Nee, we hebben gewoon geile gesprekken en zitten naakt film te kijken enzo, maar geen seks!quote:
Ahhh, wat lief!quote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei net dat ze hartstikke zin had in vrijdag, nog nooit zoiets leuks had gedaan met een jongen![]()
!
Ik heb er zelf ook super veel zin in
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei net dat ze hartstikke zin had in vrijdag, nog nooit zoiets leuks had gedaan met een jongen![]()
!
Ik heb er zelf ook super veel zin in
bijna nog net niet, bouwen de spanning op door elkaar naakt te bekijken enzoquote:
Snowboardenquote:
Ik wil jou ook wel een kusje geven.quote:
Sterkte morgen op je werk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook kusjes...
en die brownie van JB kijkt me weer zo aan![]()
Ik moet trouwens weer ff over mn baas klagen...
wat is dat een vieze vuile eikel zeg! brrr... hopelijk issie er niet morgen, dan hoef ik iig niet meer met hem te praten voorlopig.
* Murmeli staat niet voor zichzelf in anders
Oquote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon geile gesprekken en zitten naakt film te kijken enzo, maar geen seks!
O!quote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna nog net niet, bouwen de spanning op door elkaar naakt te bekijken enzo
zal er nog wel van komen dat we spetterende hete keiharde sex hebben
Graagquote:
Of in de huiskamer samen op een bankje zitten een stom tv programma te kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms zijn kusjes zooooooo fijn he
bevobbeld als je op een bankje staat in de regen ofzo
just say whenquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms zijn kusjes zooooooo fijn he
bevobbeld als je op een bankje staat in de regen ofzo
was jij dat dan niet die laatst een keiduur snowboard had gekocht en daarmee iedereen van de piste blies in Oostenrijk?quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk zelf dat snowboarden best leuk is om te doen, vooral omdat we het allebei niet kunnen
bluf!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga naar bed![]()
Ciao!
truste en beterschapjes!! en een kusje natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga naar bed![]()
Ciao!
Nee, dat was met een sneeuwscooter van de mount Everestquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was jij dat dan niet die laatst een keiduur snowboard had gekocht en daarmee iedereen van de piste blies in Oostenrijk?
of ik zit en jij staatquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent groot he?
dan moet ik op een bankje staan toch!?
Ik ga echt!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef djayzz het volgende:
Nog een extra kusje op je voorhoofd Nouk!tegen de hoofdpijn
![]()
Kusje!quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
truste en beterschapjes!! en een kusje natuurlijk
Gadverdamme. Ado, ga je mond spoelen. Of je toetsenbord.quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon geile gesprekken en zitten naakt film te kijken enzo, maar geen seks!
quote:
Slaap lekkerquote:
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen hequote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ado, ga je mond spoelen. Of je toetsenbord.
Jij ook een lekkere zoen *Smak*quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[zielig stemmetje] ik wil ook kusjes.... [/zielig stemmetje]
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
Kus! Kus! Kus! Kus! Kus! Kus! Kus!quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
Wat?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteldquote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
zie je wel... het was bluf dat slapen van jequote:
Viespeuk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen he
Tis ook nooit goed he....bij die vrouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteld
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen he
Ze slaapt al hoor, ze droomt dat ze op Fok zit!quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zie je wel... het was bluf dat slapen van je
meisjes die vragen moet je plagenquote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteld
[klaagstemmetje]quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzo
Kusjequote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[klaagstemmetje]
ok dan wil ik gewoon even klagen...maar jullie reageren niet op mijn geklaag
* Murmeli zich genegeerd voelt
[/klaagstemmetje]
quote:
Dat zouden ook nooit uitspraken van mij zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzo
hij nam vanmiddag zn kusje terugquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he....bij die vrouwen.
Vandaar dat ik het als voorbeeld gebruikquote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt verschrikkelijk.
Van mij ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Dat zouden ook nooit uitspraken van mij zijn!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]Als je dat al vies vind, ga je het nog moeilijk krijgen in deze wereld...
![]()
Ik snap hm.quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het als voorbeeld gebruik
Zullen we elkaar maar negeren?quote:
Ik zou in een lachstuip schieten als een vrouw dat zou gebruiken als dirty talkquote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.dat is ook wel erge dirty talk.
Het is tč smerigquote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.dat is ook wel erge dirty talk.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou in een lachstuip schieten als een vrouw dat zou gebruiken als dirty talk
quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
Er wordt wat afgezoend hier!
Ik ga nu echt slapen trouwens!
ipv
![]()
ik wil ook in jouw sigquote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
Er wordt wat afgezoend hier!
Ik ga nu echt slapen trouwens!
ipv
![]()
Dan ga ik wel naar de slagerquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dat is wel erg creatief bedacht en bijna ranzig te noemen. Het is gewoon een beetje raar als je zulke dingen gaat zeggen denk ik.
alsof je een seksboekje aan het lezen bent en ze strooien met vleeswaren.
Niet alleen vleeswaren. Ook fruit...quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dat is wel erg creatief bedacht en bijna ranzig te noemen. Het is gewoon een beetje raar als je zulke dingen gaat zeggen denk ik.
Dat kan, wat zou je met me willen doen om in mijn sig te komen ?quote:
Oh ja schatje, ga door ga door, oh stop je druipende zwans lekker diep in mijn rode rosbief.. oeh yeah baby... give it to mequote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatst nog een heel gesprek gehad over bloeiende kelken en stampers enzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
oooo...quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar de slager
In bed wil ik andere dingen doen en horen
quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ja schatje, ga door ga door, oh stop je druipende zwans lekker diep in mijn rode rosbief.. oeh yeah baby... give it to me
Klinkt als een slechte Keurslager reclame...quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ja schatje, ga door ga door, oh stop je druipende zwans lekker diep in mijn rode rosbief.. oeh yeah baby... give it to me
quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
murmeliën? kweetnie dat klinkt ook raar....quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat kan, wat zou je met me willen doen om in mijn sig te komen ?
Je zou en kurkdroog en slap van worden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Liever mijn echte naam danquote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laatst nog een heel gesprek gehad over bloeiende kelken en stampers enzo
[..]
oooo...
Ah
Ado. Ja
hmmm
zoiets?
Denk er maar even over na, dan zie ik het morgen wel (discreet) in mijn PM, ok?quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
murmeliën? kweetnie dat klinkt ook raar....
ja? ik denk dat kwaak er heel geil van zou wordenquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou en kurkdroog en slap van worden.Zeg dan niks.
nee hoor!quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb mijn kansen op sex met jou verspeeld nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |