Nou, bij deze dan, ik was niet tegen mezelf aan het praten.quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar nu lijkt t alsof je tegen jezelf aan het lullen bent. Is zowel in de kroeg als een forum nogal een raar gezicht.
Ja, sex, maar dat vind jij dan weer viesquote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Ofresca het volgende:
Hebben we nog wat om over te praten dan?
En waar gaan we het dan eens over hebben?quote:Op maandag 27 april 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
is heul nie raar.
maar op zich vind ik mijn eigen TT best wel lief dus we kunnen het topic ook gewoon lekker lang open houden
Jij niet?quote:Op maandag 27 april 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sex, maar dat vind jij dan weer vies
straffen verzinnen voor mijn baas?quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Ofresca het volgende:
Hebben we nog wat om over te praten dan?
Ah, da's inderdaad een goeie.quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat maakt niet uit maar als je een newbie was kon ik gaan zeuren dat je de vragen moet beantwoorden
Oh.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Ik vind het erg lekker
Dit schijnt vrij effectief te zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
straffen verzinnen voor mijn baas?
wie weet er nog een leuke marteltechniek?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ah, da's inderdaad een goeie.
Excuus:
- Hoe oud ben je?
23
- Sekse?
M
-Woonplaats/ regio?
Utrecht
- Interesses?
Computers, voetbal, snowboarden
- Seksuele voorkeur?
Vrouwen
- Lengte en postuur?
1.82, slank
- Hoe lang single?
Paar weken
Ga 'm verleiden en klaag 'm aan.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
straffen verzinnen voor mijn baas?
wie weet er nog een leuke marteltechniek?
whehe...quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh.![]()
Okee. Genoeg onzin.
Wat wil je altijd nog een keer in bed uitproberen?
vrij definitief ook...quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit schijnt vrij effectief te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guillotine
Dat is toch geen martelen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das een redelijk aparte vraag. Wat moe je in hemelsnaam daarop antwoorden?quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
en hoe lang ben je van plan om single te blijven
* Murmeli verzint er een paar vragen bij...net zo makkelijk!
Ik wil jou in bed uitproberenquote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh.![]()
Okee. Genoeg onzin.
Wat wil je altijd nog een keer in bed uitproberen?
ik denk dat we het psychisch moeten aanpakken.... hem voortaan de post laten bezorgen bij ons op het werk ofzo. dat ie eerst vet wordt afgezeken in zn beoordeling en dat ie dan op soort non actief wordt gesteldquote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat was nogal een affaire waar ik even liever niet aan terugdenk. Ik denk dat ik nog wel ff single blijf. Het is heel erg wennen en te doen zolang ik haar maar uit mn kop hou.quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
en hoe ben je singles geworden dan en waarom enzo? en hoe lang ben je van plan om single te blijven en vind je het leuk om single te zijn?
* Murmeli verzint er een paar vragen bij...net zo makkelijk!
Wat moet ik wel aan je vragen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe...
Dat is niet iets wat je aan mij moet vragen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil jou in bed uitproberen
gatverdamme, rene verleidenquote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga 'm verleiden en klaag 'm aan.![]()
Of vier-en-deel hem. Of haal allemaal van die kut kantoor-grappen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |