LOL!!!quote:Op zondag 26 april 2009 22:41 schreef liefie_ het volgende:
Naja onzekere mensen: er is nog hoop
vriendje had ook niet door dat ik met hem flirte en na een tijdje was ik het gewoon beu en zei ik ja hallo ik ben nu al weet ik hoe lang bezig om je dit duidelijk te maken en het werkt niet, dus dan maar zo: ik vind je leuk, zullen we gaan daten?
En toen we eenmaal aan het daten waren kuste hij me maar niet terwijl we dus al wel 100 keer dat moment hadden gehad van diep in elkaars ogen staren, vergeten waar we het over hebben etc
dus toen heb ik hem midden in een of ander verhaal dat ie aan het vertellen wasmaar gekust
Juist, maar ga jij eens je frisse bedje in, dan doe ik dat ook!quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Ja, zo kan het natuurlijk ook
Zie je nu wel dat het helemaal niet uitmaakt? Als je elkaar leuk vindt, trek je toch wel naar elkaar toe
Ik ken het en het was fijn. Ik moet nog beetje afkicken maar ben blij dat ik iig weet. Ik hou wel van zoenen en zou het hele dag met mijn lief kunnen doen als ik die weer zou hebben (behalve waar iedereen er op kan kijken, liever privé).quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef MNR het volgende:
God jongens... chemisty is zooooo zaligmakend![]()
![]()
En zoenen dan is echt... oh, hemels en de kers op de taart
Godver, wat is dat lekker. En ik ga het krijgen ook!
En jullie allemaal ook. Een dag ... echt!
quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.
Nee nee, ze gaat nog niet, ik moet eerst nog wat met haar flirtenquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist, maar ga jij eens je frisse bedje in, dan doe ik dat ook!
waarom dan? dat is toch juist logisch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat klopt, 't heeft me ook nergens gebracht..
Maar telkens geen response krijgen als je iemand leuk vind.. Dan zakt je de moed uiteindelijk ook wel in je schoenen hoor
terusten!quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
Wachten op de nieuwe dag gaat het snelst als je slaapt, dus ik ga zo ook naar bed
Welterusten![]()
En wat als zij nou net zo afwachtend zou zijn als hemquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Ja, zo kan het natuurlijk ook
Zie je nu wel dat het helemaal niet uitmaakt? Als je elkaar leuk vindt, trek je toch wel naar elkaar toe
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, zoenen is lekker
en ik schijn het best leuk te doen ook nog![]()
Is dat een antwoord? Dat je het niet hebt? De vraag was volgens mij, waarom heb je het niet. Kun je dat eens onderzoeken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef RealZeus het volgende:
MNR??
Als je die vraag over aantrekkingskracht bedoelt dan moet je toch echt beter kijken.
[..]
Dan komt er nooit wat van....quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En wat als zij nou net zo afwachtend zou zijn als hem?
ik plaag je maarquote:
Dan krijg je op een gegeven moment dikke vette ruziequote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Probleem is alleen, hoe kom je er achter dat je allebei een beetje hetzelfde zoentquote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalmaar het is ook gewoon chemie wat je met iemand moet hebben. Als je beide beetje op zelfde manier zoent etc, dan klikt het al snel.
Weltrustenquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
Wachten op de nieuwe dag gaat het snelst als je slaapt, dus ik ga zo ook naar bed
Welterusten![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
daarom is het een domme tactiek en moet je een andere tactiek gaan gebruikenquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat merk je indd. pas als je werkelijk zoent.quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Probleem is alleen, hoe kom je er achter dat je allebei een beetje hetzelfde zoent
Jij had toch iemand van fok? Is dat weer voorbij?quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken het en het was fijn. Ik moet nog beetje afkicken maar ben blij dat ik iig weet. Ik hou wel van zoenen en zou het hele dag met mijn lief kunnen doen als ik die weer zou hebben (behalve waar iedereen er op kan kijken, liever privé).![]()
Kut, wat mis ik het.
Preciesquote:
Weltrustenquote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
Maar ik ga nu ook mijn bed opmaken en slapen.
Good night all and remember: imagination clouds your judgement
Ja.quote:Op zondag 26 april 2009 22:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij had toch iemand van fok? Is dat weer voorbij?
Slaap lekker Lieve MNRquote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
Maar ik ga nu ook mijn bed opmaken en slapen.
Good night all and remember: imagination clouds your judgement
Ja, dus jullie hoeven me ook niet te geloven.quote:
Ja, lekker is dat.quote:maar het is ook gewoon chemie wat je met iemand moet hebben.
Hoe doe je dat ? daar zo lang op teren... ik heb gemerkt dat ik daar nogal slecht in ben eigenlijkquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Nouk84 het volgende:
En als je het gehad hebt, kun je er héél lang op teren. Ik wel iig
Hoe moet ik dat weten? Dat is me nooit verteld door de dames in kwestie.quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat een antwoord? Dat je het niet hebt? De vraag was volgens mij, waarom heb je het niet. Kun je dat eens onderzoeken?
Tenzij je hier tevreden mee bent en het zo wilt laten
I know.quote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dus jullie hoeven me ook niet te geloven.
[..]
Ja, lekker is dat.![]()
Mee eens.quote:Op zondag 26 april 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies
Dat is dus een situatie die al laat zien dat meiden ook best avances mogen maken naar de heren, ipv altijd maar blijven afwachten
Nope.quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh das klote... en niet jouw idee zo te zien?
Die ene keer dat ik gezoend heb was alsof ik met een mixer zoende die in de asbak had gezeten.quote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat merk je indd. pas als je werkelijk zoent.
Houd het bij jezelf, niet bij de ander. Waarom denk jij (!) dat je geen aantrekkingskracht uitstraalt?quote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Dat is me nooit verteld door de dames in kwestie.
Inderdaad, raar hoe je dan bv ineens uren gewoon kunt liggen zoenen ofzo bijvoorbeeld.quote:
Had ik bij eerste zoen ook. Later ging dat beter.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik gezoend heb was alsof ik met een mixer zoende die in de asbak had gezeten.
Jij ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Btw, thnx voor de leuke gesprekken / onderwerpen![]()
!
Ja denk je? Maar krijg je dan ook sjans van de juiste?quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind jullie allemaal nogal negatief en zo
en het is nog wel lente
in de lente hoef je serieus alleen maar je deur uit te stappen om sjans te hebben
Ik hou van de lente!quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
en het is nog wel lente
in de lente hoef je serieus alleen maar je deur uit te stappen om sjans te hebben
Dat ga ik morgen maar eens proberen dan.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
en het is nog wel lente
Onzekerheid, zeker op de momenten dat ik iemand leuk vind. En ik denk dat mijn uiterlijk ook wel mee speelt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Houd het bij jezelf, niet bij de ander. Waarom denk jij (!) dat je geen aantrekkingskracht uitstraalt?
Overigens weet ik nu nog steeds niet of je het zelf zou willen.
(nu ben ik echt off)
heb je maar een keer gezoent?quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik gezoend heb was alsof ik met een mixer zoende die in de asbak had gezeten.
Ja, komt ook wel weer goed. Ik mis hm gewoon en het is zo snel (te snel) gegaan.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sterkte![]()
1 troost, je gaat je weer beter voelen
(ik overdreef een beetje, je moet ook lachen)quote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen maar eens proberen dan.
Ik sjans ook binnenquote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
en het is nog wel lente
quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
en het is nog wel lente
Das indd. maf. Vooral als degene weg gaat en je diens lippen nog steeds op je mond voelt enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, raar hoe je dan bv ineens uren gewoon kunt liggen zoenen ofzo bijvoorbeeld.![]()
Nou misschien heb jij dat steeds, maar ik niet hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
en het is nog wel lente
Overdrijven is vak.quote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
(ik overdreef een beetje, je moet ook lachen)
Ik heb het niet over gedaan. Ze was totaal ongezellig als ze nuchter was, daarbij zat ze de hele tijd over haar ex te lullen en dat was ik ook zat. En ze rooktequote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had ik bij eerste zoen ook. Later ging dat beter.Hij hapte nogal en ik kreeg het voor elkaar dat ie dat wat minder ging doen.
dat weet je niet, het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja denk je? Maar krijg je dan ook sjans van de juiste?
Jammer dat je eerste ervaring dan zo gelopen is.quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gedaan. Ze was totaal ongezellig als ze nuchter was, daarbij zat ze de hele tijd over haar ex te lullen en dat was ik ook zat. En ze rookte
glimlach naar iedereen.. maar dan ook naar IEDEREEN!quote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen maar eens proberen dan.
Dat is ook wat waardquote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar voor de verandering wel vreselijk ontopic.
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat weet je niet, het zou zomaar kunnen
en als het niet de juiste was heb je toch een leukere dage gehad dan wanneer je rond loopt met waarom lag de juiste nou niet op mn stoep te wachten
Niet realistisch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je maar een keer gezoent?
weet je wat voor gevoel ik altijd bij jou krijg? dat je totaal niet realistisch bent en je dat als excuus gebruikt om niet buiten je comfort zone te hoeven stappen
niet lullig bedoeld of zo
Dingen gaan helaas wel eens anders dan je zou willenquote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, komt ook wel weer goed. Ik mis hm gewoon en het is zo snel (te snel) gegaan.
Ik denk dat het voor een vrouw iets anders is dan voor een man.quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou misschien heb jij dat steeds, maar ik niet hoor
Of ik heb een heel erg bord voor mijn kop.
Goed idee.quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
glimlach naar iedereen.. maar dan ook naar IEDEREEN!dat is mijn tip voor vandaag
Er met een goed gevoel aan terug denken, de herinnering levend houden, maar alleen als het geen pijn meer doetquote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ? daar zo lang op teren... ik heb gemerkt dat ik daar nogal slecht in ben eigenlijk
Ooit doe ik het over.quote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat je eerste ervaring dan zo gelopen is.
Dat je misschien realistisch wílt zijn en denkt "bij mij is het gewoon moeilijk" maar dat dat eigenlijk niet zo realistisch is.. ?quote:
Dan wil ik morgen weten hoe het was! PM me dan maar, want ik denk dat ik heeeel de dag+avond er niet ben...quote:
Ja, ook anders dan hij had verwacht/gewild.quote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dingen gaan helaas wel eens anders dan je zou willen![]()
Heel afgezaagd, maar probeer lol te maken dan vergeet je het iets makkelijker
Wat je zegt. Ga ik morgen werken, kom ik thuis om half 6 en dan zijn ze al 2 topics verderquote:
precies! 9 van de 10 mensen lacht terugquote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
glimlach naar iedereen.. maar dan ook naar IEDEREEN!dat is mijn tip voor vandaag
Ken het gevoel, al gaat het bij mij om een dame en geen heer.quote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, komt ook wel weer goed. Ik mis hm gewoon en het is zo snel (te snel) gegaan.
Ja, dat is echt ongelovelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef ThE_ED het volgende:
Er zijn zoveel domme sukkels met wel een vriendin/scharrel/date.. Daar kan het toch niet inzitten zegmaar
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een vrouw iets anders is dan voor een man.
Dat zijn vervolg dingenquote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
precies! 9 van de 10 mensen lacht terug
en als iemand denkt hey dat is een leuk mens dan voelen ze zich aangemoedigd door die lach en heb je veel meer kans op toenadering
2 maar?quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat je zegt. Ga ik morgen werken, kom ik thuis om half 6 en dan zijn ze al 2 topics verder
Is goed.quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan wil ik morgen weten hoe het was! PM me dan maar, want ik denk dat ik heeeel de dag+avond er niet ben...
zoiets jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat je misschien realistisch wílt zijn en denkt "bij mij is het gewoon moeilijk" maar dat dat eigenlijk niet zo realistisch is.. ?
ofzo.
Er zijn zoveel domme sukkels met wel een vriendin/scharrel/date.. Daar kan het toch niet inzitten zegmaar
Wat dat betreft ben ik toch wel kritisch denk ik.quote:
Zo weinig. Minimaal 3quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat je zegt. Ga ik morgen werken, kom ik thuis om half 6 en dan zijn ze al 2 topics verder
Dus hij wilt het ook niet dat het zo gaat? Waarom gaat het dan wel zo? Dat snap ik even niet....quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ook anders dan hij had verwacht/gewild.![]()
Maar goed, ik probeer er indd. niet teveel aan te denken en door te gaan met de andere dingen die ik altijd deed.
maar wel waarquote:Op zondag 26 april 2009 23:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn vervolg dingeneerst moet ie maar eens naar IEDEREEN! (ik blijf het herhalen) GLIMLACHEN
Ja ach, een topicje meer of minder maakt in deze reeks ook niet veel meer uitquote:
Ja, ik herken mezelf wel een beetje in hem namelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 23:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets ja
je kunt niet zo verselijk zijn als je jezelf doet voorkomen (iig hoe je over komt door je verhalen en zo) dat bestaat gewoon niet
maar die voorgewende vreselijkheid hou je denk ik in stand omdat het makkelijker is dan je hart weer in het spel te gooien
als je snapt wat ik bedoel
Nah ja, gevoel heb je niet altijd onder controle.quote:Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dus hij wilt het ook niet dat het zo gaat? Waarom gaat het dan wel zo? Dat snap ik even niet....
En als je er geen zin in hebt hoef je niet te antwoorden hoor
Dat is waar.quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja ach, een topicje meer of minder maakt in deze reeks ook niet veel meer uit
quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar wel waar
ik wou alleen maar even iedereen een hart onder de riem steken
Ja, ik kan het me bij sommige mensen ook niet voorstellen. Maar misschien moet je daar iemand soms goed voor kennen om het te begrijpen. Ik zie in een hoop mensen gewoon totaal geen aantrekkelijkheid. Hoeft gelukkig ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik toch wel kritisch denk ik.
Met sommige mensen wíl je toch geen relatie, zelfs de sex lijkt me al dodelijk vermoeiend dan. (En dan niet in the good way)
Als je bedoelt dat ik mezelf er tegen in bescherming neem heb je absoluut gelijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik ook niet echt veel nieuwe mensen tegenkom de laatste tijd.quote:Op zondag 26 april 2009 23:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets ja
je kunt niet zo verselijk zijn als je jezelf doet voorkomen (iig hoe je over komt door je verhalen en zo) dat bestaat gewoon niet
maar die voorgewende vreselijkheid hou je denk ik in stand omdat het makkelijker is dan je hart weer in het spel te gooien
als je snapt wat ik bedoel
Dat lijkt me vervelend.quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, gevoel heb je niet altijd onder controle.Das eigenlijk alles wat ik over de 'break-up' zelf wil zeggen.
Juist omdat hij hier ook op fok zit enzo.
Dagdromen is heel fijn maar het bevredigt niet en is niet voldoende denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Aan de andere kant: een beetje dagdromen over hoe het zou kunnen zijn is ook wel leuk.
Lees je in.quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Kuwaro het volgende:
Uhhh? Mag ik weten waar we vanavond over hebben?![]()
Dat moet ook wel, want anders is mn naam totaal niet meer geloofwaardigquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]je bent een lieve zo af en toe
Ik kan redelijk opgaan in mijn fantasie (dat houdt ook in dat ik me, als ik onderweg ben wel eens afvraag waar ik dan precies ben) maar de kater is altijd zo groot.quote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dagdromen is heel fijn maar het bevredigt niet en is niet voldoende denk ik.
Jij gaat gewoon eens mee met mij dansen!quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want anders is mn naam totaal niet meer geloofwaardig![]()
Weet je wat erg is trouwens!
Hier in de 013 geven ze met koniginnenacht het perfecte feestjemaar ik ben er niet
We all love '80s and '90s
Dat lijkt me idd tof.quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want anders is mn naam totaal niet meer geloofwaardig![]()
Weet je wat erg is trouwens!
Hier in de 013 geven ze met koniginnenacht het perfecte feestjemaar ik ben er niet
We all love '80s and '90s
maar van dat vermijden word je ook niet gelukkigquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik mezelf er tegen in bescherming neem heb je absoluut gelijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik ook niet echt veel nieuwe mensen tegenkom de laatste tijd.
Maar ik probeer iemand leuk vinden wel te vermijden, ja. Aan de andere kant: een beetje dagdromen over hoe het zou kunnen zijn is ook wel leuk.
Het is meer kiezen tussen twee kwaden en dan de minst erge.quote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar van dat vermijden word je ook niet gelukkig
(of wel, maar dan snap ik niet waarom je er over "klaagt" en moet je dat niet meer doen)
Het lijkt me moeilijk om weer hier te komen omdat dit aan hem herinnerd.quote:
wat? het dat ie ook op fok komt gedeelte? why?quote:
en ik denk dus datje bewust voor de erge kiest omdat je bang bent voor die andere (die heul niet zo erg is als jij het voor doet komen, maar je dikt je ervaringen en zo aan in je hoofd door er op te blijven focussen en ze te blijven herhalen en zo iig zo denk ik er over)quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is meer kiezen tussen twee kwaden en dan de minst erge.
(en ik klaag vanavond heul niet)
Bij mijn ex heb ik juist "fok it ik was hier eerst".quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt me moeilijk om weer hier te komen omdat dit aan hem herinnerd.
Oh dat valt wel mee hoor. Ik kwam tussendoor ook nog weleens, maar dan als niet-single.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja en dat is weer zoiets wat ik niet begrijp en wat in mijn ogen ook niet helemaal oke is (ik bedoel als ik toch bezig ben dan ga ik ook maar ff door met mijn waarheid rond spugen)quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, idd, maar ook zonder fok! ..quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik te ver gaan gewoon ivm privacy van hem en ook van mezelf natuurlijk.
Ok, nu snap ik jou ff niet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en dat is weer zoiets wat ik niet begrijp en wat in mijn ogen ook niet helemaal oke is (ik bedoel als ik toch bezig ben dan ga ik ook maar ff door met mijn waarheid rond spugen)
fok kan ook uit hoor!!!!
naja
Dat is waar, ik vind het doodeng.quote:Op zondag 26 april 2009 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik denk dus datje bewust voor de erge kiest omdat je bang bent voor die andere (die heul niet zo erg is als jij het voor doet komen, maar je dikt je ervaringen en zo aan in je hoofd door er op te blijven focussen en ze te blijven herhalen en zo iig zo denk ik er over)
dat niet, maar er is altijd wel wat mis meequote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef JeremyBentham het volgende:
Zijn trouwens alle schoonfamilies zo bemoeizuchtig en hebberig?
Ja is ook zo. Maar als niemand mijn vorige lief kende, dan had ik er toch anders over kunnen praten. Nu let ik gewoon meer op over wat ik schrijf. Lijkt me vrij logisch. Ik ben zelf normaal namelijk ook erg open op fok over van alles maar zodra daar andere fokkers/bekenden bij betrokken zijn, ben ik gewoon voorzichtiger.quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, idd, maar ook zonder fok! ..
Ik ben best erg (te?) open op internet maar over wat je samen in een relatie doet laat ik alleen maar wat basisdingen los. Toch iets voor "samen"... zelfs al is het over.
ik had ht ok niet over jou hoorquote:
Het is een negatieve spiraalquote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het doodeng.![]()
Het punt is ook: ik kan mezelf de kop helemaal gek maken door dat gedagdroom en dan komt het juist harder aan als het fout gaat. Het is een soort faalangst of zo, ik weet het niet precies doordat ik het nooit anders heb mee gemaakt.
Nou, dan liever voortaan iets relatief normaals wat er mis mee is, dan mensen die je relatie (succesvol) ontwrichten.quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat niet, maar er is altijd wel wat mis mee
of iig iets mis mee te ondekken
Dat is ook vrij logisch denk ik, zou ik ook doenquote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar als niemand mijn vorige lief kende, dan had ik er toch anders over kunnen praten. Nu let ik gewoon meer op over wat ik schrijf. Lijkt me vrij logisch. Ik ben zelf normaal namelijk ook erg open op fok over van alles maar zodra daar andere fokkers/bekenden bij betrokken zijn, ben ik gewoon voorzichtiger.
Snap wat je bedoeldquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had ht ok niet over jou hoor
maar over het feit dat tijn echt zo reageerde alsof een van jullie niet meer naar je favo kroeg kan of zo
ik vind dat jij er heel netjes mee omgaat en een goede balans hebt tussen dingen hier los laten en jullie relatie en breakup en privacy respecteren
Heul niet, ik ben er nog.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
Het is hier ook gelijk helemaal ingekakt.
Eh Joaaah, Truste !quote:
Mja dat is zo.. Het tempo is er 'n beetje uitquote:Op zondag 26 april 2009 23:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat alleen niet zo snel. Dat is irritant.
Nee, dat ik hier ook nog over benquote:
Ja ik ga ook. Heb erge honger en ga dan liever maar slapenquote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mja dat is zo.. Het tempo is er 'n beetje uit
Duik zo ook m'n nest maar in dan denk ik, moet morgenvroeg in alle vroegte naar 't politiebueau
Slaap lekker en droom zachtquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ga ook. Heb erge honger en ga dan liever maar slapenZit hier al veel te lang.
![]()
Truste en sweet dreams allen
Iets ernstigs? Jazeker welquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef JeremyBentham het volgende:
Joran, ben jij dat?![]()
Even serieus, niets ernstigs hoop ik?
Altijd gezellig jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Iets ernstigs? Jazeker wel, maar niet voor mij. Moet morgen m'n aangifte ondertekenen tegen m'n ex
Feestje ter afslutiing van de Marathon gehad?quote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Pfffft, hoe gaar kan je zijn?
Feestje in Enschede was errug gezellig, evenals gistermiddag!
quote:Op zondag 26 april 2009 23:59 schreef JeremyBentham het volgende:
Aangifte tegen je ex? Begrijp me niet verkeerd, want het is 'none of my business', maar dat klinkt inderdaad wel ernstig. Sterkte.
Batavierenfeestquote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Feestje ter afslutiing van de Marathon gehad?
Gezelligquote:
Da's inderdaad niet meer leuk nee.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
GezelligHeb gister in Enschede nog op 't terras gezeten, maar ben al snel naar binnen gegaan. De muziek die van dat podium afstond, stond echt fucking hard
We konden elkaar niet eens meer verstaan
Mjah, zal hierna geen last meer van d'r hebben denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van geen ex hebben in
In spanning voor een nieuwe Maandag?quote:Op maandag 27 april 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
Slapen? Waarom lukt dat nooit op zondag? M'n bed ligt wel lekker
joepieeeeeeeeeequote:
De maandag? Same ol' Same ol' Niets spannends aan.quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
In spanning voor een nieuwe Maandag?
Mijn bedje zal ook vast wel lekker liggen. Heb 'm nog niet aangeraakt vanavond
ik zit vol energie om de een of andere gekke redenquote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo gaar als ik nu ben? Ben echt gesloopt, pff.
Q.quote:
Ja, ik eigenlijk ook wel, alhoewel ik me niet kan indenken waar die energie vandaan komt, dit weekend heb ik er elke miligram laatste energie uit geperst.quote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zit vol energie om de een of andere gekke reden
Ja zo.. nog heeeeel ffquote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De maandag? Same ol' Same ol' Niets spannends aan.
Ik zou het eens proberen als ik jou was
een dwaze reden?quote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zit vol energie om de een of andere gekke reden
ik ook is een soort van aller laatste naschok en dan kan ik heerlijk slapenquote:Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel, alhoewel ik me niet kan indenken waar die energie vandaan komt, dit weekend heb ik er elke miligram laatste energie uit geperst.
Ik heb de zon vanochtend zien opkomen, zeg maar...quote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo gaar als ik nu ben? Ben echt gesloopt, pff.
alleen of romantisch met iemand aan je zij?quote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb de zon vanochtend zien opkomen, zeg maar...
quote:Op maandag 27 april 2009 00:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja zo.. nog heeeeel ff![]()
Maar je hebt 't elke zondag dat je niet kan slapen?
Met een van m'n beste vrienden en nog een hoop andere dronken feestgangers...quote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen of romantisch met iemand aan je zij?
wahahahahahaha wel meerder vonden je een lekker ding heb ik begrepenquote:Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met een van m'n beste vrienden en nog een hoop andere dronken feestgangers...
Oh, en tijn: Bedankt dat je me een lekker ding vindt!![]()
Ja, ik denk even teruglezen wat er over die meet gezegd werd...
Ik ook... Helaas niet geheel vrijwillig ::{quote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu wil ik Ludootje zienquote:Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wahahahahahaha wel meerder vonden je een lekker ding heb ik begrepen
Strange indeed..quote:Op maandag 27 april 2009 00:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ja, elke zondag, bizar genoeg. Hoe gaar ik ook ben.
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet kunnen slapen. Op zondag lig ik gewoon te lang in mijn nest te rottenquote:Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Strange indeed..
Gelukkig slaap ik bijna altijd wel, tenzij er grote kopzorgen aanwezig zijnMaar die kan ik vaak ook wel van me afzetten als ik ga slapen
dawg! kutmutsquote:
Dat zie ik dinsdagochtend (als ik uit de nachtdienst komquote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Technisch gezien komt dat op het zelfde neer, maar in praktijk is de situatie in dat geval toch íets anders.quote:Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zie ik dinsdagochtend (als ik uit de nachtdienst kom)
Ja? Scoor ik punten? Tof! Slaap lekker, ik weet je te vindenquote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Je gaat vooruit.Ik ben weg, maffen, je weet mij en mijn kutmuts te vinden.
Ja, ik ga dan bijna slapen terwijl jullie wekker gaat.quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Technisch gezien komt dat op het zelfde neer, maar in praktijk is de situatie in dat geval toch íets anders.
Heeft met de herinnering achteraf te makenquote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Technisch gezien komt dat op het zelfde neer, maar in praktijk is de situatie in dat geval toch íets anders.
Mjah dat heb ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 00:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet kunnen slapen. Op zondag lig ik gewoon te lang in mijn nest te rotten
Slaap lekker meis!quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga slapen... Of nja, een poging doen![]()
Truste
Zal ik het dan maar bevestigen?quote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
Nou zeg... Ben ik 's nieuwsgierig naar een man... wordt mijn opmerking genegeerd
Dan ga je 's nachts niet lang genoeg doorquote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik ookEn sinds ik elke ochtend om 7 uur opsta kan ik ook niet meer lang in m'n nest rotten in 't weekend
Dan ben ik uiterlijk om 9 uur klaarwakker
Ja, dankjequote:
Knuffelen dan maar?quote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
Nou zeg... Ben ik 's nieuwsgierig naar een man... wordt mijn opmerking genegeerd
Dat Ludootje een lekker ding is natuurlijk!quote:
Dat zal 't zijn denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je 's nachts niet lang genoeg door
Haha, hoezo? Wil het niet lukken?quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dankjeIk wacht nog even, bij nader inzien
oeh nu mag ik..quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dankjeIk wacht nog even, bij nader inzien
Pff jij bent gek! Met een fles wijn (of meer) op ben ik helemaal mijn bed niet uit te slaan! Maar ik heb dan ook een heel lekker bed! Misschien ligt het daar aan?quote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat zal 't zijn denk ikMaar zelfs met een fles wijn achter m'n kiezen sta ik nog vroeg op
Geen idee, zou ik dan eens een keertje moeten uitproberenquote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff jij bent gek! Met een fles wijn (of meer) op ben ik helemaal mijn bed niet uit te slaan! Maar ik heb dan ook een heel lekker bed! Misschien ligt het daar aan?
Altijdquote:
Dat wil ik zelf zienquote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat Ludootje een lekker ding is natuurlijk!
Ik slaap de laatste tijd heel slecht... En ik trek net een zak Cruesli openquote:
Oh als ik gezopen heb slaap ik altijd heel kort en heel diepquote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff jij bent gek! Met een fles wijn (of meer) op ben ik helemaal mijn bed niet uit te slaan! Maar ik heb dan ook een heel lekker bed! Misschien ligt het daar aan?
Ik zal een poging doenquote:
Ooh dat heb ik ook.. Maar dan blijf ik wel gewoon liggen, wat nog leuker is met iemand ernaast!quote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh als ik gezopen heb slaap ik altijd heel kort en heel diep
Dat kan ik dus echt niet he... Als ik wakker ben moet ik er uit, anders ga ik gillenquote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook.. Maar dan blijf ik wel gewoon liggen, wat nog leuker is met iemand ernaast!
Oh dat heb ik ook wel, dan kan ik de hele ochtend nog wel blijven liggenquote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook.. Maar dan blijf ik wel gewoon liggen, wat nog leuker is met iemand ernaast!
Dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen!.quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal een poging doenMaar ik heb 17 mei ook al een meet enzo, dus druk druk druk
Maar ehm... 't is wel vleiend hoor, als ík nieuwsgierig naar je ben![]()
[/ego]
Doe maar jaquote:Op maandag 27 april 2009 01:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen!.
Misschien kan je me aansteken met je luiheid... Ik kan wel wat meer luiheid gebruiken somsquote:
quote:
Dat zou ik idd niet combineren met je bed.quote:[..]
[..]
Ik slaap de laatste tijd heel slecht... En ik trek net een zak Cruesli open
Hoe meer meets hoe beter.quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal een poging doenMaar ik heb 17 mei ook al een meet enzo, dus druk druk druk
Maar ehm... 't is wel vleiend hoor, als ík nieuwsgierig naar je ben![]()
[/ego]
Haha, ik lig met zak cruesli in bedquote:Op maandag 27 april 2009 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zou ik idd niet combineren met je bed.
Dat gaat mij lukken! Ik ben erg in mensen moe maken. Lichamelijk óf geestelijkquote:Op maandag 27 april 2009 01:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien kan je me aansteken met je luiheid... Ik kan wel wat meer luiheid gebruiken somsZou het helpen als ik bij je in bed ga liggen?
Beide manieren is primaquote:Op maandag 27 april 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat mij lukken! Ik ben erg in mensen moe maken. Lichamelijk óf geestelijk
Boeit me nietquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 01:13 schreef Ludootje het volgende:
Trouwens een mooi slaapliedje:
En ja, hier heeft 2 Brothers on the 4th Floor flink van lopen jatten.
Eeuhmm, snel!quote:
Ok doen wequote:
*Gaat met je mee doenquote:Op maandag 27 april 2009 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen... Ja, echt! Zeker!![]()
Slaap lekker beide!quote:Op maandag 27 april 2009 01:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
*Gaat met je mee doen
Slaap lekker![]()
De rest ook lekker slapen straks, en tot morgen!
Still trying to wake up, maar wel goed.quote:Op maandag 27 april 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen kijkbuiskinderen.. hoe is het hier gesteld met iedereen?
Wat is daar zo grappig aan?quote:
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:
Gelukkigquote:
aaaah zooo ...quote:
Je zou het bijna denken.quote:Op maandag 27 april 2009 07:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaaah zooo ...
Ik ben niet zo voorspelbaar hoor
Ik kom ook nooit geloofwaardig overquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 07:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit geloofwaardig over
quote:
Een goed begin van de dag is het halve werk hequote:
Whehequote:Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een goed begin van de dag is het halve werk he
Je werkt maar drie kwart?quote:Op maandag 27 april 2009 07:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehedan hoef ik maar een kwart dag te werken vandaag
![]()
Ik hoefde al een halve dag te werken, dan nog die kus van jou erbij maakt het "een goed begin is het halve werk" dus dan blijft er maar een kwart dag overquote:Op maandag 27 april 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je werkt maar drie kwart?
Maar dat is wel een lekker idee
quote:
Ja heh.quote:Op maandag 27 april 2009 07:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
altijd mooi als ik mensen een beetje blij kan maken
Echt wel!quote:
quote:
Tijgertjequote:
Cue!quote:
Yup die was erg goedquote:Op maandag 27 april 2009 08:15 schreef Belsezar het volgende:
Cue!
Allemaal een fijn weekend gehad?
En nu een heerlijk fijn kort weekje werken
Mooi zo. Negen mei ben ik erquote:Op maandag 27 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup die was erg goed
Wel jammer dat je er niet was op de meet hoor
Goedemorgen Duim, lekker geslapen?quote:
Ja ik misschien.. moet nog even kijken.quote:
Yup geslaagd weekend!quote:Op maandag 27 april 2009 08:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Allemaal een fijn weekend gehad?
En nu een heerlijk fijn kort weekje werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |