ja en dat is weer zoiets wat ik niet begrijp en wat in mijn ogen ook niet helemaal oke is (ik bedoel als ik toch bezig ben dan ga ik ook maar ff door met mijn waarheid rond spugen)quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt me moeilijk om weer hier te komen omdat dit aan hem herinnerd.
Ja, idd, maar ook zonder fok! ..quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik te ver gaan gewoon ivm privacy van hem en ook van mezelf natuurlijk.
Ok, nu snap ik jou ff niet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en dat is weer zoiets wat ik niet begrijp en wat in mijn ogen ook niet helemaal oke is (ik bedoel als ik toch bezig ben dan ga ik ook maar ff door met mijn waarheid rond spugen)
fok kan ook uit hoor!!!!
naja
Dat is waar, ik vind het doodeng.quote:Op zondag 26 april 2009 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik denk dus datje bewust voor de erge kiest omdat je bang bent voor die andere (die heul niet zo erg is als jij het voor doet komen, maar je dikt je ervaringen en zo aan in je hoofd door er op te blijven focussen en ze te blijven herhalen en zo iig zo denk ik er over)
dat niet, maar er is altijd wel wat mis meequote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef JeremyBentham het volgende:
Zijn trouwens alle schoonfamilies zo bemoeizuchtig en hebberig?
Ja is ook zo. Maar als niemand mijn vorige lief kende, dan had ik er toch anders over kunnen praten. Nu let ik gewoon meer op over wat ik schrijf. Lijkt me vrij logisch. Ik ben zelf normaal namelijk ook erg open op fok over van alles maar zodra daar andere fokkers/bekenden bij betrokken zijn, ben ik gewoon voorzichtiger.quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, idd, maar ook zonder fok! ..
Ik ben best erg (te?) open op internet maar over wat je samen in een relatie doet laat ik alleen maar wat basisdingen los. Toch iets voor "samen"... zelfs al is het over.
ik had ht ok niet over jou hoorquote:
Het is een negatieve spiraalquote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het doodeng.![]()
Het punt is ook: ik kan mezelf de kop helemaal gek maken door dat gedagdroom en dan komt het juist harder aan als het fout gaat. Het is een soort faalangst of zo, ik weet het niet precies doordat ik het nooit anders heb mee gemaakt.
Nou, dan liever voortaan iets relatief normaals wat er mis mee is, dan mensen die je relatie (succesvol) ontwrichten.quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat niet, maar er is altijd wel wat mis mee
of iig iets mis mee te ondekken
Dat is ook vrij logisch denk ik, zou ik ook doenquote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar als niemand mijn vorige lief kende, dan had ik er toch anders over kunnen praten. Nu let ik gewoon meer op over wat ik schrijf. Lijkt me vrij logisch. Ik ben zelf normaal namelijk ook erg open op fok over van alles maar zodra daar andere fokkers/bekenden bij betrokken zijn, ben ik gewoon voorzichtiger.
Snap wat je bedoeldquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had ht ok niet over jou hoor
maar over het feit dat tijn echt zo reageerde alsof een van jullie niet meer naar je favo kroeg kan of zo
ik vind dat jij er heel netjes mee omgaat en een goede balans hebt tussen dingen hier los laten en jullie relatie en breakup en privacy respecteren
Heul niet, ik ben er nog.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
Het is hier ook gelijk helemaal ingekakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |