Eh Joaaah, Truste !quote:
Mja dat is zo.. Het tempo is er 'n beetje uitquote:Op zondag 26 april 2009 23:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat alleen niet zo snel. Dat is irritant.
Nee, dat ik hier ook nog over benquote:
Ja ik ga ook. Heb erge honger en ga dan liever maar slapenquote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mja dat is zo.. Het tempo is er 'n beetje uit
Duik zo ook m'n nest maar in dan denk ik, moet morgenvroeg in alle vroegte naar 't politiebueau
Slaap lekker en droom zachtquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ga ook. Heb erge honger en ga dan liever maar slapenZit hier al veel te lang.
![]()
Truste en sweet dreams allen
Iets ernstigs? Jazeker welquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef JeremyBentham het volgende:
Joran, ben jij dat?![]()
Even serieus, niets ernstigs hoop ik?
Altijd gezellig jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Iets ernstigs? Jazeker wel, maar niet voor mij. Moet morgen m'n aangifte ondertekenen tegen m'n ex
Feestje ter afslutiing van de Marathon gehad?quote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Pfffft, hoe gaar kan je zijn?
Feestje in Enschede was errug gezellig, evenals gistermiddag!
quote:Op zondag 26 april 2009 23:59 schreef JeremyBentham het volgende:
Aangifte tegen je ex? Begrijp me niet verkeerd, want het is 'none of my business', maar dat klinkt inderdaad wel ernstig. Sterkte.
Batavierenfeestquote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Feestje ter afslutiing van de Marathon gehad?
Gezelligquote:
Da's inderdaad niet meer leuk nee.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
GezelligHeb gister in Enschede nog op 't terras gezeten, maar ben al snel naar binnen gegaan. De muziek die van dat podium afstond, stond echt fucking hard
We konden elkaar niet eens meer verstaan
Mjah, zal hierna geen last meer van d'r hebben denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van geen ex hebben in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |