abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68406690
ik krijg juist het idee dat als mensen lang single zijn ze aan zichzelf en hun leukheid en zo gaan twijfelen, terug getrokkener worden en dan dus juist minder picky worden
(ff studenten die rondneuken en zo daar gelaten, want die hebben gewoon nog genoeg contact met het andere geslacht en zo)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 26 april 2009 @ 22:10:08 #177
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68406694
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

komt ze uit australie?
tof
toffe mensen meestal
Ze is heeeel tof
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat ze hetero zijn is in mijn geval het probleem niet

Pien, ik heb in jou mijn vrouwelijke evenbeeld gevonden

Whehe Zijn we nu vriendjes?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_68406721
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg juist het idee dat als mensen lang single zijn ze aan zichzelf en hun leukheid en zo gaan twijfelen, terug getrokkener worden en dan dus juist minder picky worden
(ff studenten die rondneuken en zo daar gelaten, want die hebben gewoon nog genoeg contact met het andere geslacht en zo)
neeeeeeeeeeeh, gelukkig heb ik daar geen last van
  zondag 26 april 2009 @ 22:11:21 #179
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_68406729
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat je onder lelijk verstaat en hoe belangrijk dat voor jou is ten opzichte van het karakter. Als iemand zichzelf verzorgt, en een mooi karakter is, kan het in mijn ogen al de mooiste mens zijn die er rondloopt
Ja, andersom werkt het beter idd, wat "minder knappe" mensen die er gewoon "leuk" uit weten te zien en slim en leuk zijn worden al gauw heel mooi.
[KNE]-Mod
  zondag 26 april 2009 @ 22:11:30 #180
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_68406735
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef DragonFire het volgende:
Hey singletjes,

heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Mijn stelling voor vandaag:
Hoe langer single hoe kieskeuriger.
Dat zou een reden kunnen zijn. Maar er kunnen veel meer redenen zijn waarom iemand langer single is natuurlijk. Minder makkelijk in het leggen van nieuwe contacten bijvoorbeeld. Of gewoon pech. Of gewoon niet van plan het single-zijn op te geven, omdat het goed bevalt?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_68406736
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Iszo, uiteindelijk moet je toch wat doen. Is het niet in de liefde dan wel met iets anders. Hier zitten zeuren levert niemand iets op. Maar soms is het wel even fijn.
Het is fijn, maar als je wat wilt bereiken, zul je daarna (!) ook een andere stap een andere gedachte aan kunnen nemen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68406754
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zie die signalen dus nooit.
Daar kan ik je niet bij helpen.
  zondag 26 april 2009 @ 22:12:22 #183
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68406761
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hello!
Matig weekend.
Leuke stelling euhm....ben tussen relatie 1 en relatie 2 bijna 3 jaar vrijgezel geweest. Ik vind lastig te zeggen of ik kieskeuriger wordt. Ligt er ook aan wat je al hebt 'verloren'.
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je niet ?

Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Iemand die dat wel eens heeft meegemaakt ?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_68406768
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeh, gelukkig heb ik daar geen last van
maar jij valt onder de categorie die nog wel in contact komt met het andere geslacht
  zondag 26 april 2009 @ 22:13:03 #185
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_68406787
Goedenavond allemaal. djayzz is weer terug van de japanner!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_68406807
quote:
Twijfel is niemand vreemd

Minder picky worden zit er bij mij niet in.
  zondag 26 april 2009 @ 22:13:41 #187
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68406812
quote:

[..]

Ik ook niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_68406837
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

maar jij valt onder de categorie die nog wel in contact komt met het andere geslacht
Hehe, af en toe je neus laten zien op de juiste gelegenheden doet wonderen... alleen wel jammer dat je dan ook soms om 2 uur 's nachts gebeld wordt of je nog komt stappen
pi_68406864
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef MNR het volgende:

[..]

Wie niet waagt, wie niet wint.

En ja, het is een manier om jezelf te beschermen. Maar hoe geef jij dan aan dat je iemand leuk vindt? Als je iedere keer jezelf inhoudt? Als je op voorhand al uitgaat van het slechte.. ?
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:

- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.

En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden. En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.

En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
pi_68406866
quote:
Heb ik zelf niet zo ervaren.
Ben juist kieskeuriger geworden omdat ik niet terug wilde naar de soort persoon/relatie waar ik uitgekomen was.
Ik werd ook eigenlijk niet meer onzeker door omdat die gast mij gewoon niet waard was (hoe arrogant dat misschien ook lijkt om te zeggen). Op 1 of andere manier wist ik wel dat ik iemand beter kon krijgen, iemand waar ik wel bij past etc etc.
pi_68406875
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je niet ?

Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Iemand die dat wel eens heeft meegemaakt ?
Ik kijk ook altijd naar de ex
Maarre.. heb slechts bij 1 jongen gehad dat ik me onzeker voelde door zijn ex. Niet door hoe ze eruit zag, maar door zijn gedrag naar haar toe.

Verder.. nee, eigenlijk niet.
  zondag 26 april 2009 @ 22:15:51 #192
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68406880
quote:

[..]

Heel herkenbaar
pi_68406889
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Twijfel is niemand vreemd

Minder picky worden zit er bij mij niet in.
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daalt
of per mislute date of zo
naja je snapt me wel
pi_68406891
quote:
Guilty ass hell
pi_68406918
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

[..]

Whehe Zijn we nu vriendjes?
Ja, Kun je wel tegen knuffelen, want dat doe ik nogal veel
  zondag 26 april 2009 @ 22:17:25 #196
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68406936
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, Kun je wel tegen knuffelen, want dat doe ik nogal veel
Knuffelen is FIJN Ik hou van knuffelen
pi_68406950
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.

En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden. En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.

En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
Geloven in jezelf, jezelf een tof, leuk en mooi mensen. Daar begint het
En ik ken je niet, maar misschien kan iemand in jouw directe omgeving je van feedback voorzien?
pi_68406956
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daalt
of per mislute date of zo
naja je snapt me wel
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?

pi_68406962
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef MNR het volgende:

[..]

Daar kan ik je niet bij helpen.
Ik weet het.

Een vriend van mij zei:"Je merkt het vanzelf." Ik heb het nog nooit gemerkt.
  zondag 26 april 2009 @ 22:18:06 #200
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_68406964
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar allemaal
Regelmatig als antwoord 'je bent wel een leuke jongen,.. maar <insert random excuus>'
Word je op een gegeven moment ook wel flauw van.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')