dawg! kutmutsquote:
Dat zie ik dinsdagochtend (als ik uit de nachtdienst komquote:Op maandag 27 april 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb de zon vanochtend zien opkomen, zeg maar...
Technisch gezien komt dat op het zelfde neer, maar in praktijk is de situatie in dat geval toch íets anders.quote:Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zie ik dinsdagochtend (als ik uit de nachtdienst kom)
Ja? Scoor ik punten? Tof! Slaap lekker, ik weet je te vindenquote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Je gaat vooruit.Ik ben weg, maffen, je weet mij en mijn kutmuts te vinden.
Ja, ik ga dan bijna slapen terwijl jullie wekker gaat.quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Technisch gezien komt dat op het zelfde neer, maar in praktijk is de situatie in dat geval toch íets anders.
Heeft met de herinnering achteraf te makenquote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Technisch gezien komt dat op het zelfde neer, maar in praktijk is de situatie in dat geval toch íets anders.
Mjah dat heb ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 00:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet kunnen slapen. Op zondag lig ik gewoon te lang in mijn nest te rotten
Slaap lekker meis!quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga slapen... Of nja, een poging doen![]()
Truste
Zal ik het dan maar bevestigen?quote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
Nou zeg... Ben ik 's nieuwsgierig naar een man... wordt mijn opmerking genegeerd
Dan ga je 's nachts niet lang genoeg doorquote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik ookEn sinds ik elke ochtend om 7 uur opsta kan ik ook niet meer lang in m'n nest rotten in 't weekend
Dan ben ik uiterlijk om 9 uur klaarwakker
Ja, dankjequote:
Knuffelen dan maar?quote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
Nou zeg... Ben ik 's nieuwsgierig naar een man... wordt mijn opmerking genegeerd
Dat Ludootje een lekker ding is natuurlijk!quote:
Dat zal 't zijn denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je 's nachts niet lang genoeg door
Haha, hoezo? Wil het niet lukken?quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dankjeIk wacht nog even, bij nader inzien
oeh nu mag ik..quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dankjeIk wacht nog even, bij nader inzien
Pff jij bent gek! Met een fles wijn (of meer) op ben ik helemaal mijn bed niet uit te slaan! Maar ik heb dan ook een heel lekker bed! Misschien ligt het daar aan?quote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat zal 't zijn denk ikMaar zelfs met een fles wijn achter m'n kiezen sta ik nog vroeg op
Geen idee, zou ik dan eens een keertje moeten uitproberenquote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff jij bent gek! Met een fles wijn (of meer) op ben ik helemaal mijn bed niet uit te slaan! Maar ik heb dan ook een heel lekker bed! Misschien ligt het daar aan?
Altijdquote:
Dat wil ik zelf zienquote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat Ludootje een lekker ding is natuurlijk!
Ik slaap de laatste tijd heel slecht... En ik trek net een zak Cruesli openquote:
Oh als ik gezopen heb slaap ik altijd heel kort en heel diepquote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff jij bent gek! Met een fles wijn (of meer) op ben ik helemaal mijn bed niet uit te slaan! Maar ik heb dan ook een heel lekker bed! Misschien ligt het daar aan?
Ik zal een poging doenquote:
Ooh dat heb ik ook.. Maar dan blijf ik wel gewoon liggen, wat nog leuker is met iemand ernaast!quote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh als ik gezopen heb slaap ik altijd heel kort en heel diep
Dat kan ik dus echt niet he... Als ik wakker ben moet ik er uit, anders ga ik gillenquote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook.. Maar dan blijf ik wel gewoon liggen, wat nog leuker is met iemand ernaast!
Oh dat heb ik ook wel, dan kan ik de hele ochtend nog wel blijven liggenquote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook.. Maar dan blijf ik wel gewoon liggen, wat nog leuker is met iemand ernaast!
Dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen!.quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal een poging doenMaar ik heb 17 mei ook al een meet enzo, dus druk druk druk
Maar ehm... 't is wel vleiend hoor, als ík nieuwsgierig naar je ben![]()
[/ego]
Doe maar jaquote:Op maandag 27 april 2009 01:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen!.
Misschien kan je me aansteken met je luiheid... Ik kan wel wat meer luiheid gebruiken somsquote:
quote:
Dat zou ik idd niet combineren met je bed.quote:[..]
[..]
Ik slaap de laatste tijd heel slecht... En ik trek net een zak Cruesli open
Hoe meer meets hoe beter.quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal een poging doenMaar ik heb 17 mei ook al een meet enzo, dus druk druk druk
Maar ehm... 't is wel vleiend hoor, als ík nieuwsgierig naar je ben![]()
[/ego]
Haha, ik lig met zak cruesli in bedquote:Op maandag 27 april 2009 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zou ik idd niet combineren met je bed.
Dat gaat mij lukken! Ik ben erg in mensen moe maken. Lichamelijk óf geestelijkquote:Op maandag 27 april 2009 01:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien kan je me aansteken met je luiheid... Ik kan wel wat meer luiheid gebruiken somsZou het helpen als ik bij je in bed ga liggen?
Beide manieren is primaquote:Op maandag 27 april 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat mij lukken! Ik ben erg in mensen moe maken. Lichamelijk óf geestelijk
Boeit me nietquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 01:13 schreef Ludootje het volgende:
Trouwens een mooi slaapliedje:
En ja, hier heeft 2 Brothers on the 4th Floor flink van lopen jatten.
Eeuhmm, snel!quote:
Ok doen wequote:
*Gaat met je mee doenquote:Op maandag 27 april 2009 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen... Ja, echt! Zeker!![]()
Slaap lekker beide!quote:Op maandag 27 april 2009 01:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
*Gaat met je mee doen
Slaap lekker![]()
De rest ook lekker slapen straks, en tot morgen!
Still trying to wake up, maar wel goed.quote:Op maandag 27 april 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen kijkbuiskinderen.. hoe is het hier gesteld met iedereen?
Wat is daar zo grappig aan?quote:
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:
Gelukkigquote:
aaaah zooo ...quote:
Je zou het bijna denken.quote:Op maandag 27 april 2009 07:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaaah zooo ...
Ik ben niet zo voorspelbaar hoor
Ik kom ook nooit geloofwaardig overquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 07:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit geloofwaardig over
quote:
Een goed begin van de dag is het halve werk hequote:
Whehequote:Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een goed begin van de dag is het halve werk he
Je werkt maar drie kwart?quote:Op maandag 27 april 2009 07:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehedan hoef ik maar een kwart dag te werken vandaag
![]()
Ik hoefde al een halve dag te werken, dan nog die kus van jou erbij maakt het "een goed begin is het halve werk" dus dan blijft er maar een kwart dag overquote:Op maandag 27 april 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je werkt maar drie kwart?
Maar dat is wel een lekker idee
quote:
Ja heh.quote:Op maandag 27 april 2009 07:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
altijd mooi als ik mensen een beetje blij kan maken
Echt wel!quote:
quote:
Tijgertjequote:
Cue!quote:
Yup die was erg goedquote:Op maandag 27 april 2009 08:15 schreef Belsezar het volgende:
Cue!
Allemaal een fijn weekend gehad?
En nu een heerlijk fijn kort weekje werken
Mooi zo. Negen mei ben ik erquote:Op maandag 27 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup die was erg goed
Wel jammer dat je er niet was op de meet hoor
Goedemorgen Duim, lekker geslapen?quote:
Ja ik misschien.. moet nog even kijken.quote:
Yup geslaagd weekend!quote:Op maandag 27 april 2009 08:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Allemaal een fijn weekend gehad?
En nu een heerlijk fijn kort weekje werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |