Ik zie anders nog steeds het 'nieuwe' logo op het shirt staan, daar lullen jullie ook al 5 jaar over als brugman.quote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus is er vooraf consult geweest.
Iets wat ze bij jullie niet eens het geval was. Pas na flink wat negatieve geluiden werd er geluisterd.
Dus je kan lullen als Brugman, Ajax/Adidas hebben dit prima aangepakt.
Sorry, alles moet lukken voor iets geslaagd is. Sorry, vergeten..quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds het 'nieuwe' logo op het shirt staan, daar lullen jullie ook al 5 jaar over als brugman.
Ik behoor niet tot die jullie groep, ik vind het huidige logo prima.quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds het 'nieuwe' logo op het shirt staan, daar lullen jullie ook al 5 jaar over als brugman.
Dat is ook altijd zo vaag, Puma verklaarde ook dat dat kneuzenshirt van een half jaar geleden in samenspraak was geweest met de supporters. Bleek uiteindelijk alleen maar over de kleur te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar er is een verschil tussen om advies vragen en daadwerkelijk mee mogen beslissen.
True, meen me te herinneren dat het huidige logo commercieel interessanter is oid?quote:Een logo veranderen is ook wat ingrijpender dan een shirtje he.. Gaat ook wat verder dan alleen het shirt. Ik hoop echt van harte dat je dat zelf ziet en begrijpt.
Beter dan die Aegon samenstelling denk ik maarquote:Op maandag 27 april 2009 16:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
beetje saai shirt
Zelfde als bij Ajax dus.quote:Op maandag 27 april 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo vaag, Puma verklaarde ook dat dat kneuzenshirt van een half jaar geleden in samenspraak was geweest met de supporters. Bleek uiteindelijk alleen maar over de kleur te gaan.
Er zijn zat redenen te bedenken... Maar denk eens aan de kosten als je alles nu het oude logo moet gaan geven?quote:True, meen me te herinneren dat het huidige logo commercieel interessanter is oid?
Ik ook. Zeer mooi shirtje. Zwart/roodquote:
Het is ook onbetaalbaar.quote:Op maandag 27 april 2009 16:35 schreef Houniet het volgende:
Het zit hem ook in de kosten, dat wilt Ajax gewoon niet.
Denk je nu werkelijk serieus dat het miljoenen gaat kosten? Het briefpapier is niet van bladgoud hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is ook onbetaalbaar.
Vind het soms wel jammer dat die supporters dat zelf niet kunnen bedenken. Dit is iets wat miljoenen gaat kosten, niet een paar duizend Euro.
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer dan.
Kijk even hoe bol het shirt van Suarez staat. Als je goed kijkt zie je z'n arm ook duidelijk. Hij trekt aan de onderkant van z'n shirt.
Hij trekt Suarez dus naar beneden, die vervolgens valt als ie wil springen (wat niet kan als iemand met volle gewicht aan je shirt hangt. Gratis lesje natuurkunde voor je.)
Ja, hij gaf Moisander ook geel.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?
27 april stond anders in mijn telefoon gemarkeerd.quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef lighted het volgende:
Nou nou nou wat een shirt. Meer dan de spanning en het wachten waard... pfft wat een lachertje.
Dat dus, ik vind hem ook niet zo mooi. Het is nu net of er een soort cape aan de achterkant hangt ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja, ik denk dat ie mooier was geweest als de adidasstrepen gewoon over de hele mouw liepen en dat andere laffe streepje er niet was.
Prima shirt, hoor.quote:
Dat vind ik dus ook. Of doet er meer rood in of je doet alleen de adidas strepen rood. Dit vind ik zo lafjes, dat ze dachten: "oh shit, we moeten nog wat extra's rood doen inplaats van alleen de strepen. Wacht, laten we hier nog een streep zetten"quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Aanvoerder het volgende:
IK vind het uitshirt een beetje jammer. Die Adidas-strepen ok, maar die extra rode lijnen verpesten het. Helemaal zwart met alleen de rode adidasstrepen had ik nog wel mooi gevonden.
Ja, dat hoorde ik later pas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?
Die extra rode lijnen vind ik ook een beetje een misser. Desalniettemin ben ik wel tevreden met het shirt.quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Aanvoerder het volgende:
IK vind het uitshirt een beetje jammer. Die Adidas-strepen ok, maar die extra rode lijnen verpesten het. Helemaal zwart met alleen de rode adidasstrepen had ik nog wel mooi gevonden.
Na het zien van deze afbeelding ben ik het daar absoluut mee eens.quote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik later pas..
Heb gister geen interviews e.d. gekeken.
Maar dat doet niets af aan de geldigheid van die pingel, want anders had Suarez hem wel moeten krijgen..
Ik had nog gelijk ookquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef bloodysunday het volgende:
Straks word het net zoiets als dat shirt van AC, zwart met 3 rode adidas strepen
Dan kan je elke wedstrijd een penalty of 10 gaan geven.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na het zien van deze afbeelding ben ik het daar absoluut mee eens.
Mols kreeg hem voor minder tegen Ajax.quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan kan je elke wedstrijd een penalty of 10 gaan geven.
Dus? Dat maakt die penalty ook terecht? Het was echt duidelijk geen penalty.quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mols kreeg hem voor minder tegen Ajax.
Tof shirt.quote:
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.quote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt die penalty ook terecht? Het was echt duidelijk geen penalty.
Ik vond het geweldig en heb de ballen uit m'n broek gelachen. Maar de penalty was wel onterecht. Daar zit een verschil in.quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.
Dankjequote:
Kan me nog al te goed herinneren hoeveel Feyenoorders in de livetopics er heilig van waren overtuigd dat het een zuivere pingel was.quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan me nog al te goed herinneren hoeveel Feyenoorders in de livetopics er heilig van waren overtuigd dat het een zuivere pingel was.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken? Of zijn het Ajax-schoenen.
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Mounir El Hamdaoui mag de veters van Luis Suarez nog niet eens strikken.
toen mounir 21 was presteerde hij helemaal niets..quote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.
Bovendien had Mounir geen 8 penalty's nodig om tot 22 goals te komen.²
Er zijn hier eerder alleen maar kakkerlakken die continu blijven zeiken over die penalty. Tief nou gewoon eens op jongen.quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook op de tribune leek het echt duidelijk alsof Mols een flinke gooi kreeg hoor, en ik stond er echt bovenop.
Des te leuker natuurlijk dat dat achteraf helemaal niet zo was.![]()
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn hier eerder alleen maar kakkerlakken die continu blijven zeiken over die penalty. Tief nou gewoon eens op jongen.
Van Nistelrooy ook nergens toen hij 21 was, ik hoef je het verdere verloop van zijn carrière niet te vertellen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
toen mounir 21 was presteerde hij helemaal niets..
Die 1e?quote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het was duidelijk geen pingel.
Vraagje, was het buitenspel van Dario of kon je dat niet zien?quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
Dat is het hele rare, want volgens mij moeten ze die juist wel hebben...quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
quote:Bodul: 'Van Basten heeft me nog niets verteld'
Door Sander Berends
Maandag, 27 april 2009, 18:01
Darko Bodul is blij met de uitspraken die trainer Marco van Basten over hem heeft gedaan. De oefenmeester van Ajax gaf aan komende zomer geen nieuwe spits te gaan halen, omdat hij zijn vertrouwen schenkt aan Dario Cvitanich en de Bosnische aanvaller. "Dit geeft me veel vertrouwen. Al heeft hij mij dit nieuws nog niet verteld."
Bodul, die dit seizoen in de beloften acteert, gelooft zelf ook in een reële kans in de Amsterdamse hoofdmacht. "Nu is het hopen dat ik mijn kwaliteiten inderdaad kan tonen. Volgend seizoen moet ik in het eerste elftal spelen." Hij vindt dat hij in zijn eerste seizoen, afgelopen zomer werd hij overgenomen van sc Heerenveen, de nodige progressie heeft geboekt. "Ik ben veel beweeglijker, lichtvoetiger en explosiever geworden", vervolgt hij in Sportweek.
"Daarvoor dank ik met name looptrainer Ruben Jongkind. De trainers van het eerste hebben dat ook gezien en me ervoor gecomplimenteerd. Maar ik besef dat ik er nog niet ben. Ik moet me zien door te ontwikkelen om echt een goede Ajax-spits te worden. Dat lijkt me een enorme eer. Vroeger was ik gek van Bergkamp en Kluivert. Van Basten kende ik natuurlijk ook van de verhalen. De schroom om met de trainer te praten, is er nu wel af."
"Maar ik durf nog steeds niet met Dennis te praten, zo hoog acht ik hem. Ook dat is een doel voor volgend seizoen."
Ongelofelijk toch dat de KNVB ZO opzichtig Ajax de helpende hand toesteekt in de beslissende fase van de competitie.quote:
KNJBquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ongelofelijk toch dat de KNVB ZO opzichtig Ajax de helpende hand toesteekt in de beslissende fase van de competitie.
Complot vanuit Ajax zelf, geen beelden verstrekken vanuit die positie.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is het hele rare, want volgens mij moeten ze die juist wel hebben...
Gordon is het met je eens.quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez zag er strak uitgekleed. Pimp.
Fer en Wijnaldum daarentegen.Lekker standaard.
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heenquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.
Bovendien had Mounir geen 8 penalty's nodig om tot 22 goals te komen.²
die met dat been om hem heen? daar had hij hem zeker kunnen geven. de eerste pingel die ajax kreeg is echt niets te zien. maar wat vink zou kunnen gezien hebben zie je ook niet op de beelden (rug naar de camera)quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Precies en alsof Penalty's geen kwaliteit zijn.. kijk hoe KJH ze vaker mistte.. en zijn genoeg spelers die ze vaker missen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
nou wat een feest...quote:
Je weet wat cynisme is?quote:
Yeah right.quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
Ik maak een andere vertaalslag, en dat doen de meesten in den lande: Suarez doet alles alleen en El Hamdaoui is een teamplayer met extreem veel gogme.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
En David Endt ookquote:
Ah dan ben ik nog wel op tijd ingeschakeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Mag toch hopen dat ze zo wat gaan vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |