Kus! Kus! Kus! Kus! Kus! Kus! Kus!quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[zielig stemmetje] ik wil ook kusjes.... [/zielig stemmetje]
Wat?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteldquote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
zie je wel... het was bluf dat slapen van jequote:
Viespeuk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen he
Tis ook nooit goed he....bij die vrouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteld
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat jij niks gewend bent, wil nog niet zeggen dat ik me moet aanpassen he
Ze slaapt al hoor, ze droomt dat ze op Fok zit!quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zie je wel... het was bluf dat slapen van je
meisjes die vragen moet je plagenquote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meisjes die vragen..... en daarbij vanmiddag was ik er te strooierig mee werdt mij verteld
[klaagstemmetje]quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzo
Kusjequote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[klaagstemmetje]
ok dan wil ik gewoon even klagen...maar jullie reageren niet op mijn geklaag
* Murmeli zich genegeerd voelt
[/klaagstemmetje]
quote:
Dat zouden ook nooit uitspraken van mij zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei in elk geval niet met r blote rosbief en je druipende zwans ofzo
hij nam vanmiddag zn kusje terugquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he....bij die vrouwen.
Vandaar dat ik het als voorbeeld gebruikquote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt verschrikkelijk.
Van mij ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Dat zouden ook nooit uitspraken van mij zijn!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]Als je dat al vies vind, ga je het nog moeilijk krijgen in deze wereld...
![]()
Ik snap hm.quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het als voorbeeld gebruik
Zullen we elkaar maar negeren?quote:
Ik zou in een lachstuip schieten als een vrouw dat zou gebruiken als dirty talkquote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.dat is ook wel erge dirty talk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |