Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef djayzz het volgende:
Goedenavond allemaal. djayzz is weer terug van de japanner!
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is fijn, maar als je wat wilt bereiken, zul je daarna (!) ook een andere stap een andere gedachte aan kunnen nemen.
Euh ja, denk het wel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je niet?
Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Iemand die dat wel eens heeft meegemaakt ?
Helaas herkenbaar ....quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:
- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.
En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden.En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.
En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
En die paar % kan net zo hard weer stijgen na een leuke ervaring/flirt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daalt
of per mislute date of zo
naja je snapt me wel
Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
Een vriend van mij zei:"Je merkt het vanzelf." Ik heb het nog nooit gemerkt.
Als ik jouw post lees dan lijkt het alsof je het falen voornamelijk toewijst aan de manier waarop je actie hebt ondernomen. Ik denk dat als een ander je echt leuk vindt, dan de wijze waarop je elkaar benadert er niet heel veel meer toe doet. De aantrekkingskracht is er en dat spel speel je samen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.
En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden.En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.
En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
Qua karakter geloof ik wel in mezelf. Ik weet hoe graag de mensen die ik ken mij waarderen en ook wat nieuwe mensen altijd zeggen:"In het begin vond ik je nogal apart/luidruchtig/een sukkel, maar het bleek dat je hele lieve jongen bent."quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloven in jezelf, jezelf een tof, leuk en mooi mensen. Daar begint het
En ik ken je niet, maar misschien kan iemand in jouw directe omgeving je van feedback voorzien?
ja maar ik denk dus hoe langer je echt single bent hoe meer je gaat denken als: ja maar nu heb ik wel sjans maar toen en toen nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
En die paar % kan net zo hard weer stijgen na een leuke ervaring/flirt.
Maar ik begrijp je wel. Ik ben ook wel eens een held op sokken. Toch: vooruit kijken en meegaan met de mensen van wie je een goed gevoel krijgt. Afleiding zoeken, naar jezelf blijven luisteren en leuke dingen doen met de mensen die je wel dierbaar zijn![]()
Wat bij mij wel heel goed werkt voor als ik wil flirten of ga flirten is eerst zorgen dat ik er tip top in orde uit zie (voor zo ver mogelijk) en dan gewoon naar iedereen lachen die je tegen komt, ze lachen bijna allemaal terug... en als je dan bij je droom mup uit komt... oeeeeeeequote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
En die paar % kan net zo hard weer stijgen na een leuke ervaring/flirt.
Maar ik begrijp je wel. Ik ben ook wel eens een held op sokken. Toch: vooruit kijken en meegaan met de mensen van wie je een goed gevoel krijgt. Afleiding zoeken, naar jezelf blijven luisteren en leuke dingen doen met de mensen die je wel dierbaar zijn![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?
Hi civ! Op de valreep nog gefeliciteerdquote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar allemaal
Regelmatig als antwoord 'je bent wel een leuke jongen,.. maar <insert random excuus>'
Word je op een gegeven moment ook wel flauw van.
1x was ik met mijn toenmalige vriendin ergens heen...quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
Een vriend van mij zei:"Je merkt het vanzelf." Ik heb het nog nooit gemerkt.
Een collega stuurde jaren terug een leuke op:"Al die familie die op bruiloften maar opmerken:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen."quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?
uiterlijk van jouw ex? Hoe weet zij dan hoe jouw ex eruit zag... en waarom als jij er niets mee wou werd ze er dan onzeker over?quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je niet?
Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Iemand die dat wel eens heeft meegemaakt ?
Haha, dat heb ik ook! Eerst allemaal van huh, waarom is het uit?!? En nu: wat heb jij een leuke baan enzoquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Het laatste feestje gaf ik aan dat ik met een getrouwde man aan het daten was. Een ander feestje dat hij deze keer bezet was. Sommige leden vragen het maar gewoon niet meer. Tegenwoordig zijn ze meer geimponeerd door mijn baan en mijn auto
Behalve de echte toffe! Daar klets ik honderuit mee. En die herkennen het allemaal
Lijkt me een duidelijk geval van territoriumgedrag.quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
Toen kwam ze opeens naar me toelopen, en pakte me vol op me bek midden op die markt...
Bleek dus dat die 2 meiden waar ze naast stond zeiden dat ze mij wel een leuke jongen vonden
ow ik ga dan altijd mee praten hahaquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1x was ik met mijn toenmalige vriendin ergens heen...
Toen liep ik over de markt, maar stond bij een ander kraampje dan haar...
Zij stond naar sieraden te kijken naast 2 meiden...
Toen kwam ze opeens naar me toelopen, en pakte me vol op me bek midden op die markt...
Snapte serieus niet waar dat opeens vandaan kwam, dus dat vroeg ik...
Bleek dus dat die 2 meiden waar ze naast stond zeiden dat ze mij wel een leuke jongen vonden
Vrouwen
Of begin je er steeds handiger in te worden de singialen te herkennen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik denk dus hoe langer je echt single bent hoe meer je gaat denken als: ja maar nu heb ik wel sjans maar toen en toen niet
en misschien had die persoon me wel niet goed gezien want dan had ie niet met me geflirt
etc
maar ja ik ben ook geen expert er in of zo
Oneens, het is ook wel eens dan het gevoel van 2 kanten komt, maar dat de andere afhaakt vanwege een verkeerde benadering van een anderquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jouw post lees dan lijkt het alsof je het falen voornamelijk toewijst aan de manier waarop je actie hebt ondernomen. Ik denk dat als een ander je echt leuk vindt, dan de wijze waarop je elkaar benadert er niet heel veel meer toe doet. De aantrekkingskracht is er en dat spel speel je samen.
De wezenlijke vraag is dan: waarom is die aantrekkingskracht er niet?
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Oftewel: mogelijk!quote:
Dat gebeurd mij nou nooitquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1x was ik met mijn toenmalige vriendin ergens heen...
Toen liep ik over de markt, maar stond bij een ander kraampje dan haar...
Zij stond naar sieraden te kijken naast 2 meiden...
Snapte serieus niet waar dat opeens vandaan kwam, dus dat vroeg ik...
Vrouwen
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jouw post lees dan lijkt het alsof je het falen voornamelijk toewijst aan de manier waarop je actie hebt ondernomen. Ik denk dat als een ander je echt leuk vindt, dan de wijze waarop je elkaar benadert er niet heel veel meer toe doet. De aantrekkingskracht is er en dat spel speel je samen.
Juist!quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
toen ik nog single was durfde ze bij mij nooit te vragen of ik al een nieuw vriendje hadquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een collega stuurde jaren terug een leuke op:"Al die familie die op bruiloften maar opmerken:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen."
Waar lees jij in mijn post dat ik beweer dat dat nooit zo is?quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Oneens, het is ook wel eens dan het gevoel van 2 kanten komt, maar dat de andere afhaakt vanwege een verkeerde benadering van een ander!
Ik ben ook een variatie daarop, denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog wel een ruime valreep hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hi civ! Op de valreep nog gefeliciteerd
Nope, je moet je toch ook seksueel tot iemand aangetrokken worden/zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.
Hmm, dat is ook heel erg vervelend. En als je dan in een (te) vroeg stadium aangeeft dat je graag een relatie wilt, haken ze misschien juist af omdat het dan te snel gaat. terwijl jij denk, ik moet nu actie ondernemen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.
Ik denk dat dat je nog wel eens tegen kan vallenquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik denk dus hoe langer je echt single bent hoe meer je gaat denken als: ja maar nu heb ik wel sjans maar toen en toen niet
en misschien had die persoon me wel niet goed gezien want dan had ie niet met me geflirt
etc
maar ja ik ben ook geen expert er in of zo
Ik ben nog steeds goede vrienden met haarquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef DragonFire het volgende:
[..]
uiterlijk van jouw ex? Hoe weet zij dan hoe jouw ex eruit zag... en waarom als jij er niets mee wou werd ze er dan onzeker over?
quote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een collega stuurde jaren terug een leuke op:"Al die familie die op bruiloften maar opmerken:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen."
Ja, zo simpel is het wel iddquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat bij mij wel heel goed werkt voor als ik wil flirten of ga flirten is eerst zorgen dat ik er tip top in orde uit zie (voor zo ver mogelijk) en dan gewoon naar iedereen lachen die je tegen komt, ze lachen bijna allemaal terug... en als je dan bij je droom mup uit komt... oeeeeeee
Maar hoe weet je dan of de ander je echt leuk vindt?quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist!
En idd, als je iemand leuk vindt, boeit heel die toestand eromheen niet. Air, wat ben je toch een held af en toe
Af en toe?quote:
ja maar niet lullig bedoeld KF maar dat heeft echt met feit te maken dat jij nog vooral in de kalverliefde periode zitquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oneens, het is ook wel eens dan het gevoel van 2 kanten komt, maar dat de andere afhaakt vanwege een verkeerde benadering van een ander!
En als je te lang wacht ben je die goede vriend. Kortom, het is best lastig.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook heel erg vervelend. En als je dan in een (te) vroeg stadium aangeeft dat je graag een relatie wilt, haken ze misschien juist af omdat het dan te snel gaat. terwijl jij denk, ik moet nu actie ondernemen.
Ik ga gewoon voor een relatie met iemand in wie ik geloof. En ja, dan moet ik ff wat kikkers kussenquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook! Eerst allemaal van huh, waarom is het uit?!? En nu: wat heb jij een leuke baan enzo
Nee, ga slapen! Nuquote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben ik dan ff voor 10 minuten haha
net pas thuis en moet er om 5uur weer uit
quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, je moet je toch ook seksueel tot iemand aangetrokken worden/zijn.
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar niet lullig bedoeld KF maar dat heeft echt met feit te maken dat jij nog vooral in de kalverliefde periode zit
wat ik er van mee krijg dan
dan is het nog belangrijk wat je typt op hyves en zo
misschien zit ik al te lang op fokquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je nog wel eens tegen kan vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |