Ze is heeeel tofquote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
komt ze uit australie?
tof
toffe mensen meestal
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ze hetero zijn is in mijn geval het probleem niet
Pien, ik heb in jou mijn vrouwelijke evenbeeld gevonden
![]()
neeeeeeeeeeeh, gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg juist het idee dat als mensen lang single zijn ze aan zichzelf en hun leukheid en zo gaan twijfelen, terug getrokkener worden en dan dus juist minder picky worden
(ff studenten die rondneuken en zo daar gelaten, want die hebben gewoon nog genoeg contact met het andere geslacht en zo)
Ja, andersom werkt het beter idd, wat "minder knappe" mensen die er gewoon "leuk" uit weten te zien en slim en leuk zijn worden al gauw heel mooi.quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je onder lelijk verstaat en hoe belangrijk dat voor jou is ten opzichte van het karakter. Als iemand zichzelf verzorgt, en een mooi karakter is, kan het in mijn ogen al de mooiste mens zijn die er rondloopt
Dat zou een reden kunnen zijn. Maar er kunnen veel meer redenen zijn waarom iemand langer single is natuurlijk. Minder makkelijk in het leggen van nieuwe contacten bijvoorbeeld. Of gewoon pech. Of gewoon niet van plan het single-zijn op te geven, omdat het goed bevalt?quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef DragonFire het volgende:
Hey singletjes,
heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Mijn stelling voor vandaag:
Hoe langer single hoe kieskeuriger.
Het is fijn, maar als je wat wilt bereiken, zul je daarna (!) ook een andere stap een andere gedachte aan kunnen nemen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iszo, uiteindelijk moet je toch wat doen. Is het niet in de liefde dan wel met iets anders. Hier zitten zeuren levert niemand iets op. Maar soms is het wel even fijn.
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hello!
Matig weekend.
Leuke stelling euhm....ben tussen relatie 1 en relatie 2 bijna 3 jaar vrijgezel geweest. Ik vind lastig te zeggen of ik kieskeuriger wordt. Ligt er ook aan wat je al hebt 'verloren'.
maar jij valt onder de categorie die nog wel in contact komt met het andere geslachtquote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeh, gelukkig heb ik daar geen last van
Twijfel is niemand vreemdquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg juist het idee dat als mensen lang single zijn ze aan zichzelf en hun leukheid en zo gaan twijfelen, terug getrokkener worden en dan dus juist minder picky worden
(ff studenten die rondneuken en zo daar gelaten, want die hebben gewoon nog genoeg contact met het andere geslacht en zo)
Ik ook niet.quote:
Hehe, af en toe je neus laten zien op de juiste gelegenheden doet wonderen... alleen wel jammer dat je dan ook soms om 2 uur 's nachts gebeld wordt of je nog komt stappenquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar jij valt onder de categorie die nog wel in contact komt met het andere geslacht
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:quote:Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint.
En ja, het is een manier om jezelf te beschermen. Maar hoe geef jij dan aan dat je iemand leuk vindt? Als je iedere keer jezelf inhoudt? Als je op voorhand al uitgaat van het slechte.. ?
Heb ik zelf niet zo ervaren.quote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
Ik kijk ook altijd naar de exquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je niet?
Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Iemand die dat wel eens heeft meegemaakt ?
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daaltquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Twijfel is niemand vreemd
Minder picky worden zit er bij mij niet in.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
Knuffelen is FIJNquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,Kun je wel tegen knuffelen, want dat doe ik nogal veel
Geloven in jezelf, jezelf een tof, leuk en mooi mensen. Daar begint hetquote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:
- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.
En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden.En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.
En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daalt
of per mislute date of zo
naja je snapt me wel
Zeer herkenbaar allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:
- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |