quote:Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef J.Herrer het volgende:
Kijk als je nou een mooie quote van jezelf in je sig zet kan ik het nog wel begrijpen
Check, jij bent een voorbeeld van hoe het wel moetquote:
Dat wil niets zeggen. Voor mensen met een IQ als het jouwe (syndroom van down meets schizofrenie meets achterend van een varken) is het al lastig tot 3 te tellen.quote:
Niks mis met links in sign's.quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Signature.
Lees zelfs nooit sigs. Ik vind links in sigs nog stommer.
Hihi ik kan niks antwoorden ga ik maar met Urk spotten, wat een gillerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hihi ik kan niks antwoorden ga ik maar met Urk spotten, wat een giller![]()
Je wil zeggen dat jouw vraag wel slim was? 'Te lui' om een sig er in te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auw!quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uit je eigen retard topic
Ja ik zou geen andere reden weten waarom je geen sign hebtquote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef Rasher het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat jouw vraag wel slim was? 'Te lui' om een sig er in te zetten.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hihi ik kan niks antwoorden ga ik maar met Urk spotten, wat een giller![]()
Een brandweermannetje met een babyface die ook nog eens in Urk woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uit je eigen retard topic
Zelf geen fobo hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 19:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een brandweermannetje met een babyface die ook nog eens in Urk woont
Ik heb wel een foboquote:Op maandag 27 april 2009 19:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zelf geen fobo hebben![]()
Ik ben geen brandweer
Ik zou het niet weten ik kom daar niet meerquote:
Waarom klaag je trouwens over dingen van anderen gebruiken?quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten ik kom daar niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |