Koevermans transfervrijquote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Spits erbij. Ben nog niet overtuigd van Cvitanich.

kratje pils erop zetten?quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Mijn TT's waren best normaal hoor in vergelijking met BSB.
Oja en nog best netjes die 1-1 tegen AZ, had het nou zeker niet verwacht. Zeker veel gekut geweest hier over Suarez? Was duidelijk geen opzet in het spel, wel mooi dat ie op zo'n moment een "Panenka" doet. Blijft een onvoorspelbare, leuke voetballer, maar zeker niet boven de 25 waard.

Ik wou die weddenschap al aangaan met Mikieboy, maar hij durfte niet. Toen had je ook al kunnen reageren.quote:

Was een geintje omdat je al met Mike aan het onderhandelen was. Denk zelf dat hij rond de 20,25 weggaat dus zou geen slimme deal zijn voor mij.quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik wou die weddenschap al aangaan met Mikieboy, maar hij durfte niet. Toen had je ook al kunnen reageren.
Ik zeg onder de 25, jij erboven, en we hebben een deal.

Ik zou hem er graag bij hebben. Die misstaat echt niet bij Ajax op dit moment. Zeker niet als hij rouleert met Citanovich en Bodul.quote:

Waarom ook echt precies 20,25.quote:Op maandag 27 april 2009 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was een geintje omdat je al met Mike aan het onderhandelen was. Denk zelf dat hij rond de 20,25 weggaat dus zou geen slimme deal zijn voor mij.

Dan doet ie dat toch lekker.quote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby wil misschien weg als Elia komt.

Waarom wil je Emanuelson kwijt, speelt toch een prima seizoen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan doet ie dat toch lekker.![]()
Elia mag wat mij betreft optyfen. Lens zie ik veel liever komen, is nog een stuk goedkoper ook.

Hij zal wel 20/25 bedoelen, Einstein.quote:Op maandag 27 april 2009 14:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom ook echt precies 20,25.![]()
Wel een beetje laag voor jullie held hoor, zeker als je bedenkt dat Babel voor 17/18 wegging.

Lens heeft een contract tot 2013 .quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan doet ie dat toch lekker.![]()
Elia mag wat mij betreft optyfen. Lens zie ik veel liever komen, is nog een stuk goedkoper ook.

Dan mag die wel een / gebruiken, Newton.quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zal wel 20/25 bedoelen, Einstein..

Hij speelde bij NEC behoorlijk goed. Ik dacht dat ze er financieel niet uit kwamen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom wil je Emanuelson kwijt, speelt toch een prima seizoen?
En je verkijkt je op het prijskaartje aan Lens denk ik, die zullen ze bij AZ niet zo maar laten gaan. Maar goedkoper dan Elia is zeker waar.
En je weet ook dat NEC hem niet eens wou vastleggen he, zal echt wel een reden voor zijn, ging niet eens primair om het geld.

En toevallig geen afkoopsom in zijn contract opgenomen?quote:

Weet ik, maar ze hebben aangegeven dat er niet primair een financiële reden achterzat.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelde bij NEC behoorlijk goed. Ik dacht dat ze er financieel niet uit kwamen.

20/25quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan mag die wel een / gebruiken, Newton.

Volgens mij had het meer te maken met zijn positie bij AZ op dat moment. Hij wou zelfs graag terugkeren indien hij de garantie had dat hij daar ook aan spelen toekwam. Uiteindelijk leeft Louis hem dat min of meer toegezegd.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelde bij NEC behoorlijk goed. Ik dacht dat ze er financieel niet uit kwamen.

Met een beetje gezond verstand had je dat zelf wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan mag die wel een / gebruiken, Newton.

3, vergeet de presentator nietquote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel jammer dat Silva en Suarez vanavond in Holland Sport worden vergezeld door twee kakkies.

Ik heb hem al gezien.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef lighted het volgende:
[..]
Gebaseerd op een logo en een aanvoerdersband

Hij scoort sowieso te weinig voor een linksbuiten vind ik. Ik zou er dan ook niet echt om rouwen als Ajax hem zou verkopen aankomende zomer, Sulejmani in vorm is normaal altijd eerste keus boven Emanuelson..quote:Op maandag 27 april 2009 15:01 schreef Cheiron het volgende:
Urby vind ik echt geen linksbuiten. Op een of andere manier heeft hij te weinig een actie en is lijkt hij te langzaam. Op linkshalf vond ik hem veel beter uit de verf komen. Gewoon een goede voetballer, helaas alles behalve stabiel in zn presteren.

Waar kon je die lijst ook alweer vinden?quote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef wallofdolls het volgende:
Misschien trouwens wel leuk om te weten. Ajax is flink gestegen in de ranking van de UEFA en er dus voor gezorgd dat Nederland van de 8e of 9e plaats weer 7e is geworden
04/05 05/06 06/07 07/08 08/09 ranking
30 Ajax Ned 10.4000 14.5165 12.6425 3.0000 14.2665 54.825

Dat is toch niet die vetzak van een Ailton tochquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef Dvm86 het volgende:
We hebben toch nog een aanvallertje nodig?
Aílton José Almeida

shirt.ajax.nlquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef JeroenV het volgende:
Is die presentatie ergens via internet te volgen of komt er gewoon een persbericht uit?

Ik ga voor het thuisshirt met Verthongen achteropquote:

Eddie Putter?quote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef BoerBert het volgende:
Wie is de man die vooraan staat eigenlijk? Enig idee?

Suarezquote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef BoerBert het volgende:
Wie is de man die vooraan staat eigenlijk? Enig idee?

Als je het dan maar goed laat spellenquote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga voor het thuisshirt met Verthongen achterop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |