Jammer dat zulk soort spelers als bijnan iet meer willen komen, omdat Rosenborg wel gewoon CL speeltquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Dvm86 het volgende:
Dit is nou een type speler dat wij moeten scouten:
Captain, offensive en defensive midfielder
Wat een prachtspeler!
We zullen zien wat Blind brengt.
Maar ze hebben wel andere talentvolle middenvelders gescout. Sharbini, Perisic, Bruchyanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Jammer dat zulk soort spelers als bijnan iet meer willen komen, omdat Rosenborg wel gewoon CL speelt.
Dit is 'm:quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Sethje het volgende:
Komt de joodse connectie misschien van pas;)
Anita verhuurd worden? Die jongen heeft na de winterstop gewoon veel gespeeld hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
In principe hebben we niet teveel middenvelders, maar teveel overbodige middenvelders..
Blind, Donald, Sarpong, Anita, Van der Heijden en de Jong moeten gewoon verhuurd worden, Sno wegdoen en Vertonghen, Lindgren, Aissati, Gabri en houden
Als De Jong ook nog eens verhuurd wordt hebben we niet veel aanvallende middenvelders.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Rots het volgende:
Je hebt toch geen middenvelders nodig? Daar heb je al een overschot van? Knal eerst eens een een spits erbij.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ivan_Peri%C5%A1i%C4%87quote:Aged only 17, Perisic received a large amount of interest from a number of clubs including RSC Anderlecht, PSV Eindhoven, Ajax Amsterdam and Hamburger SV, before he eventually signed for French club Sochaux.
quote:Stekelenburg keepte met tegenzin voor beloften
Ajax-doelman Maarten Stekelenburg stond maandagavond het doel van Jong Ajax te verdedigen. En dat deed hij met tegenzin, zo meldt De Telegraaf. De doelman meldde zich 's ochtends voor de training van het eerste elftal van de Amsterdammers, maar hoefde niet mee te trainen. Wel kreeg hij van zijn trainer Marco van Basten te horen dat hij met Jong Ajax mee zou spelen.
Stekelenburg had daar vrij weinig zin in en liet weten dat Sergio Padt, de vaste doelman van Jong Ajax, beter kon gaan keepen. Ook op het argument van Van Basten dat hij speelminuten nodig had om zijn plaats in het Nederlands elftal te behouden had hij een antwoord. 'De Steek' zou dan wel de laatste twee wedstrijden van Jong Ajax keepen. Toch stond hij maandagavond in het doel op de Toekomst.
Zaakwaarnemer van Stekelenburg Rob Jansen is er niet blij mee: "Als je een international bent, is spelen in Jong Ajax macaber." Toch zal de 26-jarige doelman zich blijven inzetten voor zijn club. "Maarten heeft zich professioneel opgesteld en zal dat blijven doen zolang hij onder contract staat bij Ajax."
quote:Vertonghen: 'Nu de trainer overtuigen van mijn kwaliteiten'
Jan Vertonghen zit op dit moment niet in de vorm die hij liever zelf zou willen hebben. De verdediger van Ajax kan sinds enkele weken niet meer rekenen op een basisplaats en moet genoegen nemen met een plek op de bank. Afgelopen weekend tegen AZ moest de Belg plaats nemen op de bank. Terwijl hij zag dat Toby Alderweireld de plek van de geschorste Robbie Wielaert innam. Vertonghen baalt dan ook.
"Natuurlijk was ik teleurgesteld toen ik hoorde dat ik niet zou spelen tegen AZ. Ik zou liegen als ik zeg dat het me niets deed. Maar goed, de trainer maakt zijn keuzes, die moet ik accepteren. Hij vond dat ik niet de vorm had, om in de basis te staan", begint hij zijn verhaal tegenover FCUpdate.
Zelf weet de verdediger ook dat hij niet in zijn beste vorm zit. "Ik ben natuurlijk een tijdje geblesseerd geweest en in de wedstrijden daarna haalde ik mijn niveau niet, dat klopt. Vorige week, tegen PSV, was het heel slecht. Maar natuurlijk vind ik dat ik in de basis hoor. Ik moet nu de trainer daarvan zien te overtuigen. Wat dat betreft was het prettig dat ik tegen AZ goed inviel. Dit was mijn beste wedstrijd sinds ik terug ben na mijn blessure", vervolgde hij.
"Voor rust speelden we heel slap en AZ hield de boel achterin fantastisch dicht. Geen idee hoe ze dat deden, maar we kwamen er echt niet doorheen. Na de rust ging dat beter en uiteindelijk is het jammer dat we niet verder kwamen dan 1-1. Nu moeten we de laatste twee wedstrijden tegen Sparta en FC Twente winnen om de Champions League te halen. Dat is voor de hele club enorm belangrijk", aldus de Belg.
Ik zie het gewoon niet zitten in Anita. Paar leuke wedstrijden gespeeld ja maar ik zie toch liever Vertonghen of Lindgren op die positiequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Anita verhuurd worden? Die jongen heeft na de winterstop gewoon veel gespeeld hoor![]()
[..]
Als De Jong ook nog eens verhuurd wordt hebben we niet veel aanvallende middenvelders.
En die Perisic, die stond toch al vroeger in de belangstelling van Ajax (volgens wikipedia dan)
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ivan_Peri%C5%A1i%C4%87
Die actie op 1:26quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit is 'm:
Ajax schijnt hem in november of december bekeken te hebben.
Voor al die middenvelders die je wegdoet zou ik er nog wel een creatieve aanvallende jongen bij halen. Zonder Aisatti wordt het anders weer huilen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
In principe hebben we niet teveel middenvelders, maar teveel overbodige middenvelders..
Blind, Donald, Sarpong, Anita, Van der Heijden en de Jong moeten gewoon verhuurd worden, Sno wegdoen en Vertonghen, Lindgren, Aissati, Gabri en Enoh houden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Riro het volgende:
Je zag gister inderdaad wel aan Maarten dat ie met tegenzin stond te keepen, maar hij deed wel z'n best. Er werd alleen niet echt naar 'm geluisterd. Toen er vanachter het doel geschreeuwd werd of ie ook een cola'tje wilde, antwoordde ie dat ie beter een baco kon gebruiken.
Anita, vd Heijden en de Jong mogen absoluut niet verhuurd worden van mij. Blind en Donald wel. Over Sarpong twijfel ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Blind, Donald, Sarpong, Anita, Van der Heijden en de Jong moeten gewoon verhuurd worden, Sno wegdoen en Vertonghen, Lindgren, Aissati, Gabri en Enoh houden
Jammer dat het zo moet gaan. Ik begrijp best dat 'ie het kut vindt dat hij op de bank zit bij 't eerste en moet spelen bij Jong Ajax, maar de enige manier om weer in basis te komen is toch echt gewoon goed te keepen en inzet te tonen. Als hij er van overtuigd is dat hij een betere keeper is dan Kenneth -wat ik toch aanneem- zou hij in ieder geval meer inzet moeten tonen dan nu.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Riro het volgende:
Je zag gister inderdaad wel aan Maarten dat ie met tegenzin stond te keepen, maar hij deed wel z'n best. Er werd alleen niet echt naar 'm geluisterd. Toen er vanachter het doel geschreeuwd werd of ie ook een cola'tje wilde, antwoordde ie dat ie beter een baco kon gebruiken.
Stekelenburg+Sno+Rommedahl tegen Guzman en Wijnaldum... is dat wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Éen van de twee keepers moet gewoon weg aant einde van het seizoen. Anders heb je de twee beste keepers van Nederland in één team, overbodig. Geef Steek maar aan ons voor een schappelijk prijsje.
Hij stond wel meteen aan die fles te lurken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Riro het volgende:
VD Heijden mag van mij wel verhuurd worden. Hij is duidelijk uitgeleerd in het 2de en nog niet klaar voor het 1ste. Laat hem maar een seizoen voetballen zonder blessures en kijken hoe hij het doet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef toma het volgende:
[..]
Anita, vd Heijden en de Jong mogen absoluut niet verhuurd worden van mij. Blind en Donald wel. Over Sarpong twijfel ik.
Sno en Kennedy moeten weg.
Opzich ben ik dat wel met je eens hoor. Maar ik snap wel dat hij er niet zo'n zin in had na 's ochtends op de training te horen dat je niet had hoeven komen. Het lullige was dat ie wel z'n best deed, maar niemand (vooral Lindgren) luisterde naar 'm.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet gaan. Ik begrijp best dat 'ie het kut vindt dat hij op de bank zit bij 't eerste en moet spelen bij Jong Ajax, maar de enige manier om weer in basis te komen is toch echt gewoon goed te keepen en inzet te tonen. Als hij er van overtuigd is dat hij een betere keeper is dan Kenneth -wat ik toch aanneem- zou hij in ieder geval meer inzet moeten tonen dan nu.
De 2 beste keepers van nederland... Beste Rots, das wel heel makkelijk aangenomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Éen van de twee keepers moet gewoon weg aant einde van het seizoen. Anders heb je de twee beste keepers van Nederland in één team, overbodig. Geef Steek maar aan ons voor een schappelijk prijsje.
Nee, dat is ook heel begrijpelijk. Maar als je dan zo'n goede keeper bent moet je gewoon spelen als dat van je wordt gevraagd, ook al is het voor Jong Ajax, zonder daar chagrijnig over te doen. Hij moet gewoon door de zure appel heenbijten, inzet tonen en gewoon lekker keepen, dan staat hij gewoon weer in de basis. Daar kan Marco dan ook niet omheen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Opzich ben ik dat wel met je eens hoor. Maar ik snap wel dat hij er niet zo'n zin in had na 's ochtends op de training te horen dat je niet had hoeven komen. Het lullige was dat ie wel z'n best deed, maar niemand (vooral Lindgren) luisterde naar 'm.
Wat is er nu weer mis met Vertonghen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
Schitterend om te zien dat Van Basten vasthoudt aan de spelers die het beste presteren, en niet selecteert op naam. Laat die vetverdieners maar gewoon eens voelen dat er ook gepresteerd moet worden. Dikke schijt aan Stekelenburg en Vertonghen.
Wat een onzin. Natuurlijk moet de beste spelen, maar schijt aan de rest? Stekelenburg niet inlichten dat ie een wedstrijd moet spelen en 'm voor niks naar de training laten komen, zo ga je niet om met mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
Schitterend om te zien dat Van Basten vasthoudt aan de spelers die het beste presteren, en niet selecteert op naam. Laat die vetverdieners maar gewoon eens voelen dat er ook gepresteerd moet worden. Dikke schijt aan Stekelenburg en Vertonghen.
ah gut vergeten ze az nou weer...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
De 2 beste keepers van nederland... Beste Rots, das wel heel makkelijk aangenomen.
Tegendoelpunten zeggen niet alles maar neem eens een kijkje in de lijst van de ere![]()
Toch is Stekelenburg in vorm beter dan "Menzo" momenteel bij Ajax op doel. Misschien nog wel beter dan Romero. Tis lullig voor Stekelenburg, maar wel terecht denk ik.
Op het moment, en van Nederlandse afkomst dus, zeker weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
De 2 beste keepers van nederland... Beste Rots, das wel heel makkelijk aangenomen.
Tegendoelpunten zeggen niet alles maar neem eens een kijkje in de lijst van de ere![]()
Toch is Stekelenburg in vorm beter dan "Menzo" momenteel bij Ajax op doel. Misschien nog wel beter dan Romero
Helemaal mee eens. Onbegrijpelijk, dat je als keeper met tegenzin staat te keepen. Ik begrijp best dat ie een tegenslag heeft gehad, maar het wordt onderhand wel weer eens tijd dat hij gewoon de draad weer oppakt en zich probeert terug te knokken. Nee, meneer blijft zaniken en zanikenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet gaan. Ik begrijp best dat 'ie het kut vindt dat hij op de bank zit bij 't eerste en moet spelen bij Jong Ajax, maar de enige manier om weer in basis te komen is toch echt gewoon goed te keepen en inzet te tonen. Als hij er van overtuigd is dat hij een betere keeper is dan Kenneth -wat ik toch aanneem- zou hij in ieder geval meer inzet moeten tonen dan nu.
Het leuke was dat ze ook echt een baco voor 'm hadden gehaald. Vond ie wel gaaf, dus kreeg die gozer z'n handschoenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij stond wel meteen aan die fles te lurken.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Op het moment, en van Nederlandse afkomst dus, zeker weten.
En Steek voor Mols+Makaay lijkt mij een betere deal.
Ik zou Jan-Arie wel eens willen zien spelen in het eerste. De laatste keer was ik echt onder de indruk van hem. Maar dat is al lang geleden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
VD Heijden mag van mij wel verhuurd worden. Hij is duidelijk uitgeleerd in het 2de en nog niet klaar voor het 1ste. Laat hem maar een seizoen voetballen zonder blessures en kijken hoe hij het doet.
Ok, tof. Hehe. Weet dat Stekelenburg sowieso wel van baco houdt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Het leuke was dat ze ook echt een baco voor 'm hadden gehaald. Vond ie wel gaaf, dus kreeg die gozer z'n handschoenen.
Tuurlijk. Maar Maarten loopt nu al weer iets te lang te zaniken. Tijd dat ie zich nu weer gaat terugknokken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk moet de beste spelen, maar schijt aan de rest? Stekelenburg niet inlichten dat ie een wedstrijd moet spelen en 'm voor niks naar de training laten komen, zo ga je niet om met mensen.
Vertonghen speelt zich zo weer in de basis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
Hij heeft net z'n eerste volledige wedstrijd in meer dan een jaar tijd gespeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou Jan-Arie wel eens willen zien spelen in het eerste. De laatste keer was ik echt onder de indruk van hem. Maar dat is al lang geleden.
Dan zit je alsnog met 9 middenvelders opgescheeptquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef toma het volgende:
[..]
Anita, vd Heijden en de Jong mogen absoluut niet verhuurd worden van mij. Blind en Donald wel. Over Sarpong twijfel ik.
Sno en Kennedy moeten weg.
Ja dat weet ik. Denk niet dat er nog tijd voor hem is dit seizoen. Maar in de voorbereiding hoop ik dat hij toch z'n minuutjes mee pakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n eerste volledige wedstrijd in meer dan een jaar tijd gespeeld.
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef toma het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Denk niet dat er nog tijd voor hem is dit seizoen. Maar in de voorbereiding hoop ik dat hij toch z'n minuutjes mee pakt.
Is het erg om een sterke breedte selectie te hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan zit je alsnog met 9 middenvelders opgescheept
Nee maar daar schiet je niks mee op als Marco de selectie juist wil verkleinen, wat heb je eraan om elke positie op het middenveld 3-dubbel bezet te hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef toma het volgende:
[..]
Is het erg om een sterke breedte selectie te hebben?
Ik vond dat ie vooral in het begin teveel liep te zeuren. Maar dat van gister kon ik wel begrijpen. Vind ook dat Padt had moeten keepen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar Maarten loopt nu al weer iets te lang te zaniken. Tijd dat ie zich nu weer gaat terugknokken.
Ik vond het ook een erg vreemde actie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Riro het volgende:
Maar dat van gister kon ik wel begrijpen. Vind ook dat Padt had moeten keepen.
Hier heb ik een lijstje van al onze middenvelders:quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee maar daar schiet je niks mee op als Marco de selectie juist wil verkleinen, wat heb je eraan om elke positie op het middenveld 3-dubbel bezet te hebben?
Als ie dat flikt heeft ie 't verdiend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vertonghen speelt zich zo weer in de basis.
Jij was toch degene die hem zeker niet wou verkopen voor 8/9 miljoen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
Vermaelen kan dat niet nee dat is gewoon een matige voetballer. Vertonghen heeft veeeeel meer kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |