Da's net zo hilarisch als Stekelenburg voor Mols & Makaay; ze zien ons al aankomen bij Heerenveen.quote:
He we zijn niet voor niks Joden hequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's net zo hilarisch als Stekelenburg voor Mols & Makaay; ze zien ons al aankomen bij Heerenveen..
"Een kale prutser en een lange zwabber met een draaicirkel van een nijlpaard voor Daniel? Where do I sign?!"
Ik neem aan dat die geblesseerd was dan? Anders slaat het echt totaal nergens op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vond dat ie vooral in het begin teveel liep te zeuren. Maar dat van gister kon ik wel begrijpen. Vind ook dat Padt had moeten keepen.
Als we gewoon in Volendam in de kroeg gaan onderhandelen, dan komt dat allemaal goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's net zo hilarisch als Stekelenburg voor Mols & Makaay; ze zien ons al aankomen bij Heerenveen..
"Een kale prutser en een lange zwabber met een draaicirkel van een nijlpaard voor Daniel? Where do I sign?!"
Gastquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
Schitterend om te zien dat Van Basten vasthoudt aan de spelers die het beste presteren, en niet selecteert op naam. Laat die vetverdieners maar gewoon eens voelen dat er ook gepresteerd moet worden. Dikke schijt aan Stekelenburg en Vertonghen.
Volgens jouw ben ik altijd degene die iets wilde of niet. Quote het bericht maar waar ik dat in zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij was toch degene die hem zeker niet wou verkopen voor 8/9 miljoen?
Nee, niet geblesseerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die geblesseerd was dan? Anders slaat het echt totaal nergens op.
Vermaelen is geen matige voetballer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
Vermaelen kan dat niet nee dat is gewoon een matige voetballer. Vertonghen heeft veeeeel meer kwaliteit.
Dat laatste zegt niet veel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
Vermaelen is geen matige voetballer.
Thomas is één van de beste linksbacks van de Eredivisie.
Dat is ook alleen maar omdat hij in de mickey mouse divisie speelt en de rest nog matiger is dan hijquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
Is dat die gast uit België, van Gent ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niet veel.
Ajax moet maar eens gaan bieden op Bryan Ruiz. Prachtvoetballer.
quote:Voor rust speelden we heel slap en AZ hield de boel achterin fantastisch dicht. Geen idee hoe ze dat deden, maar we kwamen er echt niet doorheen
Ik vind hem vreselijk dom. Waar was hij nou dit weekend? Waarom kwam hij niet op als Sulejmani aan d ebal was zodat hij een man meer situatie kon scheppen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
Yep, Anderlecht en Standard zijn geinteresseerd en nog wat andere buitenlandse ploegen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat die gast uit België, van Gent ofzo?
Zoals?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er zijn wel belangrijkere problemen dan Vermaelen die linksback speelt. Hij doet het gewoon goed daar.
Hangt er vanaf hoe je wil spelen. Ik vind hem goed zolang hij maar hoeft te verdedigen en in levert. Opbouwen.. meevoetballen etc etc .. dat is zeer matig. Hij neemt de bal niet eens goed aan en dat doet hij al 3 jaar verkeerd. Als hij een bal aan neemt staat hij zo ingedraaid alsof hij op eigen doel wil schieten. En ik denk ( hoop) dat mensen bij ajax hem daar al op gewezen hebben minimaal 10000 keerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er zijn wel belangrijkere problemen dan Vermaelen die linksback speelt. Hij doet het gewoon goed daar.
Ik denk dat het grootste defensieve probleem van Ajax niet eens de spelers op zich zijn (stuk voor stuk toch geen slechte), maar het collectieve stilstaan en handjes omhoog houden bij een speler die scoort (gaat scoren). De absolute zelfverzekerdheid dat "het toch wel buitenspel zal zijn"quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat snapte ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk dom. Waar was hij nou dit weekend? Waarom kwam hij niet op als Sulejmani aan d ebal was zodat hij een man meer situatie kon scheppen?
Het niveau. De lamlendige instelling van sommige. De vele blessure's.Niveau van de staf.Maar 1 echte spits.quote:
De linies zijn niet goed ingespeeld op elkaar. Het is een probleem van het team.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste defensieve probleem van Ajax niet eens de spelers op zich zijn (stuk voor stuk toch geen slechte), maar het collectieve stilstaan en handjes omhoog houden bij een speler die scoort (gaat scoren). De absolute zelfverzekerdheid dat "het toch wel buitenspel zal zijn"
Zelfs Wielaert is er aan ten prooi gevallen.
Precies. Ajax moet opkomende backs hebben. Dan zijn we al zo ongelooflijk veel meer aanvallender (en sterker). Dat is ook de reden dat ik liever Silva nog even zag ipv V/d Wiel. Vond het echt een verademing tegen Marseille.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk dom. Waar was hij nou dit weekend? Waarom kwam hij niet op als Sulejmani aan d ebal was zodat hij een man meer situatie kon scheppen?
Die scoorde er van het weekend ook weer twee. Zag er wel aardig uit. Geen idee alleen of het iets voor Ajax is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep, Anderlecht en Standard zijn geinteresseerd en nog wat andere buitenlandse ploegen.
En het middenveld komt kwaliteit tekort. Eerst versterken, daarna kun je ingespeeld raken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De linies zijn niet goed ingespeeld op elkaar. Het is een probleem van het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |