In spanning voor een nieuwe Maandag?quote:Op maandag 27 april 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
Slapen? Waarom lukt dat nooit op zondag? M'n bed ligt wel lekker
joepieeeeeeeeeequote:
De maandag? Same ol' Same ol' Niets spannends aan.quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
In spanning voor een nieuwe Maandag?
Mijn bedje zal ook vast wel lekker liggen. Heb 'm nog niet aangeraakt vanavond
ik zit vol energie om de een of andere gekke redenquote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo gaar als ik nu ben? Ben echt gesloopt, pff.
Q.quote:
Ja, ik eigenlijk ook wel, alhoewel ik me niet kan indenken waar die energie vandaan komt, dit weekend heb ik er elke miligram laatste energie uit geperst.quote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zit vol energie om de een of andere gekke reden
Ja zo.. nog heeeeel ffquote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De maandag? Same ol' Same ol' Niets spannends aan.
Ik zou het eens proberen als ik jou was
een dwaze reden?quote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zit vol energie om de een of andere gekke reden
ik ook is een soort van aller laatste naschok en dan kan ik heerlijk slapenquote:Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel, alhoewel ik me niet kan indenken waar die energie vandaan komt, dit weekend heb ik er elke miligram laatste energie uit geperst.
Ik heb de zon vanochtend zien opkomen, zeg maar...quote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo gaar als ik nu ben? Ben echt gesloopt, pff.
alleen of romantisch met iemand aan je zij?quote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb de zon vanochtend zien opkomen, zeg maar...
quote:Op maandag 27 april 2009 00:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja zo.. nog heeeeel ff![]()
Maar je hebt 't elke zondag dat je niet kan slapen?
Met een van m'n beste vrienden en nog een hoop andere dronken feestgangers...quote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen of romantisch met iemand aan je zij?
wahahahahahaha wel meerder vonden je een lekker ding heb ik begrepenquote:Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met een van m'n beste vrienden en nog een hoop andere dronken feestgangers...
Oh, en tijn: Bedankt dat je me een lekker ding vindt!![]()
Ja, ik denk even teruglezen wat er over die meet gezegd werd...
Ik ook... Helaas niet geheel vrijwillig ::{quote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb de zon vanochtend zien opkomen, zeg maar...
Nu wil ik Ludootje zienquote:Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wahahahahahaha wel meerder vonden je een lekker ding heb ik begrepen
Strange indeed..quote:Op maandag 27 april 2009 00:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ja, elke zondag, bizar genoeg. Hoe gaar ik ook ben.
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet kunnen slapen. Op zondag lig ik gewoon te lang in mijn nest te rottenquote:Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Strange indeed..
Gelukkig slaap ik bijna altijd wel, tenzij er grote kopzorgen aanwezig zijnMaar die kan ik vaak ook wel van me afzetten als ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |