Omdat ik de sigs van andere ook niet lees.quote:Op maandag 27 april 2009 19:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik zou geen andere reden weten waarom je geen sign hebt
Waarom val je dan over een ander zijn sign?quote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Rasher het volgende:
[..]
Omdat ik de sigs van andere ook niet lees.
Omdat ik graag klaag.quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom val je dan over een ander zijn sign?
Lol 3 bazen op een rijequote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom klaag je trouwens over dingen van anderen gebruiken?
Moet ik even een lijstje maken?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Dat is pas slecht
Gupjequote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Klopt
De post van Gupje
Dan die mongool
En dan Onur
Wanneer ga jij eens een dikke winterslaap houden?quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan wij eens een dikke J. Herrer roken?
Ehhh... nooit?quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan wij eens een dikke J. Herrer roken?
Dat doen gupjes nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een dikke winterslaap houden?
Ik vertrouw geen Urkersquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mag je een keer met een baas roken, doe je het niet
Wel die van je moeder, ook wel "het matras van Urk" genoemd.quote:Op maandag 27 april 2009 20:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat het niet mijn vaderdorp is
Blije.quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo word ik in het echt ook aangesproken![]()
En terecht. Heb een paar collega's die van Urk komen, wat een mafkezen stuk voor stukquote:
Hoe weet je dat mijn moeder wel uit Urk komtquote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel die van je moeder, ook wel "het matras van Urk" genoemd.
Hoe heten ze?quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef fathank het volgende:
[..]
En terecht. Heb een paar collega's die van Urk komen, wat een mafkezen stuk voor stuk.
Met hun inteeltkoppen.
Heet niet voor niets het matras van Urk hè.quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn moeder wel uit Urk komt
Nou succes jullie allemaal trouwens op mijn moederquote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef Rasher het volgende:
[..]
Heet niet voor niets het matras van Urk hè.
Bakker, Post, de Boer en nog meer van dat soort typische namen. Zoals ze allemaal hetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |