?
Ik zei dat ik op de brommer was.quote:
ik geloof dat ik zo'n suffe doos ben die alleen kan sexen met iemand die ik echt leuk vind... kan niet eens iemand bedenken die ik buiten dat gekke vriendje van me in mn bed wil hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ik weet wel wie hem wel en niet mogen, maar hij heeft een paar favoriete mensen en die gaan toch niet tegen hem protesteren dus i kben bang dat ik weinig kans maak...quote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nu nog een plan van aanpak.![]()
Heb je iedereen al een beetje gepeild?
Nog steeds een slecht excuus. En dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zei dat ik op de brommer was.Let wel: het was 1:30 en ik was al aan de zuip vanaf 15:00......dat was voor 120 gulden aan drank destijds.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat ik zo'n suffe doos ben die alleen kan sexen met iemand die ik echt leuk vind... kan niet eens iemand bedenken die ik buiten dat gekke vriendje van me in mn bed wil hebben.
sjezus ik word echt een saaie trut
Ja, maar toch. Wou dat ik nog es zoiets meemaakte. Heb indertijd nog wel eens per ongeluk nee gezegd toen twee lesbiennes me uitnodigden. Dacht dat ze een geintje maakten.quote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zei dat ik op de brommer was.Let wel: het was 1:30 en ik was al aan de zuip vanaf 15:00......dat was voor 120 gulden aan drank destijds.
Je kunt het altijd proberen. Maakt je baan en je leven weer wat spannender.quote:Op maandag 27 april 2009 23:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet wel wie hem wel en niet mogen, maar hij heeft een paar favoriete mensen en die gaan toch niet tegen hem protesteren dus i kben bang dat ik weinig kans maak...
Was sowieso slecht, ik had een bloedmooie vriendin toen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog steeds een slecht excuus. En dat weet je zelf ook.![]()
Als je vreemdgaat doe het dan ook goed.
Als ze lelijk was, was 't prima?quote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was sowieso slecht, ik had een bloedmooie vriendin toen.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor jou maak ik een uitzondering hoor
haha ja dat sowiesoquote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen. Maakt je baan en je leven weer wat spannender.
Ook al neit echt iemand in het bijzonder, ik heb het wel naar mn zin op het moment eigenlijkquote:Op maandag 27 april 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook al neit echt iemand in het bijzonder, ik heb het wel naar mn zin op het moment eigenlijk
De beste reden om niet vreemd te gaan...quote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was sowieso slecht, ik had een bloedmooie vriendin toen.
Sorryquote:
Je, zou me nog veel blij`r kunnen makenquote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
...
oh ik heb zegiklekkerniet blij gemaakt
Ik denk dat ik eerder ga, nu ofzo, het gaat ineens zo langzaam!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
als het topic vol is ga ik ook slapen ja....
We willen niet dat je weggaat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder ga, nu ofzo, het gaat ineens zo langzaam!
Ja, DRUKquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry
Hoi Pien, leuke dag gehad?
(Ps, ik ga als het topic vol is naar bed )
vertel dan wat leuksquote:
Dat zijn de vragen die je niet aan mij moet stellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vertel dan wat leuks
wat is je meest extreme sexervaring?
maagd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn de vragen die je niet aan mij moet stellen.
Tis zo spannend als je het maakt. Als vrouw mag je best het voortouw nemen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, gewoon nog weinig kans gehad om de echt spannende dingen te doen.
Haha, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tis zo spannend als je het maakt. Als vrouw mag je best het voortouw nemen hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:14 schreef DieBoard het volgende:
Yo mensen, nog lekker druk hier zie ik.
Appeltaart gehaD?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |