quote:Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef J.Herrer het volgende:
Kijk als je nou een mooie quote van jezelf in je sig zet kan ik het nog wel begrijpen
Check, jij bent een voorbeeld van hoe het wel moetquote:
Dat wil niets zeggen. Voor mensen met een IQ als het jouwe (syndroom van down meets schizofrenie meets achterend van een varken) is het al lastig tot 3 te tellen.quote:
Niks mis met links in sign's.quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Signature.
Lees zelfs nooit sigs. Ik vind links in sigs nog stommer.
Hihi ik kan niks antwoorden ga ik maar met Urk spotten, wat een gillerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hihi ik kan niks antwoorden ga ik maar met Urk spotten, wat een giller![]()
Je wil zeggen dat jouw vraag wel slim was? 'Te lui' om een sig er in te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auw!quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uit je eigen retard topic
Ja ik zou geen andere reden weten waarom je geen sign hebtquote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef Rasher het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat jouw vraag wel slim was? 'Te lui' om een sig er in te zetten.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hihi ik kan niks antwoorden ga ik maar met Urk spotten, wat een giller![]()
Een brandweermannetje met een babyface die ook nog eens in Urk woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uit je eigen retard topic
Zelf geen fobo hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 19:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een brandweermannetje met een babyface die ook nog eens in Urk woont
Ik heb wel een foboquote:Op maandag 27 april 2009 19:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zelf geen fobo hebben![]()
Ik ben geen brandweer
Ik zou het niet weten ik kom daar niet meerquote:
Waarom klaag je trouwens over dingen van anderen gebruiken?quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten ik kom daar niet meer
Omdat ik de sigs van andere ook niet lees.quote:Op maandag 27 april 2009 19:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik zou geen andere reden weten waarom je geen sign hebt
Waarom val je dan over een ander zijn sign?quote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Rasher het volgende:
[..]
Omdat ik de sigs van andere ook niet lees.
Omdat ik graag klaag.quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom val je dan over een ander zijn sign?
Lol 3 bazen op een rijequote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom klaag je trouwens over dingen van anderen gebruiken?
Moet ik even een lijstje maken?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Dat is pas slecht
Gupjequote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Klopt
De post van Gupje
Dan die mongool
En dan Onur
Wanneer ga jij eens een dikke winterslaap houden?quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan wij eens een dikke J. Herrer roken?
Ehhh... nooit?quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan wij eens een dikke J. Herrer roken?
Dat doen gupjes nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een dikke winterslaap houden?
Ik vertrouw geen Urkersquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mag je een keer met een baas roken, doe je het niet
Wel die van je moeder, ook wel "het matras van Urk" genoemd.quote:Op maandag 27 april 2009 20:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat het niet mijn vaderdorp is
Blije.quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo word ik in het echt ook aangesproken![]()
En terecht. Heb een paar collega's die van Urk komen, wat een mafkezen stuk voor stukquote:
Hoe weet je dat mijn moeder wel uit Urk komtquote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel die van je moeder, ook wel "het matras van Urk" genoemd.
Hoe heten ze?quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef fathank het volgende:
[..]
En terecht. Heb een paar collega's die van Urk komen, wat een mafkezen stuk voor stuk.
Met hun inteeltkoppen.
Heet niet voor niets het matras van Urk hè.quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn moeder wel uit Urk komt
Nou succes jullie allemaal trouwens op mijn moederquote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef Rasher het volgende:
[..]
Heet niet voor niets het matras van Urk hè.
Bakker, Post, de Boer en nog meer van dat soort typische namen. Zoals ze allemaal hetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |