Wat een onzin. Natuurlijk moet de beste spelen, maar schijt aan de rest? Stekelenburg niet inlichten dat ie een wedstrijd moet spelen en 'm voor niks naar de training laten komen, zo ga je niet om met mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
Schitterend om te zien dat Van Basten vasthoudt aan de spelers die het beste presteren, en niet selecteert op naam. Laat die vetverdieners maar gewoon eens voelen dat er ook gepresteerd moet worden. Dikke schijt aan Stekelenburg en Vertonghen.
ah gut vergeten ze az nou weer...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
De 2 beste keepers van nederland... Beste Rots, das wel heel makkelijk aangenomen.
Tegendoelpunten zeggen niet alles maar neem eens een kijkje in de lijst van de ere![]()
Toch is Stekelenburg in vorm beter dan "Menzo" momenteel bij Ajax op doel. Misschien nog wel beter dan Romero. Tis lullig voor Stekelenburg, maar wel terecht denk ik.
Op het moment, en van Nederlandse afkomst dus, zeker weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
De 2 beste keepers van nederland... Beste Rots, das wel heel makkelijk aangenomen.
Tegendoelpunten zeggen niet alles maar neem eens een kijkje in de lijst van de ere![]()
Toch is Stekelenburg in vorm beter dan "Menzo" momenteel bij Ajax op doel. Misschien nog wel beter dan Romero
Helemaal mee eens. Onbegrijpelijk, dat je als keeper met tegenzin staat te keepen. Ik begrijp best dat ie een tegenslag heeft gehad, maar het wordt onderhand wel weer eens tijd dat hij gewoon de draad weer oppakt en zich probeert terug te knokken. Nee, meneer blijft zaniken en zanikenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet gaan. Ik begrijp best dat 'ie het kut vindt dat hij op de bank zit bij 't eerste en moet spelen bij Jong Ajax, maar de enige manier om weer in basis te komen is toch echt gewoon goed te keepen en inzet te tonen. Als hij er van overtuigd is dat hij een betere keeper is dan Kenneth -wat ik toch aanneem- zou hij in ieder geval meer inzet moeten tonen dan nu.
Het leuke was dat ze ook echt een baco voor 'm hadden gehaald. Vond ie wel gaaf, dus kreeg die gozer z'n handschoenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij stond wel meteen aan die fles te lurken.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Op het moment, en van Nederlandse afkomst dus, zeker weten.
En Steek voor Mols+Makaay lijkt mij een betere deal.
Ik zou Jan-Arie wel eens willen zien spelen in het eerste. De laatste keer was ik echt onder de indruk van hem. Maar dat is al lang geleden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
VD Heijden mag van mij wel verhuurd worden. Hij is duidelijk uitgeleerd in het 2de en nog niet klaar voor het 1ste. Laat hem maar een seizoen voetballen zonder blessures en kijken hoe hij het doet.
Ok, tof. Hehe. Weet dat Stekelenburg sowieso wel van baco houdt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Het leuke was dat ze ook echt een baco voor 'm hadden gehaald. Vond ie wel gaaf, dus kreeg die gozer z'n handschoenen.
Tuurlijk. Maar Maarten loopt nu al weer iets te lang te zaniken. Tijd dat ie zich nu weer gaat terugknokken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk moet de beste spelen, maar schijt aan de rest? Stekelenburg niet inlichten dat ie een wedstrijd moet spelen en 'm voor niks naar de training laten komen, zo ga je niet om met mensen.
Vertonghen speelt zich zo weer in de basis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
Schitterend om te zien dat Van Basten vasthoudt aan de spelers die het beste presteren, en niet selecteert op naam. Laat die vetverdieners maar gewoon eens voelen dat er ook gepresteerd moet worden. Dikke schijt aan Stekelenburg en Vertonghen.
Hij heeft net z'n eerste volledige wedstrijd in meer dan een jaar tijd gespeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou Jan-Arie wel eens willen zien spelen in het eerste. De laatste keer was ik echt onder de indruk van hem. Maar dat is al lang geleden.
Dan zit je alsnog met 9 middenvelders opgescheeptquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef toma het volgende:
[..]
Anita, vd Heijden en de Jong mogen absoluut niet verhuurd worden van mij. Blind en Donald wel. Over Sarpong twijfel ik.
Sno en Kennedy moeten weg.
Ja dat weet ik. Denk niet dat er nog tijd voor hem is dit seizoen. Maar in de voorbereiding hoop ik dat hij toch z'n minuutjes mee pakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n eerste volledige wedstrijd in meer dan een jaar tijd gespeeld.
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef toma het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Denk niet dat er nog tijd voor hem is dit seizoen. Maar in de voorbereiding hoop ik dat hij toch z'n minuutjes mee pakt.
Is het erg om een sterke breedte selectie te hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan zit je alsnog met 9 middenvelders opgescheept
Nee maar daar schiet je niks mee op als Marco de selectie juist wil verkleinen, wat heb je eraan om elke positie op het middenveld 3-dubbel bezet te hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef toma het volgende:
[..]
Is het erg om een sterke breedte selectie te hebben?
Ik vond dat ie vooral in het begin teveel liep te zeuren. Maar dat van gister kon ik wel begrijpen. Vind ook dat Padt had moeten keepen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar Maarten loopt nu al weer iets te lang te zaniken. Tijd dat ie zich nu weer gaat terugknokken.
Ik vond het ook een erg vreemde actie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Riro het volgende:
Maar dat van gister kon ik wel begrijpen. Vind ook dat Padt had moeten keepen.
Hier heb ik een lijstje van al onze middenvelders:quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee maar daar schiet je niks mee op als Marco de selectie juist wil verkleinen, wat heb je eraan om elke positie op het middenveld 3-dubbel bezet te hebben?
Als ie dat flikt heeft ie 't verdiend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vertonghen speelt zich zo weer in de basis.
Jij was toch degene die hem zeker niet wou verkopen voor 8/9 miljoen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
Vermaelen kan dat niet nee dat is gewoon een matige voetballer. Vertonghen heeft veeeeel meer kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |