Niet verder vragen dus?quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, dat was nogal een affaire waar ik even liever niet aan terugdenk. Ik denk dat ik nog wel ff single blijf. Het is heel erg wennen en te doen zolang ik haar maar uit mn kop hou.
Gewoon met je maten naar de kroeg, veel zuipen en over een andere vrouw heen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, dat was nogal een affaire waar ik even liever niet aan terugdenk. Ik denk dat ik nog wel ff single blijf. Het is heel erg wennen en te doen zolang ik haar maar uit mn kop hou.
precies, hoe definitiever hoe beterquote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Murm gelijk van het gesodemieter af.
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatverdamme, rene verleidengeen goed idee... daar issie veul te lillik voor
vierendelen is beter.
kantoorgrappenweet je een paar leuke?
Ervaring?quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon met je maten naar de kroeg, veel zuipen en over een andere vrouw heen.
Dat helpt.
Gedaan, hielp goed idd.quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon met je maten naar de kroeg, veel zuipen en over een andere vrouw heen.
Dat helpt.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zeker.quote:
Gaatje, daar doe ik het niet voor.quote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgende week heb ik misschien nog wel ergens een gaatje
quote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
echt zooooooo nasty vandaag.. ben kei hard aangerand.. en ik genoot er nog van ook..nou ja.. zo maar slapen en erover dromen
Sowieso One-Night-Stand.quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee..
Wat wil jij nog proberen dan?
Nah, ze was een leuke meid. Het is op het moment gewoon geen goed moment om een vaste relatie te hebben voor me.quote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt als een vrolijk verhaal (not) sterkte... je kan hier wel iig lekker gallen en spuien
ook gedaan toen ik single werd, best fijn
Haha en hoe succesvol is dat?quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand oppikken in ht singles topic helpt ook
Volgens mij lullen ze hier meer dan dat ze daadwerkelijk tot actie overgaan als je het mij vraagt.quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand oppikken in ht singles topic helpt ook
Hm.quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso One-Night-Stand.
En verder... Nog zoveel.
quote:
Murm heeft hier een vriendje vandaanquote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij lullen ze hier meer dan dat ze daadwerkelijk tot actie overgaan als je het mij vraagt.
Nog nooit een onenight stand gehad?quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso One-Night-Stand.
En verder... Nog zoveel.
Stalken met post-its.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja scheetkussen dacht ik ook aan maar dat is niet leuk....
ik moet wat beters hebben....eigenlijk iets dat niet echt opvalt maar waar ie langzaam gek van wordt
Zo'n idee heb ik ook idd.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij lullen ze hier meer dan dat ze daadwerkelijk tot actie overgaan als je het mij vraagt.
Allemaal van die kleine dingen. Dingen verstoppen, leeghalen, weghalen, door de war gooien, onleesbaar maken.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet wat beters hebben....eigenlijk iets dat niet echt opvalt maar waar ie langzaam gek van wordt
en er zijn er meer maar ikben spontaan vergeten wie dat ook alweer waren....quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Murm heeft hier een vriendje vandaan
Oh ja, Kwaak....die vond ik nogal bitter overkomen, dus of dat telt.quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Murm heeft hier een vriendje vandaan
Maar dat wist je ook niet gelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet wel de goeie oppikken he
maar die heb ik al
Als je bij zn bureau kan komen, kan je elke keer zn pen verstoppen ofzo, en dan steeds op een andere plek.quote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ehm, toen had ik een vriendin en ik was 19 geloof ik.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee. Tenminste niet met alles erop en eraan. Hoe oud had jij je eerste dan?
zn koffiemok kapot makenquote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Allemaal van die kleine dingen. Dingen verstoppen, leeghalen, weghalen, door de war gooien, onleesbaar maken.
??? bitter???quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh ja, Kwaak....die vond ik nogal bitter overkomen, dus of dat telt.
Doe je goed!quote:Op maandag 27 april 2009 23:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ehm, toen had ik een vriendin en ik was 19 geloof ik.
Waarom zou dat niet tellen dan..?quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh ja, Kwaak....die vond ik nogal bitter overkomen, dus of dat telt.
Ja , in het begin was hij nogal negatief over zichzelf en down. Althans, zo ervaarde ik het.quote:
hij heeft geen vaste plek maar ik kan misschien zn spullen wel vinden....quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je bij zn bureau kan komen, kan je elke keer zn pen verstoppen ofzo, en dan steeds op een andere plek.
Of elke keer zn niemachine leeg maken, dat soort fauwekul
Nieuwe regelgeving e.d.quote:Op maandag 27 april 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet tellen dan..?
Ik heb al wel veel gedaan wat ik wilde eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee niets! Jij eerst antwoord geven!
Beter plan!quote:Op maandag 27 april 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij heeft geen vaste plek maar ik kan misschien zn spullen wel vinden....
nja kan beter het hele team tegen hem opstoken(de meesten hebben toch al de schijt aan hem)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |